جاباما
۴۵۹۶۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پایان سوریان و نوروزی در تیم‌ملی کشتی

براساس اعلام محمد دلیریان سرپرست تیم‌ملی کشتی‌فرنگی حمید سوریان و امید نوروزی به دلیل قوانین وضع شده در فدراسیون کشتی شانسی برای حضور در مسابقات جهانی ٢٠١٧ را ندارند.

روزنامه شهروند: براساس اعلام محمد دلیریان سرپرست تیم‌ملی کشتی‌فرنگی حمید سوریان و امید نوروزی به دلیل قوانین وضع شده در فدراسیون کشتی شانسی برای حضور در مسابقات جهانی ٢٠١٧ را ندارند. اخیرا علی اشکانی سرمربی تیم‌ملی تصمیم گرفته در مقطع کنونی قاسم رضایی و سعید عبدولی دو کشتی‌گیری که در المپیک به مدال برنز رسیدند در اردوی تیم‌ملی حضور داشته باشند تا با حضورشان در اردو جوانان برای ادامه کار انگیزه بیشتری داشته باشند. منتهی فعلا هیچ خبری از حمید سوریان و امیدنوروزی نیست.

غیبت ناکام‌های مشهور المپیکی

محمد دلیریان سرپرست تیم‌ملی کشتی فرنگی روز گذشته اعلام کرد: «نفرات المپیکی درصورتی که در اردوی تیم‌ملی حاضر شوند می‌توانند در جام‌جهانی به تیم‌ملی کمک کنند، اما برای حضور در جام تختی بعید است که آنها چنین قصدی داشته باشند. همچنین براساس فرآیند حضور کشتی‌گیران درتیم‌ ‌ملی، فقط کشتی‌گیرانی می‌توانند در مرحله نهایی انتخابی شرکت کنند که در المپیک مدال گرفته‌اند و با توجه به این قانون وضع شده، نفراتی مانند حمید سوریان و امید نوروزی دو چهره مشهور کشتی فرنگی چون نتوانستند در المپیک به مدال برسند، شانسی برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی ندارند. قرار هم نبوده دراین‌باره شورای فنی استثنایی قایل شود، چراکه اگر این کار صورت بپذیرد همان‌ آش و همان کاسه خواهد شد».

شرط بازگشت

طبق گفته‌‌های سرپرست تیم‌ملی تنها شرط بازگشت سوریان و نوروزی به تیم‌ملی منوط به این است که به لحاظ بدنی بتوانند رضایت کادر فنی را جلب کنند و مقابل رقیبان داخلی نیز در تمرینات و مسابقات انتخابی پیروز شوند تا درنهایت نظر دوباره بتوانند دوبنده تیم‌‌ملی را در مسابقات مختلف برتن کنند.

تصمیم بنا وتو شد

پیش از این محمد بنا سرمربی سابق تیم‌ملی کشتی فرنگی اعتقاد خاصی به برگزاری مسابقات انتخابی نداشت و کشتی‌گیران را برای حضور در ترکیب تیم با نظر شخص محمدبنا انتخاب می‌شدند. درآن مقطع فدراسیون هم به خاطر حاشیه‌های به وجود آمده برای امور فنی کشتی فرنگی اختیار تام به بنا داده بود که درنهایت نتایج کسب شده در المپیک و حذف ستاره‌های پرافتخار و عدم کسب مدال طلا باعث شد به عملکرد کادر فنی انتقاد داشته باشند. حالا که بنا دیگر در تیم‌‌ملی جایی ندارد، با دستور فدراسیون،‌ ملاک برای حضور کشتی‌گیران در تیم‌ملی،‌ شرکت‌کردن آنها با آمادگی کامل در تمرینات و سپس موفقیت آنها در مسابقات انتخابی است. سیستمی که باید دید سوریان و نوروزی و سایر چهره‌ها آیا حاضر هستند وارد آن شوند یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج