۴۵۹۶۴۶
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

فیلم شهرام حقیقت دوست در جشنواره فجر

شهرام حقیقت دوست که آخرین بار سال ۹۲ فیلم «هیلانه» به کارگردانی شهرام مسلخی را در سینما و سریال «جاده قدیم» را در تلویزیون داشت، این روزها در سه فیلم ایفای نقش کرده است.

روزنامه بانی فیلم: شهرام حقیقت دوست که آخرین بار سال ۹۲ فیلم «هیلانه» به کارگردانی شهرام مسلخی را در سینما و سریال «جاده قدیم» را در تلویزیون داشت، این روزها در سه فیلم ایفای نقش کرده است. او درباره آخرین فعالیت های هنری خود به ما گفت: «در حال حاضر مشغول اجرای تیاتر سعدی هستم که نقش یک پیرمرد مازندرانی را دارم و تا آخر ماه اجرای آن ادامه دارد. یک پروژه سینمایی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر دارم که به تازگی قرارداد بسته ام اما هنوز کارم در آن شروع نشده است. فیلم«زرد» به کارگردانی مصطفی تقی زاده و فیلم«لابی» به کارگردانی محمد پرویزی و فیلم« زیرسقف دودی» را برای پوران درخشنده کار کرده ام.»
فیلم شهرام حقیقت دوست در جشنواره فجر

«زرد» نخستین ساخته سینمایی مصطفی تقی زاده به عنوان کارگردان و نویسنده کار است و یک اثر در ژانر اجتماعی محسوب می شود و فیلم در فضای شهری تولید شده است. در این فیلم علاوه بر حقیقت دوست، بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان افشار و…. بازی کرده اند. فیلم «لابی» به کارگردانی محمد پرویزی نیز روایت آدم‌هایی است که آمده‌اند چند صباحی بمانند و بروند، گاهی از کنار هم بی تفاوت می‌گذرند، گاهی می‌مانند و هر مسافر قصه‌ای دارد. شهاب حسینی، مصطفی زمانی، ساره بیات و… از جمله بازیگران این فیلم هستند. فیلم «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده به سبک فیلم های همیشگی این کارگردان مضمونی اجتماعی دارد و موضوع آن درباره طلاق عاطفی است. مریلا زارعی، آزیتا حاجیان، فرهاد اصلانی، هوشنگ توکلی و… از جمله بازیگران این فیلم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج