جاباما
۴۵۹۴۱۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جدایی قطعی برهانی از پیکان

آرش برهانی دومین گلزن تاریخ لیگ برتر از باشگاه تازه اش پیکان جدا شد.

ورزش‌سه: برهانی که در ابتدای این فصل با امید بسیار به پیکان پیوسته بود، بعد از ۲۳۲ دقیقه بازی و بدون به ثمر رساندن گل پیکان را ترک کرد.

برهانی که به مربی سابقش مجید جلالی پیوسته بود این امید را داشت که در تیم تازه پاسخ محکمی به منتقدانش در استقلال بدهد اما هرگز فرصت مناسبی برای نمایش پیدا نکرد تا این تیم تهرانی را که سومین تیم حرفه¬ای دوران فوتبال او بعد از پاس و استقلال محسوب می¬ شود را ترک کند. برهانی که مدتی هم سابقه لژیونر بودن در تیم النصر امارات را دارد، بهترین گلزن تاریخ استقلال محسوب می شود اما در چند فصل گذشته توفیق چندانی نداشته است. امروز مجید جلالی در نشست مطبوعاتی خبر جدایی برهانی را اعلام کرد.

جلالی در این باره گفت: ما خیلی راحت باهم کنار آمدیم. او دو بازی برای ما به میدان رفت و در بازی دوم مصدوم شد و یک ماه و نیم بیرون بود. او ۱۰ کیلو در این مدت اضافه وزن داشت و تلاش کرد وزنش را پایین بیاورد. در این وضعیت قوای بدنی‌اش کم شد. او آنقدر اراده دارد که بتواند خودش را ترمیم کند و به فوتبال بازگردد. خودش گفت نیاز دارد جایی باشد که بازی کند و از ما خواست که برود. اینکه باشگاهی او را می‌خواهد یا نه را نمی‌دانم و یکی دو روز است که نمی‌توانم با او تماسی داشته باشم.

برهانی ۳۳ ساله است و مربی تیم نیم فصل اولش امیدوار است او دوباره مشتری ای برای خود دست و پا کند و نیم فصل دوم بدون تیم نماند. اینکه آرش در لیگ برتر می تواند باشگاهی برای خود دست و پا کند یا نه مشخص نیست اما گفته می شود کرمانی ها انتظار او را می کشند.

برهانی که هنوز محبوبیتی در میان استقلالی ها دارد امیدوار است فوتبال خود را با درخششی که استحقاقش را دارد به پایان ببرد. اتفاقی که این پسر خوش اخلاق فوتبال ایران استحقاقش را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      بخدا زود فراموش شدی ارش من تا ابد دوست دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج