جاباما
۴۵۹۶۳۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مروری بر برنامه گالری‌های تهران

نمایشگاه‌های متنوعی از هنرهای تجسمی در گالری‌ها، فرهنگسراها و مراکز هنری تهران برای علاقه‌مندان به هنر تدارک دیده شده است.

خبرگزاری ایسنا: نمایشگاه‌های متنوعی از هنرهای تجسمی در گالری‌ها، فرهنگسراها و مراکز هنری تهران برای علاقه‌مندان به هنر تدارک دیده شده است.

نمایشگاه آثار نقاشی اصغر کفشچیان‌مقدم - هنرمند و مدرس دانشگاه - و شاگردانش با عنوان «پیک.آن جوانان» گشایش می‌یابد. او در این نمایشگاه چند اثر از خود و نقاشی‌هایی از ۲۳ دانشجوی خود را ارائه خواهد کرد.
مروری بر برنامه گالری‌های تهران

مارال اردلان، پانیذ امین‌سلماسی، سیده شیما ایمانی، قاسم بخشی، مهسا بصیر، مرسده بهزاد نبوی، وحید پوریزدان‌پناه، منیره حقانی‌پور، مجید حمزه‌لو، لیلا خادم‌شریف، ابراهیم ربانی‌ خیرخواه، مهیا رضایی، نسرین زنگنه، هستی سیدلطفعلی، آزاده سیفی، صدیقه سهراب‌پور، الهام شریفی سالکویه، الیشا شعفی، نسیبه صادق‌نژاد، مژگان کاظمی، فرزانه کنگرانی فراهانی، سهیلا هوشمندفر، آیلار هوفر و اصغر کفشچیان‌مقدم هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه از ۲۴ تا ۳۰ دی‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «فردا» به نشانی خیابان کریمخان زند، زیر پل کریمخان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، شماره ۲، واحد ۲ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

گالری لاله

نمایشگاه گروهی «یادداشت‌های کنارمانده» با حضور ۱۷ هنرمند برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آثاری در قالب پیش‌طرح‌ها، نقاشی یا نمونه مطالعات و ایده‌ای تصویری هنرمندان برای شکل‌گیری ویدئوآرت یا فتوآرت به‌نمایش درخواهد آمد.

پرویز روزبه، فاطمه پری‌نژاد، محمود کاظمیان، منصور دهستانی، داوود خلیلی، مسعود غلامی، علی معتمدیان، سوگند نبی، رهی محمدی، فواد شریفی، مریم عیوضی، شهباز سلمانی، زروان روح‌بخشان، مریم جهانی، سمانه حسینی، فرید امین‌الاسلام و المیرا روزبه هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

«یادداشت‌های کنارمانده» روز جمعه، ۲۴ دی‌ماه در نگارخانه «لاله» به نشانی دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله افتتاح می‌شود و تا ۲۹ دی از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

گالری شکوه

نمایشگاه نقش‌مایه‌های روی سفال و چوب حاصل کار دو هنرمند از «گروه آفرینش‌های هنری بارون» برپا می‌شود. «نگاره‌های بارون» عنوان این نمایشگاه است که احمد جعفری و مهرشید مظفریان ۲۰ اثر شامل نقش‌مایه‌هایی را که با لعاب روی سفال و با آبرنگ، پاستل و رنگ‌های مختلف روی چوب کار شده است، به تماشا می‌گذارند.

نمایشگاه «نگاره‌های بارون» روز جمعه، ۲۴ دی‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «شکوه» به نشانی خیابان فرمانیه، بلوار اندرزگو، کوچه سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره ۱۹ افتتاح می‌شود و تا ۲۹ دی‌ماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

گالری ثالث

نمایشگاه ماسک - مجسمه‌های علی کوره‌چیان با عنوان «به بهانه چشمانت» گشایش می‌یابد. کوره‌چیان در این نمایشگاه با به‌کارگیری کالیگرافی در هنر مجسمه‌سازی توانسته است ماسک‌هایی را خلق کند که هر کدام تداعی‌کننده مفهوم خاصی هستند.

این نمایشگاه روز جمعه، ۲۴ دی‌ماه در گالری «ثالث» به نشانی خیابان کریمخان، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ۱۴۸ افتتاح می‌شود و تا ششم بهمن ادامه خواهد داشت.

گالری پردیس ملت

نمایشگاه ششمین دوسالانه نقاشی «دامون‌فر»، ویژه جوانان زیر ۲۵ سال، جمعه ۲۴ دی‌ماه در گالری پردیس ملت افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا چهارم بهمن ادامه خواهد داشت.

در ششمین دوسالانه نقاشی «دامون‌فر» ۱۲۱ نقاشی از ۹۲ هنرمند در دو بخش اصلی و جنبی به‌نمایش درمی‌آید.

فرهنگسرای ارسباران

دومین نمایشگاه نقاشی کودکان کار با شعار «هوای شهرم را آبی کشیدم» همزمان با روز «هوای پاک» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

‎این نمایشگاه ۲۹ دی‌ماه همزمان با روز هوای پاک از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

گالری نقش جهان

مجموعه‌ای از مجسمه‌های پارمیس پورصمیمی در نخستین نمایشگاه انفرادی این هنرمند به‌نمایش گذاشته می‌شود. این هنرمند در نمایشگاه «رخنه در خاک» ۲۶ اثر را با سبک اکسپرسیون و تکنیک پتینه شیشه و رنگ در معرض نمایش می‌گذارد.

نمایشگاه «رخنه در خاک» روز جمعه، ۲۴ دی‌ماه، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «نقش جهان» به نشانی نیاوران، کوچه همایونفر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان محمودی ۲، شماره ۹ افتتاح می‌شود و تا ۲۹ دی هر روز (به‌جز شنبه‌ها) از ساعت ۱۶ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

موسسه صبا

نمایشگاه طراحی‌های جلد کتاب نرگس زیانی در موسسه صبا برپاست. در این نمایشگاه ۹۵ اثر طراحی جلد کتاب در تالار لرزاده به نمایش گذاشته شده است. نرگس زیانی، کارشناس ارشد گرافیک و عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۳ دی‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ (به‌جز روزهای تعطیل) به موسسه صبا واقع در خیابان ولیعصر (عج)، نرسیده به طالقانی، شماره ۱۵۵۲، تالار لرزاده مراجعه کنند.

پلتفرم ۲۸

گالری «پلتفرم ۲۸» میزبان دومین پروژه خود با عنوان DNAted است که در آن، مخاطبان با نحوه ساخت یک چیدمان مشارکتی آشنا می‌شوند. این اثر هنری توسط چاپگرهای سه‌بعدی‌ساز، مجسمه‌ای را ارائه می‌دهد که کاملا تحت تأثیر توالی منحصربه‌فردی از ساختار DNA شکل می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای آشنایی با نحوه ساخت این چیدمان می‌توانند از ۱۷ دی تا اول بهمن‌ماه به «پلتفرم ۲۸» واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، بعد از تقاطع سمیه، کوچه بور بور، خیابان خاقانی، نبش بن‌بست روشن‌منش، شماره ۲۸ مراجعه کنند.

گالری دلگشا

آیلار دستگیری در نخستین نمایشگاه انفرادی خود تعدادی از تابلوهای نقاشی‌اش را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است. دستگیری دانش‌آموخته رشته‌های نقاشی از هنرستان هنرهای زیبا و همچنین مجسمه‌سازی از دانشگاه هنر تهران است که سابقه حضور در چندین نمایشگاه گروهی نقاشی را دارد.

نمایشگاه این هنرمند تا ۲۷ دی‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری «دلگشا» به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، کوچه مهاجر، شماره ۳۰، طبقه همکف میزبان علاقه‌مندان است.

خانه هنرمندان ایران

علیرضا مجابی (م. آذرفر) پس از پنج سال، آثارش را در ایران به‌نمایش گذاشته است. «این نیز بگذرد» عنوان جدیدترین نمایشگاه آثار نقاشی و کالیگرافی این نقاش، شاعر، کالیگرافیست و پژوهشگر معاصر است که تا ۲۶ دی‌ماه امسال در گالری ممیز خانه هنرمندان ایران برپاست.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این نمایشگاه به خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان فرصت، باغ هنر مراجعه کنند.

گالری ایوان

مجموعه‌ای از نقاشی‌های نارنج کاظمی در نمایشگاهی با عنوان «عهد عمیق» به‌نمایش گذاشته شده است. در نقاشی‌های کاظمی که با تامل در نقوش فرش ایرانی شکل گرفته، تصاویری متفاوت به‌وجود آمده است. کاظمی در این مجموعه با الهام گرفتن از نقوش فراموش‌شده قالی، به بازنمایی تصاویری پرداخته است که در عین کهنگی همچنان از منظر زیبایی‌شناسی قابل بررسی هستند.

این نمایشگاه تا ۲۴ دی‌ماه هر روز (به‌جز شنبه‌ها) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «ایوان» به نشانی الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ میزبان علاقه‌مندان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج