آوینا_استیکی 2
adexo3
۳۹۹۴۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

انتقاد ماهینی از بی پولی فوتبال بوشهر

حسین ماهینی، مدافع ملی پوش پرسپولیس از آن دسته بازیکنانی است که سال ها فوتبال بازی کردن در خارج از زادگاهش هم باعث نشده بوشهر را فراموش کند. دوستانش می گویند حسین دنبال بهانه و کوچکترین تعطیلی است تا راهی بوشهر شود.

انتقاد ماهینی از بی پولی فوتبال بوشهر

تماشا: حسین ماهینی، مدافع ملی پوش پرسپولیس از آن دسته بازیکنانی است که سال ها فوتبال بازی کردن در خارج از زادگاهش هم باعث نشده بوشهر را فراموش کند. دوستانش می گویند حسین دنبال بهانه و کوچکترین تعطیلی است تا راهی بوشهر شود.

فایل صوتی مصاحبه رادیو بوشهر با پدر و مادر او و صمیمیت و سادگی که در حرف هایشان وجود داشت مدت هاست حتی به گوشی های موبایل هم راه یافته و بی دلیل نیست که از هر بوشهری سراغ ماهینی را بگیری، با لهجه شیرین خود می گوید «حسین بچه ممدسن تکه».

پدرش محمدحسین ماهینی از قدیمی های شاهین است. حسین در صفحه فیس بوکش در انتقاد از بی پولی فوتبال بوشهر جملاتی نوشته تا بلکه مسئولان را متوجه تیم های آن دیار کند. ماهینی نوشته: «شمالم (دیلم) تا جنوبم (عسلویه) عشق، چه خاک و گندمی دارم ... / صدام یاری کنه باید بگم چه مردمی دارم ... / بگم این حق هیچ کس نیست، که با ثروت فقیر باشه ... / کسی که فرش میبافه، نباید رو حصیر باشه ... / نام عسلویه / نام خانوادگی: استان بوشهر

استانی به این ثروتمندی ولی پول ورزشش برای جاهای دیگست، مگر حال و روز شاهین، ایرانجوان و پرسپولیس برازجان و گناوه رو نمی بینید؟»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزانه

      برادر تبلیغ معین میکینی ها....
      اصلا بهت نمیاد.............

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج