جاباما
۴۵۹۲۲۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

شکایت جدید فولاد به کمیته انضباطی

باشگاه فولاد خوزستان صبح امروز (چهارشنبه) مجدداً از سروش رفیعی به کمیته انضباظی شکایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه فولاد خوزستان صبح امروز مجدداً در مورد پرونده عقد قرارداد سروش رفیعی با باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کرد.

فولادی‌ها در شکایت جدید خود مدعی هستند، این بازیکن ۳۸ روز دیگر با سرخپوشان خوزستانی قرارداد دارد و باید تا پایان قرارداد خود برای این تیم به میدان برود.

در همین زمینه یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان که تمایلی به فاش شدن نام خود نداشت، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: طبق قرارداد اول ثبت شده سروش رفیعی با باشگاه فولاد خوزستان، این بازیکنان تا پایان فصل ۹۴ با ما قرارداد داشت، اما در تاریخ ۱۹ فروردین ماه ۹۴ برای پشت سرگذاشتن خدمت سربازی اعزام شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه لیگ ۹۴ در تاریخ بیست‌وپنجم اردیبهشت ماه به پایان رسید طبیعتاً این بازیکن باید پس از پشت سرگذاشتن خدمت سربازی خود، ۳۸ روز باقی مانده از زمان قرارداد خود را در تیم فولاد خوزستان پشت سر بگذارد. ما حتی به قرارداد دومی که هیئت مدیره گذشته باشگاه با رفیعی منعقد و قرارداد این بازیکن را تمدید کرد، نداریم و طبق قرارداد اولی که این بازیکن با ما دارد باید ۳۸ روز برای ما به میدان برود.

عضو هیئت مدیره فولاد خوزستان با تأیید شکایت مجدد این باشگاه از سروش رفیعی، تصریح کرد: باشگاه فولاد خوزستان صبح امروز با تنظیم شکایت‌نامه‌ و واریز وجه به حساب سازمان لیگ، مجدداً درخواست بررسی وضعیت قرارداد این بازیکن را دارد. ما از سازمان لیگ درخواست کردیم با صدور دستور موقت از حضور سروش رفیعی در دیدار پرسپولیس مقابل سایپا جلوگیری کند تا وضعیت این بازیکن مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فضولباشی

      وقت خودتان وکمیته انضباطی رانگیریدوخودتان رامضحکه ع.ام نکنیدچون این ادعااینقدرمضحک هست

    • بدون نام

      ترسو بروکشکتو بساب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج