۴۵۹۴۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حواشی بازی نفت آبادان - صبای قم؛

شعار هواداران نفت آبادان در حمایت از دست نشان

صنعت نفت آبادان در حالی در اولین بازی خود با هدایت فیروزی کریمی به برتری دست یافت که هواداران این تیم به شدت نادر دست نشان را تشویق کردند.

خبرگزاری مهر: از سری رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های صنعت نفت آبادان و صبای قم در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را نفتی ها با نتیجه دو بر یک به سود پایان دادند.

* گل های این بازی را حکیم نصاری (۷۲ و ۳+۹۰) و کیوان امرایی (۵۸) به ثمر رساندند.

* این بازی را بیژن حیدری با کمک جلیل شعرانی و محمد هاشمی نسب قضاوت کرد و در آن به محمد شادکام (صنعت‌نفت) و مهران امیری (صبا) کارت زرد نشان داد.

* صنعت نفت آبادان در این بازی با ترکیب: حسن هوری، علی عبدالله‌زاده (۷۷- حسین ساکی)، حسین بغلانی، رضا نورمحمدی، عزیز معبودی، محمدزبیر نیک‌نفس، گوی هیان کیم، حکیم نصاری، محمد پورمحمد، محمد شادکام و رضا نوروزی بازی کرد.

* صبای قم نیز با ترکیب: محمدباقر صادقی، داود بهادری، سیدمهدی حسینی، حنیف عمران‌زاده، میرهانی هاشمی، حمیدرضا دیوسالار، کیوان امرایی، منصور تنهایی (۷۵- میلاد ابطحی)، مهران امیری، مجید علیاری (۸۶- عرفان بادی) و غلامرضا عنایتی وارد میدان شد.

* صنعت‌نفت و صبای قم در شرایطی برابر هم قرار گرفتند که تغییراتی نسبت به نیم‌فصل اول در ترکیب آن‌ها ایجاد شده بود و چند بازیکن جدید برای دوتیم به میدان رفتند.

* بازی صنعت‌نفت و صبای قم با سه دقیقه تأخیر آغاز شد. پیش از آغاز مسابقه یک دقیقه سکوت به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در ورزشگاه اعلام شده بود.

* دو تیم از بازیکنان جدیدشان در این دیدار استفاده کردند. عزیز معبودی و رضا نورمحمدی برای نفت آبادان و حنیف عمران‌زاده برای صبای قم به میدان رفتند.

* فیروز کریمی مانند نادر دست‌نشان ترجیح داد که از حسن هوری در ترکیب اصلی تیم زردپوش آبادان استفاده کند.

* برونو اولیویرا به‌دلیل سفر به برزیل و امیر زلیکانی به‌خاطر مصدومیت در ترکیب نفت آبادان غایب بودند.

* هاشم بیک‌زاده مدافع صبای قم به‌دلیل محرومیت تیمش را در این مسابقه همراهی نمی‌کرد. قاسم دهنوی که همراه صبا به آبادان رفته به دلیل سرما خوردگی از لیست ۱۸ نفره خارج شد.

* تماشاگران آبادانی با سر دادن شعارهایی به تشویق نادر دست‌نشان پرداختند و علیه مسئولان باشگاه نفت شعار دادند.

* بازیکنان صنعت‌نفت در اواسط نیمه دوم اعتقاد به اعلام ضربه پنالتی به‌سود این تیم داشتند اما بیژن حیدری برخورد توپ به دست مدافع صبای قم را نادیده گرفت.

* هواداران نفت آبادان که پس از گل کیوان امرایی به نحوه بازی تیم‌شان اعتراض داشتند، با گل اول حکیم نصاری به تشویق زردپوشان پرداختند و پس از گل دوم این بازیکن جشن پیروزی گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج