۴۴۴۷۳۸
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

بیانیه سفارت ایران در پی ترور سفیر روسیه

سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با صدور بیانیه‌ای ترور سفیر روسیه در ترکیه را محکوم و این اقدام را غیرانسانی و جنایتکارانه توصیف کرد.

خبرگزاری فارس: سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با صدور بیانیه‌ای ترور سفیر روسیه در ترکیه را محکوم کرد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا ضمن ابراز همدردی با خانواده سفیر فدراسیون روسیه در آنکارا، با غیر انسانی و جنایتکارانه توصیف کردن این اقدام تروریستی تاکید کرد: این عمل جنایتکارانه بیانگر آن است که تروریست‌های وابسته به جریانات افراطی و تکفیر در راستای دنبال کردن اهداف و سناریوهای ضد انسانی خود به هیچ یک از موازین و معیارهای حقوق بین‌المللی پایبند نیستند و با قصد ایجاد ناامنی و بحران مبادرت به اینگونه جنایت‌های وحشیانه ‌می‌کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جنایت و حوادث تلخ اخیر تروریستی در ترکیه، سوریه و عراق اثبات کرد همبستگی و اتحاد بین تمام ملل و دولت‌های جهان برای یک مبارزه بی‌امان و بدون تقسیم بندی و تفکیک تروریسم به تروریسم خوب و بد علیه تروریسم و افراط گرایی یک ضرورت است.

به گزارش فارس، «آندری کارلوف»، سفیر روسیه در آنکارا امروز (دوشنبه) در حین بازدید از یک نمایشگاه عکس، مورد حمله یک فرد مسلح قرار گرفت و کشته شد.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه ایران ترور سفیر روسیه را به شدت محکوم کرد.

محمدابراهیم طاهریان‌فرد سفیر ایران در آنکارا نیز در پیامی به سفارت و خانواده سفیر روسیه با آنها ابراز همدردی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایران هر چه سریعتر سفرای خود را از ترکیه کویت قطر امارات احیانا عربستان اردن خارج کند ایران در ایتلاف چین وروسیه هست واین برای انان یعنی غرب وتابعینش سخت وگران است بنابراین مصون نیستید از اینکه سوء قصد به جان سفیران شما در ان کشورها نشود ضمنا عنقریب جنگی سخت که تاریخ به خود ندیده در قرقیسیا به وقوع خواهد پیوست بنابراین خود را برای جنگی سخت با کافران حربی به سر دستگی امریکا وانگلیس بر علیه ایران وروسیه وچین ومقاومت لبنان اماده کنید

    • بدون نام

      عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج