جاباما
۴۵۹۲۸۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آخرین اخبار فصل جابجایی زمستانی در قاره سبز

یووتیچ به سویا پیوست، اشنایدرلین راهی اورتون شد، یوونتوس جایگزین اورا را از شالکه جذب می کند، مدافع بایرن شالکه را به منچستر سیتی ترجیح داد، استوراری به میلان پیوست و آرسنال به دنبال تمدید قرارداد ژیرو؛ مهم ترین اخبار فصل جابجایی زمستانی هستند که در گزارشی به آنها می پردازیم.

شفقنا ورزشی: یووتیچ به سویا پیوست، اشنایدرلین راهی اورتون شد، یوونتوس جایگزین اورا را از شالکه جذب می کند، مدافع بایرن شالکه را به منچستر سیتی ترجیح داد، استوراری به میلان پیوست و آرسنال به دنبال تمدید قرارداد ژیرو؛ مهم ترین اخبار فصل جابجایی زمستانی هستند که در گزارشی به آنها می پردازیم.شفقنا ورزشی، لیگ های سرشناس اروپایی نیم فصل نخست خود را به پایان رسانده اند و تعطیلات زمستانی و فصل جابجایی آغاز شده است.

آنها برای حضور بهتر و قوی تر در نیم فصل دوم به دنبال جذب بازیکن و تغییر در زمستان هستند. در این گزارش می خواهیم به مهم ترین اخبار فصل جابجایی زمستانی بپردازیم:

یووتیچ به سویا پیوست

سویا در فصل جاری رقابت های لالیگا با هدایت سامپائولی نتایج درخشانی به دست آورد و در رده دوم جدول رده بندی جای دارد.

این تیم برای تقویت خط حمله خود با یووتیچ مهاجم مونتنگروئی اینتر به توافق نهایی رسید واین بازی را با ۱۴ میلیون یورو جذب کرد.

اشنایدرلین به اورتون پیوست

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد بعد از پیروزی برابر هال سیتی در جام اتحادیه انگلیس از توافق اشنایدرلین با اورتون سخن به میان آورد.

این هافبک فرانسوی در زمان لوئیس فان خال از ساوتهمپتون به منچستر یونایتد پیوست اما با توجه به تراکم زیاد خط میانی یونایتد جایی در تفکرات سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ نداشت و به همین خاطر هم مورینیو با جدایی او موافقت کرد تا راهی اورتون شود.

مدافع بایرن راهی شالکه شد

با وجود آنکه خبرهای درباره علاقه باشگاه منچستر سیتی به جذب هولگر بادشتوبر به گوش رسید اما این بازیکن ترجیح داد تا در رقابت های بوندسلیگا باقی بماند.

مدافع همیشه مصدوم بایرن مونیخ با شالکه به توافق نهایی رسید و به صورت قرضی راهی این تیم شد.

بادشتوبر در دوران پپ گواردیولا بازیهای زیادی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد. او به شالکه رفت تا در ترکیب اصلی این تیم به میدان رود.

یوونتوس بازیکن بوسنیایی شالکه را می خواهد

کولاسینیچ بال چپ شالکه مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار گرفته است و این باشگاه ایتالیایی تلاش می کند تا در روزهای باقیمانده از فصل جابجایی زمستانی این بازیکن بوسنیایی را جذب کند.

خبرهای زیادی درباره بازگشت پاتریس اورا به منچستر یونایتد به گوش می رسد و یوونتوس به دنبال جانشین شایسته ای برای این بازیکن فرانسوی است و باید دید که در نهایت چه کسی را جذب می کند.

آرسنال به دنبال تمدید قرارداد ژیرو

ژیرو جایگاه خود را در ترکیب اصلی آرسنال از دست داده است و آرسن ونگر در بیشتر بازیهای فصل جاری از این بازیکن فرانسوی به عنوان یار تعویضی استفاده کرد.

خبرهای زیادی درباره جدایی ژیرو از آرسنال در زمستان به گوش رسید اما عملکرد خوب این بازیکن باعث شده تا سران آرسنال به دنبال تمدید قرارداد او باشند.

پاری سن ژرمن و مون پلیه مشتری ژیرو به شمار می آیند و چند تیم لیگ برتری هم او را می خواهند اما به احتمال زیاد فصل بعد هم این بازیکن در آرسنال بازی خواهد کرد.

استوراری به میلان پیوست

دروازبان باتجربه سابق یوونتوس تا پایان فصل به میلان پیوست تا ذخیره دوناروما شود.

استوراری پیش از این هم در میلان بازی کرده است. او از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ در میلان دروازبانی کرد و بعد از آن راهی یوونتوس شد تا ذخیره بوفون باشد. او در سال ۲۰۱۵ به کالیاری پیوست و سهم زیادی در صعود این تیم به رقابت های سری A داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج