۴۶۰۳۱۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حسینی: بردیم اما در ضربات آخر بی‌دقت بودیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که دیدار نخست در نیم‌فصل دشوار است.

خبرگزاری تسنیم: مجتبی حسینی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سیاه‌جامگان گفت: همیشه بازی اول در نیم‌فصل دوم سخت است. پیش‌بینی می‌کردیم با توجه به شروع نیم‌فصل لیگ و اینکه بازیکنان دو سه هفته بازی نکرده بودند دچار مشکل شویم. بازیکنان سعی کردند به نحواحسن آن چیزی را که به آنها گفتم در زمین پیاده کنند اما در ضربات آخر بی‌دقت بودیم. می‌توانستیم به گل‌های بیشتری نیز برسیم.

وی در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا نبود تبریزی باعث شد تیم در این بازی مشکل گلزنی پیدا کند اظهار داشت: ممکن بود اگر تبریزی هم بازی می‌کرد او هم موقعیت‌ خراب می‌کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که چرا رضا شکاری در این دیدار دیر به بازی آمد تصریح کرد: شکاری دو هفته مصدوم بود و تنها دو روز با ما تمرین کرد آن ۱۰ دقیقه هم که او را به زمین فرستادیم ریسک کردیم.

حسینی در خصوص قاسم حدادی‌فر خاطرنشان کرد: اگر زمان مربوط به پارگی رباط صلیبی طی شود و 6 ماهه به پایان برسد می‌توانیم پس از این مدت از حدادی‌فر استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه گلزنی نیاز به تمرکز بیشتر بازیکنان دارد، گفت: از این خوشحالیم که موقعیت‌های زیادی را ایجاد می‌کنیم که نشان‌دهنده کار خوب بچه‌هاست امیدوارم این مشکل در بازی‌‌های آینده برطرف شود.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا فکر نمی‌کنید این مشکل گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا نیز به ذوب‌آهن صدمه بزند، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد شروع کار برای هر تیمی سخت است امیدوارم بازیکنانمان در بازی‌های پیش رو عملکرد بهتری از خود نشان دهند و از موقعیت‌های بهتر استفاده کنند. ما اگر گلزنی تمام عیار می‌خواهیم باید بدانیم گلزن تمام عیار ساختنی نیست. همه تیم‌ها این مشکل را دارند و این مهاجمان هستند که بیشترین قراردادها و جایزه‌ها را می‌گیرند. دوست داریم بازیکنی با فاکتور تمام‌کنندگی بگیریم. فکر می‌کنم بچه‌های با تمرینات مستمر و تمرکز بیشتر روز به روز بهتر خواهند شد.

حسینی در خصوص نقل و انتقالات باشگاه ذوب‌آهن عنوان کرد: فیلم یک بازیکن لبنانی به نام ربیع‌ عطایا را دیدیم بازیکنی است که می‌تواند کیفیتی خوبی به تیم بدهد و همچنین در چند پست بازی کند. فکر می‌کنم جذب این بازیکن می‌تواند کمک زیادی به ما کند.

وی در خصوص اختلافات کی‌روش و برانکو و برنامه‌های تیم ملی بیان کرد: این مسائل زیاد به من ارتباط ندارد فکر می‌کنم این اختلافات گذشته است و خیلی‌ها راجع به آن صحبت کرده‌اند و بهتر است من حرفی در این باره نزنم. ان‌شاءالله همه دست به دست هم بدهند و تصمیمات خوبی برای تیم ملی گرفته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاسر

      درودبرشما که درست جواب دادی بعضی ازاین خبرنگارها بایداینگونه جواب دریافت کنندتادیگر بفکرایجاداختلاف نشوند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج