جاباما
۴۵۹۰۸۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مورینیو: چاره‌ای جز پیروزی بر لیورپول نداریم

سرمربی منچستریونایتد با وجود پیروزی برابر هال سیتی تاکید کرد تیمش در دیدار بعد هیچ چاره‌ای جز پیروزی بر لیورپول ندارد.

ایسنا: ‌به نقل از اسکای اسپورت، منچستریونایتد در دور رفت نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس موفق شد با دو گل، هال سیتی را از پیش‌رو بردارد تا شانس زیادی برای صعود به فینال داشته باشد.

ژوزه مورینیو در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: دیدار سختی را پیش‌بینی کرده بودم. انتظار نداشتم در این دیدار بتوانیم با چهار یا پنج گل به پیروزی برسیم. پیروزی با یک گل هم خوب است اما با دو گل بهتر است. این پیروزی به معنای صعود ما به فینال نیست. هنوز دیدار برگشت باقی مانده است. همه می‌دانند که تکلیف صعود ما به فینال ومبلی مشخص نیست. گل مروان فلاینی بسیار مهم بود و چه‌بسا زمینه‌ساز صعود ما به فینال باشد.

او ادامه‌ داد: هال سیتی در نیمه نخست در کارهای دفاعی بسیار منظم و خوب بود و اجازه نداد دروازه‌اش باز شود. بر این باور هستم که در نیمه نخست، خوب ظاهر نشدیم. پاس های اشتباه باعث شد تا کار ما سخت شود و نتوانیم دروازه حریف را تهدید کنیم. در نیمه دوم بهتر شدیم. باید بهتر از این ظاهر شویم.

مورینیو درباره شادی گل فلاینی بعد از گلزنی گفت‌: او به این خاطر من را در آغوش گرفت که پیش از این به او اعتماد به نفس لازم را به او داده بودم. فلاینی نشان داد می‌تواند به من کمک کند. بسیار خوشحالم که او توانست در اولدترافورد این گل مهم را به ثمر برساند.

او ‌اضافه کرد: یکشنبه بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم و باید به مصاف لیورپول برویم. اگر می‌خواهیم پیروز شویم، باید سطح کیفی‌مان را بالا ببریم. بازی برابر هال سیتی به پایان رسیده است و اکنون دیگر باید به دیدار برابر لیورپول فکر کنیم. از مربی گرفته تا بازیکنان و هواداران، همگی عاشق بازی‌های بزرگ هستند. من هم بازی با لیورپول را بسیار دوست دارم.

سرمربی شیاطین سرخ در پایان سخنانش نیز گفت‌: ۹ پیروزی پیاپی را به دست آوردیم. باید این تعداد را به ۱۰ پیروزی افزایش بدهیم. ۶ پیروزی پیاپی در لیگ جزیره کسب کردیم و باید این تعداد به هفت افزایش پیدا کند. چاره‌ای جز پیروزی برابر لیورپول نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج