جاباما
۴۵۹۴۱۰
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

پایان گروگانگیران یک کودک پس از هفت ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل گفت: کودک ۱۰ ساله‌ای که توسط دو گروگانگیر در آران و بیدگل ربوده شده بود پس از هفت ساعت با شناسایی متهمان به آغوش خانواده بازگشت.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل گفت: کودک ۱۰ ساله‌ای که توسط دو گروگانگیر در آران و بیدگل ربوده شده بود پس از هفت ساعت با شناسایی متهمان به آغوش خانواده بازگشت.

سرهنگ مسعود سپهوند در خصوص گروگانگیری روز دوشنبه در شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: این اتفاق عصر روز دوشنبه به نیروی انتظامی شهرستان گزارش شد و پیگیری پرونده در دستور کار نیروی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه گروگانگیران دانش آموز دختر ۱۰ ساله را در راه بازگشت از مدرسه گروگان گرفته و طی تماس تلفنی با خانواده وی و درخواست مبلغی پول آنها را از این اتفاق آگاه می‌کنند، افزود: خوشبختانه خانواده این کودک در نخستین اقدام نیروی انتظامی را از این اتفاق آگاه کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه با ورود نیروی انتظامی گروگانگیران شناسایی و اقدامات مورد نیاز برای دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت، اضافه کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در نهایت گروگانگیران و گروگان این پرونده را در خارج از شهر و در یکی از دشت‌های زراعی شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه عملیات شناسایی و بازداشت گروگانگیران در آران و بیدگل حدود هفت ساعت به طول انجامید، افزود: از این رو از خانواده‌ها درخواست داریم که مسیر خانه تا مدرسه و یا دیگر مراکز آموزشگاهی فرزندانشان را در نزدیک‌ترین مرکز به محل زندگی و در محیط‌های پرتردد انتخاب کنند.

سرهنگ سپهوند ادامه داد: در این پرونده دو گروگانگیر دستگیر و پس از تکمیل مدارک مورد نیاز به مراجع قضایی معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شقایق

      یه جوری نوشتن بعدازهفت ساعت انگاری أپ پلوهواکردن خوبه مثل خارجیهاتیراندازی نکردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج