۴۵۹۷۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سه گزینه نهایی استقلال در فصل جابجایی زمستانی

استقلال در فصل جابجایی زمستانی به دنبال جذب سه بازیکن جدید است. نام این سه بازیکن نهایی شده است و آبی پوشان پایتخت در روزهای باقیمانده از فصل جابجایی به دنبال جذب این بازیکنان هستند.

شفقنا ورزشی: با وجود آنکه نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر شروع شده است اما هنوز استقلال نتوانسته که بازیکنی در فصل جابجایی زمستانی جذب کند.

آبی پوشان پایتخت با هدایت علیرضا منصوریان نیم فصل ناامید کننده ای را پشت سر گذاشتند. انتظار می رفت که استقلال فعالیت زیادی در فصل جابجایی زمستانی داشته باشد و با جذب چند بازیکن خود را از شرایط کابوس وار نیم فصل رها کند اما هنوز این تیم نتوانسته بازیکنی را در زمستان جذب کند.

آندرانیک تیموریان، سجاد شهباززاده و جباروف سه بازیکن مورد نظر منصوریان هستند که احتمال پیوستن آنها به جمع آبی پوشان پایتخت زیاد است.

آندرانیک تیموریان در آستانه عقد قرارداد با استقلال است و حتی شنیده می شود که او طلب ۱ میلیاردی خود از ماشین سازی را هم بخشیده است.

سجاد شهباززاده که بازیکن مورد علاقه منصوریان به شمار می آید از باشگاه آلانیا اسپور درخواست رضایت داده است و به نظر می رسد که سرانجام با بازگشت به استقلال موافقت کرده است.

و اما درباره جباروف فعلا چیزی مشخص نیست. منصوریان تاکید کرده که به این بازیکن علاقه دارد چرا که بختیار رحمانی نتوانست انتظارات را برآورده کند و درخواست جدایی هم کرده است. استقلال به یک هافبک بازیساز نیاز دارد و باید دید که آیا در نهایت موفق می شد که جباروف را جذب کند یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج