۳۷۹۰۴۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ ظلم جومونگ به کرباسچی

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:
سوفیا... امروز بابات زنگ زده و می‌گوید فرق شهرداری کرباسچی و شهرداری احمدی‌نژاد و شهرداری قالیباف چیست؟ من گفتم: کرباسچی شروع کرد تراکم‌فروختن. منتها چون خوش‌تیپ بود، ازش دعوت کردند در یک سریال تلویزیونی به اسم «منعقد شد؟» شرکت کند و مدت‌ها مردم پای تلویزیون سرگرم بودند. احمدی‌نژاد هم شروع کرد نقشه‌کشیدن و کاری به تهران نداشت؛ یعنی اگر جای اینکه شهردار تهران بشود، یک خیریه توی بازار تهران راه انداخته بود، هم خلق‌الله راضی بودند، هم تهران این شکلی نمی‌شد.
احمدی‌نژاد منتها چون همه‌اش توی فکر ریاست‌جمهوری بود، هیچ‌کدام از پیشنهادهای بازی در صداوسیما را قبول نکرد و مستقیم گریم کرد برای ریاست‌جمهوری. برای همین مجبور شد بخش زیادی از بودجه تهران را خرج کند تا عکسش را همه ببینند. البته شانس بد محمود احمدی‌نژاد این بود که همان چندباری هم که آمد تلویزیون، مردم مصاحبه شهردار تهران را با سریال هتل مروارید اشتباه گرفتند. همین شد که احمدی‌نژاد را ما جدی نگرفتیم و او خودش را جدی گرفت و پاش به تلویزیون‌های دنیا باز شد.
قالیباف هم شهردار خوبی است و مخترع استاتوس‌نویسی روی بیلبورد به‌جای فیس‌بوک است. قالیباف از بس خوش‌تیپ است، از همه‌جا بهش پیشنهاد می‌شود منتها او گفته یا تریبون ریاست‌جمهوری، یا بیلبورد شهرداری. او آدم رقیق‌القلبی است و اگر کسی برود پیشش و بگوید من شغل ندارم، اول معاون شهرداری‌اش می‌کند و اگر طرف بعد بیاید بگوید من خانه ندارم، خانه ارزان‌قیمت هم بهش می‌دهد.
حالا چرا مثل کرباسچی سریالی از داستان‌های احمدی‌نژاد و قالیباف پخش نمی‌شود، ما نمی‌دانیم. ما معتقدیم جومونگ به کرباسچی خیانت کرد. اگر زمان کرباسچی هم جومونگ پخش می‌شد، اصلا به او پیشنهاد تلویزیونی نمی‌دادند. منتها الان احمدی‌نژاد و قالیباف بیایند تلویزیون، وجدانی کی تماشا می‌کند؟ همه می‌زنند آن‌طرف، حریم سلطان نگاه می‌کنند. زمان کرباسچی اوشین بود و قضیه جدی بود.
الان این‌همه شبکه، کسی چی‌کار به جریان شهرداری قالیباف یا احمدی‌نژاد دارد؟ این از فرق این سه شهردار. حالا شباهت این سه‌تا در چیست؟ هیچی. هیچ‌کدام بچه‌تهرون نیستند. سوفیا... وقتی این حرف‌ها را زدم، بابات گفت عمرا سوفیا را بدهم به تو با این ذهن مریضت. اصلا جای این حرف‌ها به ذهنت نمی‌رسد بروی شهرداری و معاون بشوی و خانه‌ای، چیزی بگیری؟ واقعا که و بعد گوشی را قطع کرد. سوفیا... الو... تو هم قطع کردی؟ الو... سوفیا...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینا قایدی

      طنزها عالیند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج