۳۷۹۰۶۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

جلسه کمیسیون امنیت ملی با فرماندهان سپاه

جمعی از فرماندهان اطلاعات سپاه پاسداران در جلسه فوق العاده صبح سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، امنیت منطقه و شرایط حضور قدرت های خارجی و راهبردهای آنها را تشریح کردند.

خبرگزاری مهر: حسین نقوی حسینی ، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، جلسه فوق العاده صبح سه شنبه کمیسیون امنیت ملی با فرماندهان اطلاعات سپاه پاسداران را تشریح کرد و گفت: در این جلسه ابتدا موضوع منطقه و شرایط حضور قدرت های خارجی به ویژه آمریکایی و علت و اهداف و راهبردهای آنها مورد بحث و بررسی قرار گفت.

نماینده ورامین در مجلس با اشاره به بررسی راهبردهای دشمن، نقش جنگ نیابتی و ایفای نقش عربستان سعودی و ایجاد داعش گفت: آنچه امروز در سوریه، عراق به طور غیرمستقیم و در یمن به طور مستقیم از طرف عربستان انجام می شود، جنگ نیابتی است که در منطقه صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در این جلسه گفته شد که آمریکایی ها با شش راهبرد در بحران منطقه نقش آفرینی کردند و تلاش می کنند با کمک انگلیس و فرانسه، جهان اسلام را تبدیل به مرزهای خونین کنند. آنها با حمایت از القاعده و داعش، جنگ را به درون مسلمانان کشیدند و در این مسیر گروه ها و ارتش های بی سر تشکیل شده که هیچ کشوری مسئولیتی در قبال آنها ندارند.

نقوی با بیان اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آنها در منطقه، درگیریها را به اختلافات مذهبی و قومی کشانده اند اظهار داشت:ورود روسیه به صحنه جنگ علیه داعش و گروه های تروریستی - تکفیری، معادلات آمریکایی ها و عربستان را تحت تاثیر قرار داد و همگرایی منطقه ای و ائتلاف چهارجانبه را تقویت کرد. بنابراین موقعیت داعش و گروه های تروریستی و تکفیری در سوریه در حال تضعیف است.

نقوی حسینی گفت: در عراق شرایط خیلی بهتر شده است و اغلب مناطق این کشور از وجود داعش و گروه های تکفیری و تروریستی پاکسازی شده است. در این مسیر، راهبرد جمهوری اسلامی ایران حفظ تمامیت ارضی سوریه و عراق و مقابله با دخالت بیگانه به ویژه آمریکایی ها در کشورهای منطقه و مبارزه با هر نوع گروه تروریستی است.

وی افزود: فردا صبح - چهارشنبه - هم این جلسه ساعت ۶.۳۰ تشکیل و بحث ادامه پیدا خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید مصطفی معين

      مرحبا بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در صحنه.

    • شمس

      سلام برتمام ازجان گذشته گان نیروهای مسلح و مطیع امر ولایت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج