جاباما
۴۵۹۲۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رونمایی از فیلم جدید «هیو جکمن» در برلین

فیلم «لوگن» جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» اولین نمایش جهانی خود را در بخش غیررقابتی جشنواره برلین ۲۰۱۷ تجربه خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: فیلم «لوگن» جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» اولین نمایش جهانی خود را در بخش غیررقابتی جشنواره برلین ۲۰۱۷ تجربه خواهد کرد.
رونمایی از فیلم جدید «هیو جکمن» در برلین

به نقل از سایت جشنواره برلین، «لوگن» که دنباله دو فیلم «خاستگاه مردان ایکس: ولورین» (۲۰۰۹) و «ولورین» (۲۰۱۳) و دهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» محسوب می‌شود، به کارگردانی «جیمز منگولد» و با بازی «هیو جکمن» در نقش اصلی در بخش غیررقابتی شصت‌وهفتمین جشنواره فیلم برلین رونمایی می‌شود.

فیلم «لوگن» که در آن بازیگران دیگری چون «پاتریک استوارت» و «دافنه کین» ایفای نقش می‌کنند درباره یک «ولورین» سالخورده است که قدرت‌هایش رو به تحلیل است. این فیلم پیش از اکران عمومی خود در ماه مارس ۲۰۱۷در جشنواره برلین به روی پرده می‌رود.

فیلم «شب تنها در ساحل» به کارگردانی «هونگ سانگ سو» از کره جنوبی، «بار» به کارگردانی «الکس دلا ایگلسیا» از اسپانیا، «شب‌های روشن» ساخته «توماس آرسلان» محصول آلمان و نروژ، «یواخیم»به کارگردانی «مارسلو لوپز» محصول مشترک برزیل و پرتغال، «آقای لانگ» از «سابو» (ژاپن، آلمان، هنگ‌کنگ، چین، تایوان)، «بازگشت به مونتاک» از «وُلکر شلندروف» (آلمان، فرانسه، ایرلند) و «موش وحشی» ساخته «جوزف هادر» (اتریش) نیز فیلم‌هایی هستند که به فهرست بخش رقابتی برلین اضافه شدند.

پیش از این نیز ۱۰ فیلم به عنوان اولین فیلم‌های حاضر در بخش رقابتی برلین معرفی شده بودند.

شصت‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین از ۹ تا ۱۹ فوریه ۲۰۱۷ (۲۱ بهمن تا اول اسفند) در آلمان برگزار می‌شود و امسال ریاست هیأت داوران بخش رقابتی جشنواره را «پل ورهوفن» کارگردان هلندی برعهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج