آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۴۴۰۳۵
۸ نظر
۵۰۱۳
۸ نظر
۵۰۱۳
پ

جوانترین پدر بزرگ ایران در یزد

عبدالله عظیمی از اهالی شهرستان خاتم ساکن احمد آباد که در سن ۱۷ سالگی ازدواج کرده و اکنون ۳۴ سال سن دارد، دارای سه نوه است.

واحد مرکزی خبر: عبدالله عظیمی از اهالی شهرستان خاتم ساکن احمد آباد که در سن ۱۷ سالگی ازدواج کرده و اکنون ۳۴ سال سن دارد، دارای سه نوه است.

عبدالله عظیمی از اهالی شهرستان خاتم یزد در سن ۳۲ سالگی اولین تجربه پدر بزرگ بودن را داشته و اکنون صاحب سه نوه است که اولین نوه او سه ساله، نوه دوم هشت ماهه و نوه سوم یک ماهه است.

این پدربزرگ جوان در سن ۱۸ سالگی صاحب اولین فرزند خود شد و تاکنون دارای ۴ فرزند دختر است و از میان این دخترها تاکنون سه نفر به خانه بخت رفته و یک دختر دیگر نیز در کنار پدر و مادرش زندگی می‌کند.

وی می‌گوید: از اینکه زود ازدواج کرده ناراضی نیست و اگر این امکان وجود داشته باشد که دوباره جوان شود، کارش را تکرار خواهد کرد.

عظیمی ادامه می‌دهد: من و همسرم زوجی خوشبخت هستیم و امیدوارم الگویی باشیم برای جوانانی که فکر می‌کنند شرایط برای ازدواج کردن سخت است، زیرا زمانی که من ازدواج کردم، هیچ سرمایه مادی نداشتم ولی همیشه لطف خداوند شامل حال بنده شده است و به این موضوع اعتقاد ندارم که باید برای ازدواج از توانایی مالی بالایی برخوردار بود بلکه می‌توان با حداقل امکانات زندگی خوبی تشکیل داد.

این پدربزرگ جوان خاتمی، با اشتغال در حرفه کشاورزی معاش خود و خانواده‌اش را تامین کرده و با دامادهای خود تفاوت سنی چندانی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرسده

      ظاهرا این خبرو خیلی دوست داشتی که هی به روزش کردی.... افتخاریه که ادمها مثل حیونا هی تند و تند بچه بدنیا بیارن؟؟؟؟؟ همین مونده اینا تبلیغ بشه همه هدف و ارمان و اعتقاد و عرفان و عشق ادمها بشه زادو ولد...ما کجاییم در این کره زمین ...خدا کجا؟... با این خبرا ماشااله معلوم نیست چیو میخاین تبلیغ کنید...تازه من یکی و میشناسم 15سالگی بچه دار شده بچش هم 16سالگی ازدواج کرده 17سالگی هم بچه دار شده ... چه افتخاری واقعا چقدر بزرگ مرده....هرچند میدونم نوشتمو پاک میکنی و لی حداقل خودتم بخونی و فکر کنی بازم خوبه...شب خوش

      پاسخ ها

      • امیرح

        و مثل اینکه شما آدم نیستید که حرف دهنتون رو نفهمیدید!
        منم نقدهایی به این موضوع رو داشتم ولی اینقدر کلام شما زشت بود که جای هیچ نقد و همفکری متقابلی رو باقی نمیذاره >:-(

      • بدون نام

        خاک بر سر من با این نظر غیر انسانیت

      • بدون نام

        لطفا بیخود و بی جهت از حیوانات مثال نزنید. حیوانات بر اساس غریزه خداوندی وبر اساس سرنوشت تعیین شده وبر مبنای منطق طبیعت رفتار می کنند...این انسان است که باید تعقل به خرج دهد که می خواهد چه کند و آیا بچه دار شود یا نه...در این مورد طرف هر کاری کرده به من و شما ربطی نداره البته خبر هم از اهمیت بالایی برخوردار نیست و افتخاری هم نداره

    • بدون نام

      مهم آمار بچه تولید کردن نیست مهم آمار تربیت صحیح بچه است

    • جنید

      زنده باشی پدربزرگ جوان دمت گرم خداهمه شماهاروحفظ کنه هرچی رانصیب رقم میزند

    • خردادي

      من كه اصلا از اين مطلب خوشم نيومد . حالا خودش 17 سالگي ازدواج كرده هيچ به خودش مربوطه ولي چرا دخترهاروتوسن بچگي كه بايد تو دبيرستان باشن ودرس بخونن وسوادشون روبالاببرن اونم تو قرن 21 بايد توسن كم ازدواج كنن والان همشون بچه تو بغلشون باشه ؟ كجاي اينا ارزشه ؟ اينا جنايت درحق زنه . دختر 15 ساله فرق عروسك رو با نوزاد مي فهمه ؟

    • نسرین

      عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج