۴۶۰۰۱۸
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

اولین واکنش مجلسی ها به ورود ایرباس به ایران

کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و مسعود پزشکیان در مراسم رونمایی از ورود هواپیمای ایرباس A۳۲۱ شرکت کردند.

خبرگزاری ایرنا: کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و مسعود پزشکیان در مراسم رونمایی از ورود هواپیمای ایرباس A۳۲۱ شرکت کردند.

کاظم جلالی عصر پنجشنبه در مراسم ورود هواپیمای ایرباس A۳۲۱ گفت: امروز برای ورود یک هواپیما به اینجا نیامده‌ایم بلکه موفقیتی برای ملت فهمیده و بزرگ ایران رقم خورده که نشان از تاریخ موفق و پیروز ما دارد.

وی ادامه داد: حضور ما برای جشن به کرسی نشاندن حقانیت ملت ایران است. سخنانی که از آغاز انقلاب و از سوی بنیانگذار انقلاب آغاز شد تا رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ادامه یافت و در جریان مذاکرات ۱+۵ تلاش‌های این مجموعه به پشتوانه مردم و حقانیت جمهوری اسلامی ایران موجبات افتخارآفرینی را فراهم کرد.

رییس مرکز پژوهش های مجلس افزود: کسانی بودند که تا دیروز ما را تحریم می‌کردند؛ اما تحریمی که صنعت هوایی نماد آن بود، امروز با شکست مواجه شدند زیرا ایران بزرگ قابل حذف از مجامع بین‌المللی نیست. ایران بزرگتر از آن است که در عرصه جهانی نادیده گرفته شود.

جلالی ادامه داد: باید برای برخورد و تجلیل از چنین اتفاقاتی انصاف داشته باشیم. در تاریخ ایران پیروزی‌هایی کمتر از این جشن گرفته شده، این پیروزی نیز متعلق به مردم است بنابراین امید است پس از این جمهوری اسلامی ایران به جایگاه اصلی خود بازگردد.

جلالی گفت: اگر مدعی مردمداری و حل مشکلات عمده از جمله اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی هستیم، باید فضا را به سمت نشاط، کار و تلاش بیشتر ببریم و سخن از ناامیدی و عدم موفقیت‌ها و نادیده گرفتن افتخارات جز یأس و ناامیدی چیزی به همراه نخواهد داشت، باید به تولیدکنندگان امید دهیم تا چنین اتفاقاتی تکرار شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که اثر برجام چه بوده است، گفت: باید بردباری و تحمل کرد تا مسیر هموار و آینده ایران سرافراز باشد.

همچنین مسعود پزشکیان عصر پنجشنبه در مراسم رونمایی از ورود هواپیمای ایرباس A۳۲۱ افزود: از وزیر راه و شهرسازی و تیم کارآمد وی در قبال این اتفاق و وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی که نقش تسهیل کننده‌ای در بهبود حمل و نقل هوایی کشور داشتند، تشکر می‌کنم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستاورد بزرگی رقم خورده زیرا حیله‌ و حقه‌های دشمنان را شکست داده؛ دشمنانی که تلاش کردند ارتباط ما را با جهانیان قطع کنند و این اتفاقی است که ما باید آن را باور داشته باشیم که امیدوارم این راه ادامه داشته باشد.

پزشکیان خاطرنشان کرد: ورود هواپیمای ایرباس A۳۲۱ به نوعی تحول در صنعت هواپیمایی نیست بلکه نگرش و نگاهی است که باید در مورد آن اندیشید، نگرشی که به موجب برجام و مذاکرات ۱+۵ رقم خورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به درگذشت ناگهانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی عنوان کردند که ظلم و ستم بزرگی است که به آینده فکر نکنیم؛ پس بر این اساس باید تلاش کنیم کشور را به سوی رشد و توسعه سوق دهیم هرچند این قدم اول است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکل به نتیجه نرسیدن برجام خائنان داخلی اند که هر روز صبح از خواب بیدار میشن یه وصله به توافق می چسبونن و مردم رو مایوس می کنن

    • بدون نام

      خدا میدونه که چقدر امتیاز دادیم تا هواپیما گرفتیم.

    • بدون نام

      یعنی به این میگین پیروزی. اومدن یک هواپیما تو کشور اسمش پیروزی هست و باید بهش افتخار کرد؟

    • بدون نام

      مدل حرفها عوض شده ولی .... این شادیها برایه هیچکس دلچسب نیست ما یک کشور بزرگ فقیر هستیم پدرانو و مادرمان در فقر مردن پیر شدن برادرانمان دچار بیماری اعتیاد هستند مبارک خودتونو فرزندانتون،،،،،

    • ویلبرت رایت

      فکرنمودیم مانندجشن خودکفایی گندم این همه تبلیغات وحضورنمایندگان بخاطرقطع وابستگی وجشن خودکفایی صنعت هوانوردی ایران است متاسفانه خوشحالی نمایندگان بابت استفاده بهینه خودشان ازاین هواپیماهای غیرانتفاعی است وبس

    • سامی

      ای کاش میدانستین که اومدن ایرباس موفقیت نیست!

    • بدون نام

      بدین مهندسی معکوس بشه تا خوشحال بشیم

    • بدون نام

      شما مخالفان از هرچیزی برای مخالفت با برجام استفاده میکنید .بابا بس کنید دیگه ملت از دست شما و سردسته تون کیهان خسته شدند دیگه .انگار هیچ هدفی جز ناامید کردن مردم و ایجاد افسردگی ندارید .

    • بدون نام

      ورود هواپیمای خارجی به اطران که جشن نداره چه زود فراموش کردن تکه تکه شدن جوانان ما با سلاحهای سازندگان همین هواپیما ما د حالی در جنگ تنها بودیم که مورد تجاوز قرار گرفتیه بودیم شهدا ما را نخواهند بخشید اقای نماینده مگر نمیبینی هر روز یکی از دنیا میرود بعد از مرگ په جوابی برای شهدا خواهی داشت

    • بدون نام

      شماهایی که میایید و ادای روشنفکر ها رو درمیارید و از هر خبری برای کوبیدن دولت استفاده میکنید اینو بدونید که دیگه دوره دلواپسان تمام شد
      مطمعن باشید ... به نظرم بهتره برید دنبال دکل نفتی بگردید شاید پیداش کردید
      درود بر دولت تدبیر و امید

    • علی محمد

      وقتی عظمت کشور زیر سوال میرود !!!

    • علي

      دايره و دنبك بياريد بزنيد بكوبيد برقصيد اقا شوخي نيست دولت تدبير و اميد اين همه زور زده بالاخره از اين برجام يك ابنات چوبي به اسم اير باس نصيب دلخوشان شده . بقيه ملت چرا دلواپس هستند . چرا همراه با الكي خوش ها نميرقصند . اجازه بدهيد جناب اقاي رييس جمهور وقتي ميخواهند همراه با خانم و بچه ها به مسافرت روند بر فراز ابرها به انان خوش بگذرد و غم و محنت ملت از فقر و بيكاري و ركود را فراموش كند و به امار كاغذي كه تا بحال ارائه نموده دلخوش باشد . و ايضا هم نمايندگان محترم مجلس نيز اگر در سفر هايشان از اين هواپيما استفاده كنند متوجه خدمات وزير راه به اقشار مرفه وفيش نجومي ها ميشوند و ديگر او را استيضاح نخواهند نمود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج