۳۷۹۱۴۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مدعیان اصولگرا تحمل اصولگرای منتقد را ندارند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: امسال کاندیدای نایب رئیسی شدم تا ثابت شود و در تاریخ شوراها ثبت شود که مدعیان اصولگرایی در شورا تاب و تحمل منتقد اصولگرای خود را نیز ندارند.

خبرآنلاین: رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: امسال کاندیدای نایب رئیسی شدم تا ثابت شود و در تاریخ شوراها ثبت شود که مدعیان اصولگرایی در شورا تاب و تحمل منتقد اصولگرای خود را نیز ندارند.

رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهرتهران، پس از اعلام کاندیداتوری برای نایب رئیسی در سال چهارم شورای شهر تهران، گفت: در سال چهارم دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران کاندیدای نایب رئیسی شدم چون احساس کردم باید از حیثیت اصولگرایی دفاع شود و نبایستی به رای اعتماد مردم خیانت شود و از سوی دیگر بایستی از انحرافات مدعیان اصولگرایی و خیانت آنان به اصولگرایی جلوگیری شود در غیر این صورت اعتماد مردم از این ساختار سلب خواهد شد.

وی ادامه داد: از اردیبهشت ماه امسال گزارش انحرافات شهرداری را به سازمان بازرسی کل کشور ارسال نموده ام ولی برخی از دوستان شاهد این انحرافات بودند و سکوت کرده اند. اصولگرای واقعی نبایستی نگران هجمه ها و حاشیه ها باشد. طی سه سال گذشته انتظار مقابله با فساد مالی و انحرافات شهرداری تهران را داشتم که این انتظارات برآورده نشد. رای سفید سال گذشته ام هشداری به انحرافات شهرداری و اغماضی که توسط شورا صورت گرفته بود، ولی کسی توجه نکرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، تصریح کرد: امسال کاندیدای نایب رئیسی شدم تا ثابت شود و در تاریخ شوراها ثبت شود که مدعیان اصولگرایی در شورا تاب و تحمل منتقد اصولگرای خود را نیز ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج