جاباما
۴۵۹۶۹۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

این تیشرت ها کثیف بشو نیستند!

استارت آپ هلندی و واقع در شهر آمستردام با نام لب فرش (Labfresh) که در زمینه مد و فشن فعال است، با استفاده از تکنولوژی روز چاره‌ای برای مشکل اندیشیده است. تیشرت خود تمیز شونده Labfresh در برابر عرق و لکه دوام آورده و به راحتی آن‌ها را دفع می‌کند.

وبسایت گجت نیوز: واقعیت این است که بسیاری از افراد، پوشیدن لباس‌های با رنگ‌های شاد و خیلی روشن را تنها به خاطر لک‌ برداشتن آن‌ها به سادگی ترجیح نداده و سعی می‌کنند تا از رنگ‌های تیره استفاده کنند.
این تیشرت ها کثیف بشو نیستند!
به عنوان نمونه رنگ سفید یک دست، برای هر لباسی خیره‌کننده و جذاب به نظر می‌رسد، اما از آنجایی که با بهترین نحوه از نگهداری، بالاخره بعد از مدتی کوتاه آثاری از لک و کثیفی بر روی پوشاک با رنگ سفید دیده می‌شود، اغلب افراد از استفاده مداوم این‌چنین پوشاکی خودداری می‌کنند.
استارت آپ هلندی و واقع در شهر آمستردام با نام لب فرش (Labfresh) که در زمینه مد و فشن فعال است، با استفاده از تکنولوژی روز چاره‌ای برای مشکل اندیشیده است. تیشرت خود تمیز شونده Labfresh در برابر عرق و لکه دوام آورده و به راحتی آن‌ها را دفع می‌کند.

با پوشیدن تیشرت خود تمیز شونده Labfresh، با خیالی آسوده در مراسم رسمی حاضر شوید!

در جریان نمایشگاه CES 2017 کاربران با رد ادعای شرکت سازنده برای ویژگی‌های منحصربه‌فرد تیشرت خود تمیز شونده Labfresh ، تصمیم گرفتند تا شخصا آن‌ها را امتحان کنند. بعد از باز کردن یک نوشابه، آن را بدون درنگ در سرتاسر تیشرت جاری کردند تا در ادامه معجزه تکنولوژی را شاهد باشند.
همانند پارچه‌های عادی، مایع سریعا به جان بافت نرفته و توسط پارچه جذب نشد. در عوض، شاهد بودیم که تیشرت خود تمیز شونده Labfresh مایع ریخته شده را پس زده و در نهایت قطره‌های باقی مانده به نحوی آبکش می‌شدند! این کار بارها و بارها برای اطمینان تکرار شد، اما نتیجه هیچ تغییری نکرد. در هر بار تکرار عمل، هیچ اثری از لکه بر روی لباس باقی نمانده و تمام مایع خود به خود از روی تیشرت شسته می‌شد.
این تیشرت ها کثیف بشو نیستند!
تیشرت خود تمیز شونده Labfreshبرای دست یافتن به این قابلیت در تیشرت خود تمیز شونده Labfresh ، سازنده دست به اختراع زده و آن را به نام خود ثبت کرده است. در این تکنولوژی، الیاف پنبه قادر می‌شوند تا آب، روغن و حتی باکتری را پس زده و آن‌ها را دفع کنند.
این محصول هم در برابر عناصر خارجی و هم در برابر عوامل داخلی کاملا مقاوم است. به عنوان نمونه هیچ نیازی به شستن تیشرت خود تمیز شونده Labfresh بعد از ریختن یک بطری کامل نوشابه بر روی آن و یا بعد از پوشیدن حین یک دو ماراتن طولانی وجود ندارد، چرا که هم در برابر لکه (عوامل خارجی) و هم در برابر عرق، باکتری و بوی بد (عوامل داخلی) مقاوم است.
این تیشرت ها کثیف بشو نیستند!

تیشرت خود تمیز شونده Labfreshاز دیگر ویژگی‌های تیشرت خود تمیز شونده Labfresh باید به خاصیت آن برای رفع بوی بد، عدم گرفتن چین و چروک، قابلیت عبور هوا از داخل بافت و به سرعت خشک‌شدن بعد از شست و شو اشاره کرد.
برخی کاربران از تجربه استفاده از تیشرت خود تمیز شونده Labfresh برای مدت چند روز، با شگفتی و حیرت یاد می‌کنند. یکی از کاربران حین تصمیم برای تست نحوه واکنش تیشرت بعد از ریختن سس خردل و کچاپ، انگشت خود را به شدت در زمان باز کردن قوطی تن ماهی برید و خون انگشت وی، بر روی آستین دست چپ تیشرت سرازیر شد.
همانند نوشابه، بعد از گذشت چند ثانیه هیچ اثری از خون بر روی تیشرت دیده نمی‌شد. بعد از این اتفاق و در ادامه انجام آزمایش با سس کچاپ، بازخورد مشابهی از تیشرت خود تمیز شونده Labfresh دریافت شد.

در نظر داشته باشید منسوجات دارای قابلیت دفع لکه، در علم امروزی ایده‌ای جدید و تازه نبوده و پیش از این شاهد ارائه محصولاتی از استارت آپ‌های ایبلی (Ably)، وندروس (Wonderous)، و همچنین سیلورتک (SilverTech) بودیم. وجه تمایز تیشرت خود تمیز شونده Labfresh را باید در اعمال فناوری جدید در الیاف بافته شده و همچنین افزودن خاصیت عدم پذیرش چین و چروک دانست.
از هم‌اکنون متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت کیک استارتر (Kickstarter) و اعلام حمایت خود از تیشرت خود تمیز شونده Labfresh ، آن را به قیمت حدود ۱۰۰ دلار پیش خرید کنند. بعد از ارائه محصول به بازارهای جهانی، خرید مستقیم آن به قیمت ۱۲۵ دلار ممکن خواهد بود.
گفتنی است سازنده اعلام کرده در صورت پشتیبانی خوب کاربران، به زودی رنج متنوعی از تیشرت های خود تمیز شونده را عرضه خواهد کرد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
این تیشرت ها کثیف بشو نیستند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هانا

      خدايا از اين تيشرت ها به بچه هاي من برسون...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج