۳۷۹۱۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گزارش AFC از دیدار ایران - قطر

سایت AFC در گزارشی به بازی ایران و قطر پرداخت.

کاپ: تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب در اولین دیدار خود در آخرین مرحله رقابت های مقدماتی جام جهانی، از ساعت ۲۱ به مصاف قطر می رود.

بنا بر گزارش ای اف سی، ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ و در مرحله دوم، پس از اینکه با دو تساوی ۱-۱ کار خود را آغاز کرد. سپس آنها، با بدست آوردن ۴ پیروزی پیاپی و زدن ۱۵ گل و دریافت یک گل، باعث شد به عنوان سرگروه گروه دی راهی مرحله بعد شدند.

بعد از شرکت در جام جهانی ۱۹۷۸، ایران توانست سه ئبار دیگر هم مجوز حضور در رقابت های جام جهانی را کسب کند. آنها در سال ۱۹۹۸ برای دومین بار توانستند راهی این رقابت ها شوند و برای اولین برد با شکست آمریکا به نخستین پیروزی خود رسیدند. سپس نوبت به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان رسید و بعد از آن هم جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از راه رسید. تیم ملی در کسب دومین پیروزی ناتوان بوده است.

تقابل ایران - قطر:

ایران در چند سال اخیر مقابل قطر نتایج بهتری را کسب کرده است و از سال ۱۹۹۷ مقابل تیمهای غرب اسیا شکست نخورده اند. اما قطر در این مدت پیشرفت خوبی داشته و در مرحله مقدماتی ۲۹ گل را به ثمر رساند و پا به این مرحله گذاشت.

ترکیب ایران کیفیت های بالایی را در داخل خودش دارد. اشکان دژاگه و آندرانیک تیموریان ستاره های خط هافبک و بزرگ کی روش هستند که همچنان می درخشند.

وینگرهای این تیم یعنی علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی هم در مسابقات مقدماتی توانایی های خود را نشان داده اند. سردار آزمون ۲۱ ساله هم که با روستوف توانست مجوز حضور در دور نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد هم در خط حمله حضور دارد.

سعید عزت اللهی ۱۹ ساله که هم تیمی سردار هم هست توانست جوان ترین گلزن تیم ملی در دور مقدماتی باشد که دروازه ترکمنستان را باز کرد.

قطر با پیروزی ۳-۰ هفته پیش مقابل تایلند، به یکی از مخوفترین ورزشگاه آسیا می آیند و حالا می توانند برای خودشان شانس خوبی داشته باشند.

سباستین سوریا به تازگی توانست مقابل اردن در دیداری دوستانه هت تریک کند و مقدمات پیروزی ۳-۲ تیمش را فراهم کند. این بازیکن ۳۲ ساله با انجام ۴ بازی دیگر می تواند رکورد وسام ریزیک را بشکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج