adexo3
۳۹۰۳۸۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

محسن رضایی:

اسرائیل ۳ بار قصد حمله به ایران را داشت

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اذعان کرد: ایمان اولین عنصر اقتدار کشور است که شهادت طلبی و مدافعان حرم یکی از این مصادیق است.

خبرگزاری میزان: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اذعان کرد: ایمان اولین عنصر اقتدار کشور است که شهادت طلبی و مدافعان حرم یکی از این مصادیق است.

سردار سرلشگر پاسدار محسن رضايی ميهمان امشب (یکشنبه) گفت وگوی ويژه خبری سیما شد و در مورد تحولات منطقه و آمادگی سپاه در خصوص تهديدهای منطقه ای و جهاني توضيحاتی ارائه داد.

رضایی در خصوص امنیت در کشور اظهار کرد:امام(ره) سال ۶۴ در پیامی فرمودند ما باید بعد از جنگ بیشترین توجهمان به بازسازی نیروهای مسلح باشد و ضعف‌های خود را برطرف کنیم. ایجاد امنیت یک مسئله عقلانی است.

وی ادامه داد: امنیت کشور ایران متکی به کشورهای بیگانه نیست ایران بزرگترین امنیت را در جنوب غربی خاورمیانه دارد و نیز سپاه پاسداران در نظم منطقه نقش به سزایی داشتند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: سلاح و تجهیزات و سازماندهی امنیت در کشور به گونه ای است که باعث شده است به این سازماندهی و دانش امنیت را به کشورهای دیگر از جمله حزب الله و سوریه منتقل کنیم.

رضایی بیان کرد: ایمان، اولین عنصر اقتدار کشور است که شهادت طلبی و مدافعان حرم یکی از این مصادیق است دوم فکر، اختراع و نوآوری و سومین عنصر در امنیت کشور تجهیزات نظامی است.

وی ادامه داد: امروز موشک هایمان را با یک دهم هزینه های اولیه تولید می کنیم؛ بعد از جنگ تحمیلی، اسرائیل سه بار قصد حمله نظامی به ایران داشت. فراموش نکنیم که ما با دست خالی موانع را پشت سر گذاشتیم و با دست خالی خرمشهر را آزاد کردیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: آمریکایی ها دنبال این هستند که ما را برای مذاکره با قدرت های دیگر حذف کنند و خودشان در مورد منطقه ما وارد مذاکره شوند. آمریکایی ها در چه جایگاهی هستند که بخواهند در مورد منطقه ما مذاکره کنند؛ آمریکایی ها دنبال این هستند که پشتوانه جبهه مقاومت را سست کنند.

وی بیان داشت: همین آمریکایی ها با ۴ فروند هواپیما به منطقه دیرالزور سوریه حمله کردند که باعث شد، تعداد ۸۵ نفر کشته و ۱۰۰ نفر زخمی و نیز فرودگاه دیرالزور دست داعش بیفتد و هم اکنون ارتش سوریه با روسیه در تلاش هستند تا منطقه را از دست داعش دربیاورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد لرستان

      دمت گرم داش محسن لر باغیرت

    • بدون نام

      غلطای زیادی این رژیم اندازه شهرک های حومه تهران جمعیت نداره

    • ایرانی

      درسته که اسرائیل بعنوان یک رژیم جعلی مساحت و جمعیتی نداره اما ما باید هر تهدیدی رو جدی بگیریم دم برو بچه های سپاه گرم که خواب از چشم هر دشمن کوچیک و بزرگ گرفته فراموش نکنیم اسرائیل هرگز به تنهایی دست به هیچ غلط اضافه نمیزنه اون مثل سگ با ارباباش حمله میکنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج