adexo3
۳۹۰۲۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دیدار اوباما و نتانیاهو در نیویورک

رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در نیویورک با هم دیدار می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در حاشیه مجمع جهانی سازمان ملل با هم دیدار می‌کنند.

این دیدار در حالی صورت می گیرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در آغاز نشست کابینه این رژیم از توافق کمک مالی ۳۸ میلیارد دلاری آمریکا حمایت کرده و انتقادات مطرح شده را به طور کامل رد کرد.

وی تاکید کرد که توافق ۳۸ میلیارد دلاری کمک مالی با آمریکا بزرگترین توافقنامه کمک مالی است که آمریکا تاکنون در تاریخش به یک کشور اختصاص داده است.

نتانیاهو افزود: این توافق عمق روابط، قدرت روابط بین اسرائیل و آمریکا را نشان می‌دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین انتقادات مطرح شده از سوی مخالفان سیاسی اش را به شدت رد کرد. برخی مخالفان از جمله ایهود باراک و موشه یعلون وزرای جنگ سابق اسرائیل اعلام کرده‌اند که اگر نتانیاهو با برخی اقداماتش از جمله سخنرانی غیر ضروری سال گذشته در کنگره آمریکا، موجب سردی روابط با واشنگتن نشده بود، اسرائیل می توانست بسته کمک مالی بیشتری را از آمریکا دریافت کند.

نتانیاهو از مخالفان سرسخت توافق هسته‌ای ایران بوده و مارس ۲۰۱۵ میلادی در کنگره آمریکا علیه این توافق سخنرانی کرد که این اقدام با خشم کاخ سفید روبرو شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: می خواهم این مساله را به طور شفاف روشن کنم، به ما کمک مالی بیشتری پیشنهاد نمی شد. نه حتی یک دلار بیشتر. به ما فناوری خاصی ارائه نمی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج