جاباما
۴۵۹۲۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیام تهدیدآمیز به خاطر نام سیاه جامگان

مالک باشگاه سیاه جامگان از تغییر مدیرعاملی تیمش خبرداد و گفت: مجبور هستیم نام تیم را نیز تغییر دهیم.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا عباسی در پاسخ به سئوالات هوادران تیم سیاه جامگان ابومسلم درباره خبر واگذاری تیم به رحمان نادری عنوان کرد: تیم قرار نیست واگذار شود ولی صحبت‌هایی با رحمان نادری برای پذیرفتن مدیرعاملی تیم شده است که بحث ادامه دارد و هنوز قطعیت پیدا نکرده است. چنانچه وی از محلی که برای کار تعهد داشته، جدا شود به ما اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه هنوز نتوانستیم کمیسیون ماده ۵ را برای تیم دریافت کنیم و قرار است با اسم پیشنهادی جدید با نام "مشکی پوشان بارثاوا" که به اداره ورزش و جوانان پیشنهاد داده‌ایم پیش برویم و اگر این نام تصویب شود مراحل دریافت مجوز نیز تکمیل خواهد شد.

عباسی درخصوص کیفیت بازیکنان جذب شده در نیم فصل نیز عنوان کرد: بازیکنانی که در نیم فصل هستند در سطح مشخصی از کیفیت قراردارند و قطعا مانند اول فصل شاهد بازیکنان ستاره نیستیم مگر اینکه به هر دلیلی بازیکنی آزاد باشد که ما نیز تمام سعی خود را کردیم تا بهترین‌ها را جذب کنیم.

مالک باشگاه سیاه جامگان تصریح کرد: شاید فقط یک بازیکن دیگر به تیم اضافه شود و احتمالا در پست فوروارد باشد، البته باید دید در چه سطحی است زیرا اگر عملکردش در سطح بازیکنان فعلی تیم باشد نیازی به جذب آن نداریم. علی عسگری نیز هر چند غیرقانونی از تیم جدا شد که البته در این مورد شکایتی هم داشتیم. به سعید دقیقی فعلا گفته‌ایم سر تمرین بیاید، چون در دو باشگاه بازی کرده و جایی دیگر نمی‌تواند برود و از عزیزی خواهش کردیم که وی را در تیم نگه دارد. مهاجم خارجی تیم هم از بازیکنان کاظمی بود که بعد از مرخصی به تیم بازنگشت و دیگر معلوم نیست بیاید یا نه و مدیربرنامه وی از عوامل و همکاران کاظمی بود که باید از ایشان درمورد بازگشتش سوال شود.

عباسی در پاسخ به این سوال که چرا از بازیکنان خوب بومی همچون عنایتی استفاده نمی‌شود گفت: عنایتی جزو مفاخر فوتبال استان است و شخصا علاقه دارم به تیم سیاه جامگان بازگردد، اما بحث انتخاب بازیکن دست سرمربی است. با این حال من پیشنهاد دادم و باید منتظر پاسخ کادر فنی باشیم.

وی درباره بودجه و بحث مالی تیم نیز تصریح کرد: تامین منابع تیم به صورت شخصی است و تلاش می‌کنیم بهبود یابد. با چند اسپانسر صحبت شده ولی هنوز پای کار نیامده‌اند.

پیام دادند که با نام سیاه جامگان اجازه بازی در مشهد نخواهید داشت

مالک باشگاه سیاه جامگان درخصوص دلیل تغییر نام تیم و مخالفت هواداران با این تصمیم اظهار کرد: شما به عنوان هواداران این سوال را از اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان شهر بپرسید که چرا مجوز کمیسیون ماده ۵ سیاه جامگان ابومسلم را نمی‌دهند؛ به ما پیام دادند چنانچه این اتفاق و تغییر نام نیفتد، اجازه بازی بعدی ما را در مشهد نخواهند داد.

وی افزود: فکر می‌کنید اسم جدید نفعی برای من دارد؟ برندی که ۶ سال روی آن کار کردیم و حالا به روز شده و نامش شناخته شده، با دست خودمان داریم نابودش می‎کنیم، چون اجازه نمی‌دهند با آن نام کار کنیم.

عباسی درخصوص برگزاری دیدارها در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: مستقیم با آستان قدس صحبت نکرده‌ایم اما از شهردار خواستیم که وارد مذاکره شود ولی تا افتتاح رسمی استادیوم نمی‌توان کاری کرد و افتتاح نیز باید با برگزاری بازی ملی باشد. امیدوارم با درایت تولیت آستان قدس رضوی، بازی‌ها به آنجا منتقل شود تا مشکلات هواداران مانند مسافت و سرما حل شود.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره دلیل عدم ورود این باشگاه در یحث پایه و پرداختن به زیرساخت‌ها گفت: ما در برهه‌ای که وارد شدیم بحث ابومسلم بود. سهام آن را خریدیم و یک کاسه کردیم. می‌خواستیم ابومسلم را راه اندازی کنیم و بعد از اینکه بازیکنان جمع شدند، استانداری تیم را به ما واگذار نکرد. عزیزی هم گفت یک تیم از دسته دو خریداری کنیم و خودمان آن را بالا بیاوریم. این بود که در عمل انجام شده قرار گرفتیم ولی قطعا راه درست و اصولی ورود از رده پایه بود ولی این هم مثل بقیه کارهای استان محقق نشد زیرا همدلی و همکاری در استان خیلی ضعیف است و با این شرایط به جایی نخواهیم رسید.

هدایتی دنبال مسائلی بود که با باشگاه سازگاری نداشت

وی درخصوص همکاری رویانیان و هدایتی با باشگاه تصریح کرد: رویانیان کم و بیش با ما هست ولی هدایتی دنبال یکسری مسائلی بود که با شرایط باشگاه سازگار نبود. البته چه خوب که نیامد و ما نیز قبول نکردیم زیرا الان به خاطر مسائل مالی دستگیر و در زندان است.

عباسی درباره ساماندهی هوادران تیم عنوان کرد: امسال نقل و انتقالات زیادی داشتیم و به همین دلیل از بعضی مسائل غافل شدیم، مثل لیدرها که خودجوش کار کردند و به زودی با سامان دهی کانون هواداران مشکلات را حل خواهیم کرد و همچنین قرار بود فروشگاهی در باشگاه راه اندازی کنیم ولی به خاطر مشکلات میسر نشد ولی قول می‌دهیم در آینده نزدیک محصولات باشگاه مانند البسه با قیمت‌های مناسب را در اختیار هواداران تیم بگذاریم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان تصریح کرد: تا زمانی که من در تیم هستم، پیراهن تیم قرمز و مشکی خواهد بود و هراسمی انتخاب شود، نام مشکی پوشان در ابتدای آن قرار دارد تا همچون دهه های گذشته شعار "مشکیته" در استادیوم به گوش برسد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان فصل دوست داریم جایگاهی تک رقمی داشته باشیم ولی به هر حال قطعا جایگاهی مناسب‌تر از سال قبل خواهیم داشت که امیدوارم با تلاش خداداد عزیزی و بازیکنان این مهم محقق شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج