۴۵۹۴۰۲
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

لاریجانی: از تجمع مقابل مجلس خجالت می‌کشم

رئیس مجلس شورای اسلامی در زمان بررسی ماده‌ای از لایحه برنامه ششم مربوط به حل مشکل بازنشستگان صندوق فولاد گفت: دلم می‌خواهد مشکل صندوق فولاد حل شود چون آنقدر این پیرمردها ( تجمع کنندگان صندوق بازنشتگی فولاد) جلوی مجلس می‌آیند، آدم خجالت می‌کشد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مجلس شورای اسلامی در زمان بررسی ماده‌ای از لایحه برنامه ششم مربوط به حل مشکل بازنشستگان صندوق فولاد گفت: دلم می‌خواهد مشکل صندوق فولاد حل شود چون آنقدر این پیرمردها ( تجمع کنندگان صندوق بازنشتگی فولاد) جلوی مجلس می‌آیند، آدم خجالت می‌کشد.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس و در هنگام بررسی بندی از ماده ۱۳ مربوط به حل مشکل بازنشستگان صندوق فولاد به بحث‌های متعددی پرداختند که همگی در این بحث بر لزوم حل مشکل این صندوق با ارائه پیشنهادات مختلفی تاکید می‌کردند.

در این بین رئیس مجلس پیشنهاد رفع ابهام و اصلاحیه‌ای در بند ارجاعی کمیسیون تلفیق را مطرح کرد تا بر اساس آن صندوق بازنشستگی فولاد با حفظ موقعیت به وزارت کار انتقال یابد تا نگرانی نمایندگان مبنی بر اینکه با این انتقال ماهیت صندوق و وضعیت بازنشستگان نامعلوم شود، از بین رود.

در خلال این بحث‌ها رئیس مجلس در واکنش به تلاش و هم همه نماینگدان برای رفع مشکل صندوق بازنشستگان آن‌ها را دعوت به آرامش کرد و گفت:‌ دلم می‌خواهد مشکل صندوق فولاد حل شود چون آنقدر پیرمردها جلوی مجلس آمده‌اند که آدم خجالت می‌کشد.

لاریجانی همچنین در واکنش به پیشنهاد قاضی‌پور که به دنبال انتقال صندوق بازنشستگان کارکنان فولاد به صندوق بازنشستگی کشوری بود، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری "مفلس فی امان الله" است باید کاری کنیم که با تامین منابع مشکلات این صندوق رفع شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت اگر بخواهد مشکل مارا حل کند مگر نمیتواند ولی نمیخواهد یکروز اقای نوبخت شرمنده است یکروز رییس مجلس ویکروز رییس جمهور دولت چکاره است نمیدانم اینقدر شعا ر ندهید لطفاصبر

    • نادعلی رحمان زاده

      با عرض سلام بزگ نمیر بهار میاد قونپزه با خیار میاد

    • علی ع

      30 سال بیشترین حق بیمه رو از امثال پدر من گرفتن ( چند برابر بقیه صندوق های بیمه). بجای اینکه فکر ایجاد منبع مالی واسه بازنشستگی این بیچاره ها باشن . پولها رفته به نا کجا آباد حالا میگن بیاین با تامین یا خدمات کشوری تجمیع بشین.

    • بدون نام

      (ازتجمع مقابل مجلس خجالت می کشم. ) مردم فقط باید جلوی مجلس تجمع کنن تا مسعولین خجالت بکشن ؟

    • بدون نام

      شما چطور می گوید خجالت کشیدم این اقایان پیرمرد جوانیشان پای فولاد یا هر شرکتی دیگر به هدر دادن مگر پول اضافه از شما خواسته اند حقوق خودشان می خواهند شما نماینده این مملکت اسلامی هستی چطور موقع انتخابات شعار می دهند به کارگران رسیدگی می کنیم چه می کنیم حداقل پای نصف شعارهای خود وایسید

    • بدون نام

      چه نتیجه ای عاید مردم میشه از خجالت کشیدن شما . در مقابل مردمی که رای داده اند گوش نمایندگان ملت ناشنوا و چشمانشان نابینا ست و زهی تاسف

    • بدون نام

      مردم خیلی هم وضعشان خوب است و شکایتی هم ندارند از این اوضاع.وگرنه ......

    • بدون نام

      چرا دولت فکری به حال مردم بی خانمان نمیکند مگر فقط یک قشر در این کشور زندگی میکنند جانم به لب رسیده از وعدهای دورغ دولت اقای لاریجانی به جای خجالت رفع مشکل مردم اوره باشید شما ریس مجلس هستید باید رسیدگی کنید ببینید پولهای مردم که دو دستی تقدیم مسکن مهر شد چه شد که الان ما یک سقف نداریم با این همه مشکلات ریز ودرشت گرانی سرسام اور اجاره تا کی شعار تا کی دورغ دولت میخواهد بخورد ما بدهد اوره که شدیم سر دولت سلامت پولها خورده شد سر دولت سلامت ما مانده ایم وکلی دردسر چرا دولت فکری به حال حاشیه نشیننان بزک شده نمیکند مگر ما چه گناهی کرده ایم که بازیچه احمدی نژاد شدیم تا فرش زیر پایم را فروختیم به امید اینکه در یکی از واحدهای هوایی زندگی کنیم داریم با فقر ونداری وبیکاری میجنگیم! ولی کسی بفکر ما نیست پیش هرکس میرویم مانند توپ فوتبال به این وان طرف میاندازند مجلس میایم دریغ از همکاری پاس میدهند به شهر سازی انجا میرویم نمیگذارند با مهر ابادی صبحت کنیم فکر میکنند ما انقدر قدرت داریم که !!!!!!!!پس ما چه!کنیم چرا در لایحه خود حرفی از این معضل نمیزنید پس دادمان را کجا ببریم چه کسی بفکر ما مردم سرگردان است خجالت ندارد شعار ندهید فکری کنید این پولهای ما کجاست شما ودولت مسول این مشکلات هستید ابروی ما رفته مانند کولی هر سال اشغالهای خود را بدوش میکشیم دیگر رمقی برایمان نمانده ظلم هم اندازه دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج