۴۵۹۲۷۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت

سرمربی آبی ها در دیدار با نفت تهران مانند بازی گذشته برابر سپاهان احتمالا از سیستم مورد علاقه خود مجددا استفاده خواهد کرد.

شفقنا ورزشی: استقلال نیم فصل دوم لیگ را با دیدار برابر نفت تهران در ورزشگاه آزادی آغاز می کند. این دیدار برای منصوریان و استقلالی ها یک بازی حیثیتی به شمار می رود و استقلال اگر نتواند در این دیدار به پیروزی برسد، قطعا در ادامه بازی ها مشکل خواهد داشت.

تمرینات استقلال در روزهای گذشته نشان می دهد که منصوریان علاقه دارد تا به سیستم ۱-۳-۲-۴ بازگردد و به همین منظور به نظر می رسد آبی ها در این دیدار نیز مانند بازی با سپاهان با استفاده از این چیدمان بازی را آغاز کنند.

سید حسین حسینی در این دیدار مانند بازی با سپاهان احتمالا گزینه اول آبی ها خواهد بود. مجید حسینی و پادوانی نیز دو مدافعی هستند که برابر سپاهان عملکرد خوبی داشتند و منصوریان احتمالا در این دیدار باز هم از این دو بازیکن در مرکز خط دفاعی استفاده می کند.

با مصدومیت مگویان و بازگشت وریا غفوری، این بازیکن ملی پوش گزینه اول آبی ها برای حضور در سمت راست زمین است اما این احتمال وجود دارد که منصوریان در این بازی ریسک نکند و خسرو حیدری در سمت راست به زمین برود. همچنین یعقوب کریمی احتمالا در این بازی دوباره به ترکیب اولیه آبی ها باز خواهد گشت و زکی پور باید بازی را از روی نیمکت آغاز کند.

امید ابراهیمی و امید نورافکن در این دیدار دو هافبک دفاعی آبی های خواهند بود که شرح وظایف متفاوتی دارند تا به این ترتیب امید ابراهیمی در پستی که علاقه دارد بازی کند.

بهنام برزای بازیکن آماده این روزهای تمرین استقلال بازی با نفت را از ابتدای آغاز خواهد کرد و به عنوان بال راست به میدان خواهد رفت. از سوی دیگر کاوه رضایی دیگر بازیکنی است که منصوریان او را مانند تمامی دیدارهای فصل به عنوان مهاجم مرکزی انتخاب می کند تا به این ترتیب تنها نقطه ابهام بر انگیز ترکیب آبی ها، پست بال چپ باشد. منصوریان در گذشته بختیار رحمانی را در این پست بازی داده و البته بازیکنی مانند محسن کریمی تازه از مصدومیت بازگشته را نیز در اختیار دارد. همچنین باید این گزینه را به گزینه های منصوریان اضافه کرد که سرمربی آبی ها می تواند با تغییر پست کاوه رضایی، از علی قربانی در نوک خط حمله و از رضایی در بال چپ استفاده کند اما با این وجود استفاده از محسن کریمی بیش از سایر بازیکنان محتمل است.

به این ترتیب ترکیب آبی ها عبارت است از: حسین حسینی، خسرو حیدری، مجید حسینی، پادوانی، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، امید نورافکن، بهنام برزای، کاوه رضایی و محسن کریمی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نفر یازدهم این ترکیب کجاست پس؟

    • بدون نام

      محسن کریمی اول متنو لخون بعد اظهار فضل کن

    • بدون نام

      خخخخخخ.نفر یازدهم نداره.جمع کنید با این متن ها مزحک تون .فقط میتونین برای تیم ها حاشیه درست کنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج