جاباما
۴۵۹۸۵۹
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

سریال جدید دیوید لینچ اردیبهشت پخش می‌شود

طبق اطلاعاتی که از سوی وب‌سایت TheWrap منتشر شده است، تاریخ پخش مجموعه‌ی جدید Twin Peaks مشخص شده است. سری جدید سریال Twin Peaks، دنباله‌ای مستقیم برای این مجموعه‌ی قدیمی است.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: طبق اطلاعاتی که از سوی وب‌سایت TheWrap منتشر شده است، تاریخ پخش مجموعه‌ی جدید Twin Peaks مشخص شده است. سری جدید سریال Twin Peaks، دنباله‌ای مستقیم برای این مجموعه‌ی قدیمی است. «دیوید لینچ» (David Lynch)، خالق مجموعه‌ی Twin Peaks، قرار است خودش این سری جدید را بسازد. «دیو نوینز» (Dave Nevins)، مدیرعامل شبکه‌ی شوتایم، گفته است که پخش سری جدید Twin Peaks از روز ۲۱ ماه می سال جاری میلادی شروع خواهد شد.

سریال جدید دیوید لینچ اردیبهشت پخش می‌شود

دنباله‌ی سریال Twin Peaks از ۱۸ قسمت تشکیل خواهد شد. قسمت اول این سریال هم دو ساعت طول خواهد کشید. بر اساس اطلاعات منتشر شده، پس از این سریال، دیگر قرار نیست مجموعه‌ی Twin Peaks ادامه پیدا کند. نوینز می‌گوید که آن‌ها تمام این سریال جدید را دیده‌اند: "دیوید لینچ یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌سازان دوران ما است. به نظر من، این سریال دیوید لینچ خالص است و من خوشحالم که آن را پخش می‌کنم."

هیچ اطلاعاتی از داستان سریال مشخص نیست. با این حال می‌دانیم که «مارک فراست» و دیوید لینچ که هر دو از خالقان سریال قدیمی Twin Peaks هستند، در ساخت این دنباله نقش خواهند داشت؛ طوری که قرار است هر قسمت سری جدید Twin Peaks توسط خود دیوید لینچ کارگردانی شود.

سریال جدید دیوید لینچ اردیبهشت پخش می‌شود

«کایل مک‌لکلن» که نقش اصلی مجموعه‌ی Twin Peaks را برعهده داشت، برای این سری جدید هم بازخواهد گشت. «آنجلو بادالامنتی» هم که آهنگسازی سریال قدیمی را برعهده داشت، موسیقی سری جدید Twin Peaks را می‌سازد.

«ترنت رزنور»، «مایکل سرا» یا «نائومی واتس»، از بازیگران جدیدی هستند که به Twin Peaks اضافه خواهند شد. نقش این افراد در سری جدید Twin Peaks مشخص نشده است.

از روز ۳۱ اردیبهشت سال آینده منتظر پخش سریال جدید دیوید لینچ خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازکجا پخش میشه؟!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج