جاباما
۴۵۹۶۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تام هاردی منتظر قسمت‌ بعدی Mad Max

نزدیک به دو سال از زمان پخش چهارمین قسمت از سری قدیمی و محبوب Mad Max «مکس دیوانه» می‌گذرد؛ این فیلم که در اصل یک بازسازی از سه گانه‌ی اصلی این سری‌ست توانست برخلاف پروژه‌های مشابه، به فیلمی موفق تبدیل شود و از سوی منتقدین و بینندگان با تحسین مواجه گردد.

وب سایت سینما گیمفا: نزدیک به دو سال از زمان پخش چهارمین قسمت از سری قدیمی و محبوب Mad Max «مکس دیوانه» می‌گذرد؛ این فیلم که در اصل یک بازسازی از سه گانه‌ی اصلی این سری‌ست توانست برخلاف پروژه‌های مشابه، به فیلمی موفق تبدیل شود و از سوی منتقدین و بینندگان با تحسین مواجه گردد.
تام هاردی منتظر قسمت‌ بعدی Mad Max

تقریباً از زمان معرفی چهارمین قسمت این سری تحت عنوان Fury Road «جاده خشم»، ساخت نسخه‌های فرعی از این سری به گوش می‌رسید؛ برخی منابع خبر از ساخت نسخه‌ای پیش درآمد با محوریت و پرداخت به گذشته‌ی شخصیت معرفی شده در قسمت چهارم، یعنی فیوریوسا (Furiosa) با نقش آفرینی شارلیز ترون (Charlize Theron)، قهرمانی یک دست که ستاره‌ی بی چون و چرای قسمت چهارم بود، می‌دهند. منابع دیگری نیز معتقدند که قسمت بعدی که با نام Mad Max: The Wasteland شناخته می‌شود، ادامه‌ای بر مکس دیوانه: جاده‌ی خشم خواهد بود و شاهد حضور همزمان تام هاردی (Tom Hardy) و شارلیز ترون به ترتیب در نقش‌های مکس و فیوریوسا خواهیم بود و سرگذشت آن‌ها را پس از قسمت مذکور دنبال خواهیم کرد. هنوز اطلاعاتی رسمی از دنباله‌ی این سری منتشر نشده اما تام هاردی، بازیگر اصلی این فیلم مشتاقانه منتظر قسمت بعدی آن است.

هاردی در مصاحبه‌ی اخیری که با وب‌سایت The Wrap داشته‌است بیان کرد که علاقه‌ی فروانی به ادامه‌ی نقش آفرینی در شخصیت مکس راکاتانسکی (Max Rockatansky) دارد - نقشی که در سه گانه‌ی اصلی سری مکس دیوانه توسط مل گیبسون (Mel Gibson) اجرا شد -. وی بدون گفتن خبری رسمی، اظهار داشت که شنیدن بازگشت به دنیای پسا آخرالزمانی جورج میلر (George Miller) خبر خوبی برای وی محسوب می‌گردد.

"آره من هم باور دارم! (تحقق نسخه‌ی بعدی). نمی‌دانم چه زمانی (ساخت پروژه) آغاز خواهد شد اما مطلع هستم که جزو برنامه‌ها هست. یک‌سری چیزها باید جفت و جور گردد. من منتظر درخواست آن‌ها برای بازگشت (به این نقش) هستم. این خیلی خوبه، مرد!"

بی‌شک شنیدن این خبر که هاردی در صورت تحقق ساخت دنباله‌ای برای این سری در آن حضور خواهد داشت، برای طرفداران آن خبری خوشایند محسوب می‌شود. جورج میلر، کارگردان این سری در گذشته اعلام کرده بود که مایل است دو قسمت دیگر از این سری را بسازد؛ اگرچه وی پروژه‌های مستقلی را نیز در دست توسعه دارد که ممکن است پیش از نمایش قسمت پنجم این سری، ابتدا شاهد آن‌ها باشیم.

قسمت چهارم این سری با ادغام صحنه‌های اکشنِ هیجان انگیزِ واقع گرایانه، جلوه‌های ویژه‌ی چشم‌نواز و داستانی خارق‌العاده به یک موفقیت بی‌نظیر رسید. احتمالاً دنباله‌ی این سری تحت عنوان Mad Max: The Wasteland در سال ۲۰۱۸ میلادی اکران گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج