جاباما
۴۵۹۴۵۷
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

رونمایی از شورولت غول پیکر «تراورس» ۲۰۱۸

خودروی شاسی بلند غول‌پیکر شورولت تراورس ۲۰۱۸ (Chevrolet Traverse) در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ معرفی شد. شاید نخستین چیزی که در این اتومبیل SUV جلب توجه می‌کند، ابعاد بسیار بزرگ آن است.

وب سایت گجت نیوز: خودروی شاسی بلند غول‌پیکر شورولت تراورس ۲۰۱۸ (Chevrolet Traverse) در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ معرفی شد. شاید نخستین چیزی که در این اتومبیل SUV جلب توجه می‌کند، ابعاد بسیار بزرگ آن است. نسل اول خودروی تراورس در سال ۲۰۰۹ معرفی شده بود و در میان کراس‌اوورهای بزرگ قرار می‌گرفت اما اکنون مدل ۲۰۱۸ آن از قبل هم بزرگ‌تر شده است.
رونمایی از شورولت غول پیکر «تراورس» 2018

شورولت تراورس ۲۰۱۸ (Chevrolet Traverse) با ابعاد ۵.۱۸ متر طول و ۳.۰۷ متر فاصله‌ی بین دو محور، ۱ سانتی‌متر طولانی‌تر از برادر بزرگ‌تر خود یعنی تاهو بوده و فاصله‌ی بین محورهای آن نیز ۱۲.۴ سانتی‌متر بیشتر شده است.
رونمایی از شورولت غول پیکر «تراورس» 2018
این شاسی بلند غول‌پیکر، با سه نوع تریم RS، Premier و High Country عرضه می‌شود و پیشرانه‌ی آن نیز 6 سیلندر 3.6 لیتری با قدرت 305 اسب بخار است. سیستم چهار چرخ محرک آن نیز به جز تریم RS در سایر تریم‌ها قابل انتخاب خواهد بود. همچنین قدرت تولید شده توسط پیشرانه‌ی این خودرو توسط جعبه دنده‌ی 9 سرعته‌ی اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند.

رونمایی از شورولت غول پیکر «تراورس» 2018

شورولت تراورس ۲۰۱۸ با تریم RS از عناصر سفارشی منحصربه‌فردی بهره می‌برد و قوای محرکه‌ی آن نیز ویژگی‌های مخصوص خود را خواهد داشت. در واقع تریم RS مدل اسپرت‌تر این خودرو نامیده می‌شود اما پیشرانه‌ی آن از نوع ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۵۵ اسب بخار خواهد بود. این مدل تنها به صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود و با وجود حجم کمتر پیشرانه، مصرف سوخت بزرگراهی آن ۱۰.۲ لیتر در هر صد کیلومتر است.

رونمایی از شورولت غول پیکر «تراورس» 2018

پلتفرم به کار رفته در این شاسی بلند آمریکایی، همان نمونه‌ی C۱XX شرکت جنرال موتورز است. این پلتفرم در خودروهای کادیلاک و آکادیا نیز استفاده شده بود. شورولت Traverse مدل ۲۰۱۸ سه ردیف صندلی با ظرفیت ۸ سرنشین دارد و فضای بار قابل توجه ۲ هزار و ۸۰۰ لیتر را در اختیار قرار می‌دهد. پورت‌های USB در هر سه ردیف صندلی وجود دارند و سیستم‌های اطلاعات سرگرمی نیز با صفحه لمسی ۷ و ۸ اینچی ارائه شده‌اند. این سیستم‌ها از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کنند و رابط کاربری MyLink شورولت نیز برای آن عرضه می‌شود.
رونمایی از شورولت غول پیکر «تراورس» 2018

شورولت تراورس ۲۰۱۸ از امکانات و تجهیزاتی مانند دوربین دید محیطی، چراغ‌های جلوی LED در تریم‌های بالاتر، ترمز اضطراری و هشدار برخورد جلو بهره می‌برد. در مدل‌‌های چهار چرخ محرک نیز راننده می‌تواند سیستم انتخاب حالت کشش را دریافت کند. این سیستم به راننده اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز، اکسل عقب را به صورت کامل از مدار نیرورسانی خارج کند. البته هنگامی که نیاز به سیستم چهار چرخ محرک ضروری باشد، خودرو به راننده هشدار می‌دهد.

رونمایی از شورولت غول پیکر «تراورس» 2018

شورولت تراورس ۲۰۱۸ در پاییز سال جاری عرضه خواهد شد و با خودروهایی مانند دوج دورانگو، فورد اکسپلورر، هوندا پایلوت، مزدا CX ۹ و تویوتا هایلندر رقابت می‌کند.
رونمایی از شورولت غول پیکر «تراورس» 2018
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با ایران خودرو هم رقابت میکند؟ ؟؟

    • بدون نام

      پرایدما بدم میشه یکی از اینا بگیرم . کی وارد بازار میشه طاق بزنم

    • بدون نام

      عمرا..بتونه باپرایدمارقابت کنه...خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج