۳۸۲۵۴۷
۲۹ نظر
۵۰۶۵
۲۹ نظر
۵۰۶۵
پ

متولدین ماه های مختلف و جشن عروسی مورد علاقه شان!

هر فردی با توجه به خصوصیات اخلاقی که دارد، جشن عروسی خاصی را می پسندند، اما آیا می دانید که جشن عروسی متولدین ماههای مختلف چگونه است؟ جشن عروسی رمانتیک، سنتی، ساده، لاکچری... اگر می خواهید بدانید که چه مراسمی با شخصیت شما جور در می آید، با ماه همراه شوید.

برترین ها: هر فردی با توجه به خصوصیات اخلاقی که دارد، جشن عروسی خاصی را می پسندند، اما آیا می دانید که جشن عروسی متولدین ماههای مختلف چگونه است؟ جشن عروسی رمانتیک، سنتی، ساده، لاکچری... اگر می خواهید بدانید که چه مراسمی با شخصیت شما جور در می آید، با ماه همراه شوید.
فروردین
امروز روزی است که باید مانند یک ملکه بدرخشید زیرا که تمام چشم ها روی شماست.پس به دنبال بهترین آرایشگر، عکاس و لباس عروس باشید. شما دوست دارین که یک عروسی مجلل داشته باشید، جشنی که هر جا قدم می گذارید، زیر پایتان دریایی از گل باشد.
متولدین ماه های مختلف و جشن عروسی مورد علاقه شان!
اردیبهشت
شما عاشق سنت هستید، پس یک عروسی سنتی آن چیزی است که باید به دنبالش باشید. از آنجا که به خانواده و میراثی که از اجداد خود باقی مانده بسیار اهمیت می دهید، دوست دارید عروسی تان یک عروسی کاملا خانودگی باشد.
خرداد
شما به دنیا آمده اید تا از زندگی تان لذت ببرید. با توجه به شخصیت تان، بهتر است یک دی جی ماهر استخدام کنید تا فضای جشن عروسی تان را همان گونه که دلخواهتان است، پر از شور و نشاط جوانی کنید. از این که دوستان تان در جشن عروسی شما خوشحال و شاد باشند، شما نیز نهایت لذت را می برید.
تیر
از ابراز احساسات در جمع دیگران، تنفر دارید. شما فردی هستید که ترجیح می دهید جشن عروسی تان خصوصی و دوستانه باشد. دوست دارید دست همسرتان را بگیرید و به مکانی دور از چشم دیگران بگریزید و عشق و علاقه تان را در خفا بروز دهید. آیا به برگزاری جشن در حیاط پشتی خانه ای بزرگ، فکر کرده اید؟
متولدین ماه های مختلف و جشن عروسی مورد علاقه شان!
مرداد
دوست دارید در جشن عروسی تان دیگران را سورپرایز کنید. به عنوان مثال بندبازی را استخدام می کنید تا میهمانان را با اجرای فوق العاده خود متعجب کند. لباس عروس برای شما یکی از مهم ترین بخش های این جشن است. اگر چه دوست دارید راهروی ورودی تان نیز به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشد.
شهریور
پس از یک جشن ساده و کوتاه در فضای باز، میهمانان خود را به سالنی سرپوشیده، با دکوراسیونی زیبا دعوت می کنید. از آنچا که عاشق طبیعت هستید، دوست دارید دکوراسیون سالن عروسی شما تداعی کننده طبیعت باشد. به عنوان مثال گل های زیادی سفارش می دهید و میز و صندلی های چوبی انتخاب می کنید. سقف نیز پر از چراغ های ریسه ای است. عکس های عروسی نیز برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است.
متولدین ماه های مختلف و جشن عروسی مورد علاقه شان!
مهر
شما فردی رمانتیک هستید. از تاریخ نیز نهایت لذت را می برید، به همین دلیل با خواندن یک قطعه شعر قبل از بستن قول و قرارتان با حتی استخدام یک گروه کر، می توانید جشن عروسی تان را تبدیل به یکروز منحصر بفرد، ایده آل و فراموش نشدنی کنید.
آبان
با توجه به شخصیت درونگرایی که دارید، یک عروسی دو نفره را ترجیح می دهید. دوست دارید با همسرتان به مکانی آرام سفر کنید و این شادی را خصوصی جشن بگیرید، سپس بعد از گذشت یک ماه دیگران را نیز در این شادی شریک کنید. شما از اسراف متنفرید، به همین دلیل یک عروسی ساده و کم خرج تمام چیزی است که بدان احتیاج دارید.
آذر
از آنجا که شما عاشق طبیعت هستید، دوست دارید مراسم خود را نیز در طبیعت برگزار کنید.یک باغ پر از دارو درخت می تواند مکان ایده آل تان باشد. از کارهای هیجان انگیز نیز مانند آتش بازی لذت می برید. پس خودتان را آماده یک جشن عروسی لاکچری و پرخرج کنید.
متولدین ماه های مختلف و جشن عروسی مورد علاقه شان!
دی
عاشق برگزاری جشن عروسی در کاخ های تاریخی هستید. با دیدن منوهای دستی، مجسمه های تزیینی، گل های مینیاتوری شاد و راضی خواهید شد. خانواده نیز برایتان بیشترین ارزش را دارد اما حواستان باشد که به آنها اجازه ندهید در هر مسئله ای دخالت کنند.
بهمن
از دوستان موسیقیدان خود می خواهید تا در مراسم عروسی شما قطعه ای راک بنوازند.، از دوستان شاعرتان درخواست می کنید که قطعه ای شعر برایتان بخوانند و به صمیمی ترین دوستان تان نیز این اجازه را می دهید که کنترل تمام امور را به دست گیرند. اگر چه دوست دارید برای بهترین شب زندگی تان، زیاد خرج کنید اما ترجیح می دهید مقداری از پول آن را به خیریه ها هدیه کنید.

اسفند
از آنجا که فرد بسیار رمانتیک و احساساتی هستید، از آرایشگر خود بخواهید که از لوازم آرایش ضد آب برای آرایش تان استفاده کنید زیرا ممکن است که از شدت احساسات اشک تان سرازیر شود. دوست دارید برای مراسم تان یک تم انتخاب کنید، به عنوان مثال تم دریا یا حتی یک شب پر ستاره... در هر صورت میهمانان به شدت تحت تاثیر این روز خاص قرار خواهند گرفت.
متولدین ماه های مختلف و جشن عروسی مورد علاقه شان!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرند
      خانوم من ابانیه پوست منو کند

      پاسخ ها

      • بانو

        کامنتتون چه حس بدی بهم داد اقا...حالا خرج کردید دیگه چرا چنین تعبیری استفاده میکنید...اگر نمیخواستید نمی کردید پس همچین خودتونم بی میل نبودید...اگر مجبور بودین که باز انتخاب خودتون بوده...

      • بدون نام

        حالا که گذشت اینطوری می گین؟ چرا راضی شدی پس؟

    • مهشید

      حتی یک ذره هم واقعیت نداره
      همه چیو به هم ربط ندین
      ماه تولد رو چه به جشن عروسی!!!!

    • صنم

      باحال بود. اینم یه نوعشه

    • شهین

      "شما از اصراف متنفرید، "
      اسراف درسته.
      لطفا زیان پارسی رو پاس بداریم.خوب نیست اینقدر غلط املایی برامون عادی بشه.

    • بدون نام

      جالب بود منم عکس های عروسی و زیبایی تالار برام مهمه
      انشالله همه خوشبخت بشوند و شب عروسی رمانتیکی داشته باشند
      در خصوص پاسخ به کاربر محترم 10.55 خوب چرا با خانمتون در جریان نگذاشتید که عروسی مفصل را دوست ندارید
      کاش یاد بگیریم همه مونو عرض میکنم حرفامونو بهم بزنیم

    • من منم

      من اصلا موافق این فال ها و خصوصیات ماه های مختلف نیستم.ولی خودم ابانیم شانسی هم که شده خصوصیات ابان برام درست درومد.چندوقت دیگه عروسیمه ودلم میخوادبجای عروسی برم یه سفرخارجی که دوست دارم

    • بدون نام

      چه ربطی داره؟!؟!
      هرچی پولت بیشتر باشه جشن هم مجلل تره

    • بدون نام

      اینها همه چرته .من متولد اسفندم ولی اصلاً هیچ مراسمی نگرفتم .حتی خرید هم نکردم .سرویس طلا هم نخریدم .

      پاسخ ها

      • بانو

        ببخشید عزیزم پس چه کار کردی شما؟ مطمئنی عروس شدی؟ فک کنم فقط خونتو عوض

      • بدون نام

        کاربر محترم بانو جان
        آره مطمئنم که ازدواج کردم ولی جوری که خودم دوست داشتم .کم نیستن کسانی که بدون مراسم زندگیشون رو شروع میکنن.مگه خیلی عجیبه که بدون مراسم و رسومی که هیچ جذابیتی برام نداشتن ، زندگیمو شروع کردم ؟من محضر عقد کردم و یک سال بعدش رفتیم مشهد و اومدیم خونه خودمون.نه عزیزم من فقط خونمو عوض نکردم.زندگی جدیدم رو شروع کردم

      • ستاره

        خب اشتباه کردی ادم باید شاد باشه نه مثل تو مظلوم و بدبخت

      • بدون نام

        خانم ستاره
        تو از کجا میدونی من بدبختم و یا شاد نیستم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        من زندگی بسیار عالی ای دارم .در انتخاب الفاظ دقت کنید .هرکسی هرجور دوست داره زندگی میکنه .شاید از دید گاه من شما بدبخت و قابل ترحم باشید و زندگی رقت باری داشته باشید .

      • ف.آزادمنش

        آفرین به شما خانم اسفندی عزیز.واقعا اسفندیها و مخصوصا خانمهای اسفندی شخصیت بزرگ و قابل ستایشی دارن. من خودم یه مرد آبانیم و اصلا میونه خوبی با زنا و دخترا ندارم، ولی واقعا به نظرم دخترای اسفندی یه چیز دیگه ان! این حرفو به خاطر برداشتم از حرفهای این خانم نمیزنم،بلکه واقعا تحقیق کردم درموردخصوصیات ماهها و به نظرم زنان اسفندی بهترین گزینه برای ازدواجن. زیبا،قانع، ظریف،ناز،باادب،شوخ،حساس، احساساتی،خانه دار، متواضع.واقعا یک زن به معنای واقعی. من اصلا از زنای امروزی و رفتار و عقایدشون خوشم نمیاد وبه خاطر همینم تمایلی به ازدواج ندارم ولی اگرم یه روزی به فرض محااااااال خواستم ازدواج کنم(واقعا امیدوارم هیچ وقت اون روز نیاد که من مرتکب این حماقت بشم !) حتما بایه دختر اسفندی ازدواج میکنم.

      • ملا نصرالدین

        ههههه....آخه شما آهتون کجابود که بخواید باناله سودا کنید...شمااول شوهرشوپیدا کنید بعد به فکر عروسی باشید اونم ازنوع مجللش!

    • بدون نام

      بدون نام میتونستی بری با یک ادم عاقل و قانع ازدواج کنید.والا.

    • بدون نام

      8:14 کاش همه مثل شما بودن.

    • سرین

      خانم ستاره بیچاره شوهرت.چون با یه ادم پول دوست و سطحی نگر ازدواج میکنه.

    • شیما

      غلط بود بابا غلط من ابانی ام دوست دارم یه عروسی پر خرج بگیرم.......از سفر به جای عروسی متنفرم متنفررررررررر

      پاسخ ها

      • ملا نصرالدین

        پس بهتره ترشیده بمونی تررررررشیده!!

    • شیما

      ستاره خانوم خیلی کار بدی کردی که به دوست عزیزمون گفتی بدبخت .............

    • عسل

      من مردادیم و واقعا اینجوری عروسی دوست دارم

    • ساقی

      من آبانیم همشـ چرتهـ

    • غزل

      من بهمنی ام برای منکه اصلا درست نبود..

    • مهناز

      برای من که اصلا درست نبود!
      من دی ماهی ام ولی اصلا دوست ندارم مراسم ازدواج بگیرم
      دوست دارم پولی که میخواد خرج عروسیم بشه برای چندتا بچه عروسک و اسباب بازی ‌و کتاب داستان یا هر چی دیگه که خوشحالشون میکنه بخرم.

    • مردادی

      الکیه...من دوست ندارم وسط عروسیم بندباز بیاد و دلقک بازی در بیاره.

    • شبح تاریک

      چرت بود من متولد مهرم ولی احساساتی اصلا نیستم برعکس روحیه خشنی دارم

      پاسخ ها

      • ملا نصرالدین

        نه بابا!! راس میگیییی؟! خشن جان.یه جوری حرف زدی بااون اسمت که انگار با فیلم وحشت طرفیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج