۳۷۸۹۴۶
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

یک حدس درباره آینده رضاییان در پرسپولیس

رضاییان که به نظر می‌رسد زمینه برای بازگشت او به جمع سرخپوشان فراهم شده است، نباید زیاد خوشحال باشد که برانکو نشان داده است نظم تیمی برای او مهم‌تر از هر چیزی است و چه‌بسا از بازیکن یاغی خود انتقام گیرد.

وطن امروز: رضاییان که به نظر می‌رسد زمینه برای بازگشت او به جمع سرخپوشان فراهم شده است، نباید زیاد خوشحال باشد که برانکو نشان داده است نظم تیمی برای او مهم‌تر از هر چیزی است و چه‌بسا از بازیکن یاغی خود انتقام گیرد. به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس و رامین رضاییان برانکو را به خوبی نمی‌شناسند و نمی‌دانند این مرد کروات در کار خود تا چه اندازه جدی و محکم است. هواداران پرسپولیس هنوز داستان سیدجلال حسینی را فراموش نکرده‌اند. با وجود آنکه پرسپولیس سخت به این مدافع در فصل قبل نیاز داشت اما برانکو به این دلیل که طاهری بدون اجازه او با سیدجلال قرارداد داخلی امضا کرده بود او را نخواست؛ این درحالی بود که خود این مرد کروات هم بخوبی می‌دانست خط دفاعی تیمش به حسینی نیاز داشت.
داستان رامین رضاییان برای پرسپولیس و برانکو تکرار شده است. رضاییان یکی از بازیکنان مورد علاقه برانکو بود و سرمربی کروات پرسپولیس بارها به ستایش از این بازیکن ملی‌پوش پرداخت اما او راه متفاوتی را در فصل جابه‌جایی تابستانی در پیش گرفت تا جایی که یک تنه به دنبال فسخ قرارداد خود بود و حتی جواب تلفن‌های برانکو را هم نمی‌داد که این باعث خشم سرمربی سابق تیم‌ملی شد. برانکو در فصل جابه‌جایی تابستانی وقتی فهمید قضیه جدایی رضاییان جدی شده است با حسین ماهینی و محرمی قرارداد امضا کرد، جناح راست تیمش به مشکل نخورد، بی‌خبر از اینکه رضاییان هم در لحظات آخر پشیمان می‌شود و برای بازگشت به پرسپولیس دست و پا می‌زند. برانکو از همان ابتدا اعلام کرد با بازگشت رضاییان مخالف است و جایی برای این بازیکن ندارد اما مدیران پرسپولیس اصرار دارند این بازیکن را بازگردانند، چرا که بخوبی می‌دانند در صورت پیوستن رامین به تراکتور یا حتی سپاهان و ذوب‌آهن شانس این تیم‌ها برای قهرمانی بیشتر می‌شود و به همین خاطر می‌خواهند به هر صورتی که شده نظر موافق برانکو را جلب کنند اما برای این مربی کروات نظم و انضباط تیمی مهم‌تر از هر چیزی است.
رضاییان حتی اگر به پرسپولیس بازگردد با نظر برانکو به تیم بازنگشته و باید منتظر انتقام این مربی کروات باشیم. این احتمال زیاد است که در صورت بازگشت رامین او حتی در فهرست ۱۸ نفره هم قرار نگیرد. کاملا روشن است که رضاییان حتی اگر بسیار هم آماده باشد در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد، چرا که حسین ماهینی در این ۴ بازی که به میدان رفته بی‌اشتباه ظاهر شده و برانکو هم مانند هر مربی دیگری دلیلی ندارد دست به ترکیب اصلی بزند. برای رضاییان بهتر بود راهی تیم دیگری شود، چرا که او اصلا دوست ندارد جایگاه خود در تیم‌ملی را آن هم در آستانه انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه از دست دهد، چرا که خود او هم به خوبی می‌داند برای بازگشت به ترکیب اصلی سرخپوشان باید زیاد صبر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید با رضاییان قرارداد ببندن و قرضی بدنش به تیم دیگه.با شناختی که از برانکو داریم هرگز بهش بازی نمیرسه.برانکو وقتی بایه بازیکن لج کنه یا اعتقادی نداشته باشه خیلی سخت بهش بازی میده حتی اگه به ضرر تیم باشه!

    • بدون نام

      قابل توجه مربیان لیگ برتر.به عنوان یه استقلالی تبریک ميگم این اقتدار رو به پرسپولیسی اگه وجود داشته باشه.واقعا بازیکن سالاری کمر تیمهای مارو شکسته.

    • بدون نام

      برانکو عزیز کوتاه بیا دیگه نابودش کردی

    • بدون نام

      شما مجموعه برترینها از روزنامه‌های زرد هم زرد ترید
      10روز گیر دادید به پرسپولیس رضائیان،فقط تخریب.
      متاسفم ....

    • پیرمرد پرسپولیسی

      خوب طبعاً هرکی یه حدسی می زنه ،حدس منم اینه که اینقدر از نشستن روسکو خسته میشه که زنگ میزنه باباش بیاد بغل دستش که حوصله اش سر نره ، یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج