جاباما
۴۵۹۲۰۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

تیموریان از استقلال به تیم ملی بر می‌گردد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه نگرانی ها از مدیریت داخل زمین این تیم با حضور آندرانیک تیموریان برطرف خواهد شد، گفت: از آشتی سیدمهدی رحمتی و محمد خرمگاه بسیار خوشحالم.

خبرگزاری مهر: حسن زمانی درباره عملکرد باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات و نگرانی هواداران، گفت: جای نگرانی نیست. از طرف مدیرعامل و سرمربی باشگاه، مذاکراتی با چند بازیکن صورت گرفته؛ از جمله «سرور جباروف» بازیکن ازبکستانی.

وی افزود: خوشبختانه نامه ای که برای جباروف به ازبکستان فرستاده ایم، تا اینجای کار نتایج مثبتی داشته است. امیدواریم که شاهد حضور این بازیکن در استقلال باشیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت حضور آندرانیک تیموریان در استقلال گفت: تیموریان هم با ماشین سازی تسویه حساب و قراردادش را لغو کرده است. این بازیکن مشکلی برای حضور در استقلال ندارد. ما حضور تیموریان در استقلال را تا اینجا قطعی می دانیم مگر اینکه مورد حاد و استثنایی پیش بیاید.

زمانی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم حضور همین دو بازیکن را در استقلال به نتیجه برسانیم، با توجه به بضاعت و سایر نفرات تیم، دغدغه دیگری نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که «آیا مشکل تیموریان با باشگاه ماشین سازی برطرف شده است؟» تاکید کرد: تا جایی که به من اطلاع داده اند، آندو رضایتنامه اش را گرفته است. فکر می کنم آمدن آندو به استقلال زمینه حضورش در تیم ملی را مجددا فراهم می کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال خرید بازیکنان دیگر به جز آندو و جباروف، یادآور شد: خوشبختانه باشگاه استقلال در نقل و انتقالات احساسی برخورد نکرده است. هنوز فرصت داریم و سعی بر این است که بر اساس منطق جلو برویم. استقلال به دنبال بازیکنانی است که به کارش بیاید نه جذب هر بازیکنی بدون منطق و حساب.

زمانی در خصوص احتمال بالاگرفتن تنش در استقلال با بازگشت تیموریان و ابقای سیدمهدی رحمتی در این تیم، گفت: مطمئن باشید چنین اتفاقاتی رخ نمی دهد. بازیکنان بزرگ، سعه صدر زیادی هم دارند.

وی افزود: آندو روی استقلال تعصب دارد. تجربه زیاد او به عنوان یک هماهنگ کننده در مرکز میدان می تواند نگرانی هایی که از بابت مدیریت داخل بازی در استقلال وجود داشت را برطرف کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره آشتی مهدی رحمتی و محمد خرمگاه کاپیتان و مربی استقلال در منزل یکی از پیشکسوتان این تیم، تصریح کرد: من هم در جریان این آشتی قرار گرفتم و از این حرکت بسیار خوشحالم. انتظار داریم اعضای تیم به سود منافع باشگاه حرکت کنند تا انتظارات ۳۰ میلیون هوادار برآورده شود.

زمانی در پایان درباره تجمع چند روز پیش هواداران مقابل ساختمان باشگاه و سردادن شعار علیه وی و سیدرضا افتخاری، گفت: ما این مسائل را جدی نمی گیریم. کسانی که جلوی باشگاه آمدند، هوادار واقعی باشگاه نیستند چون با این حرکات تیم را در این مقطع حساس وارد چالش می کنند. امیدوارم کسانی هم که هماهنگ کننده این تجمعات هستند به خودشان بیایند چون این باشگاه برای ۳۰ میلیون هوادار است و نباید به دنبال منافع شخصی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      آخه کسی نیست به این آقا بگه،اونکه برای تیم حاشیه درست میکنه،خود نامردشه

    • فضولباشی

      اگراقای دایی هم به تیم ملی بیایدبدنیست هان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج