۳۷۹۱۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قاسمپور: شانس اول صعود را ایران می‌دانم

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید تیم قطر بازی بسته‌ای را مقابل ایران ارائه خواهد داد.

خبرگزاری ایسنا: ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که با توجه به شناختش از تیم‌های عربی، قطر را چگونه ارزیابی می‌کند، بیان کرد: پیش بینی درباره بازی ایران و قطر خیلی سخت است. اولین بازی هر تورنمنت اگر سخت‌ترین بازی نباشد، یکی از سخت‌ترین بازی‌ها است. سختی کار ما وقتی دو چندان می‌شود که می‌دانیم با تیمی بازی داریم که بازیکنان خوب آفریقایی را اقامت داده و از امکانات و تدارکات فوق العاده‌ای برخوردار است.

او گفت: از طرفی تیم‌های عربی مقابل ما معمولا بازی بسته و ضد فوتبال را ارائه می‌دهند و باید مراقب باشیم تا احساساتی نشویم و بی محابا حمله نکنیم تا غافلگیر شویم. ما باید از شرایط میزبانی استفاده کنیم و در کل شانس ما بالاتر از قطر است، هرچند که فوتبال قابل پیش بینی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر میزبان بودن قطر در جام جهانی بعدی می‌تواند در انگیزه این تیم موثر باشد؟ گفت: مطمئنا قطر به همین دلیلی که شما گفتید متفاوت‌تر از گذشته ظاهر خواهد شد. آنها در این سال‌ها خیلی هزینه کرده‌اند و تیمی با تجربه شده‌اند. به هیچ وجه نمی‌توان آنها را دست کم گرفت.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان و در پاسخ به این پرسش که تیم ملی ایران را در این مصاف چطور ارزیابی می‌کند، گفت: ایران با کی‌روش و بی کی‌روش تیم خوبی است. بازیکنان خوبی در اختیار ماست و حضور بازیکنانی که در خارج بازی می‌کنند به سایر بازیکنان اعتماد به نفس می‌دهد. من شانس اول صعود از گروه را به ایران می‌دهم ولی این را هم قبول دارم که کار ما سخت است. ما بازیکنان خوبی داریم که از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج