۳۷۸۵۲۴
۳ نظر
۵۰۱۶
۳ نظر
۵۰۱۶
پ

دستگیری ۳۴ زن و مرد در پارتی شبانه

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری ۳۴ زن و مرد در پارتی شبانه خبر داد و گفت: دو برادر با سوء استفاده از ثروت و امول خود، منزل بزرگ و مجللشان در قلب شهر را به مکان برپایی فسق و فجور و سرو مشروبات الکلی و ارتکاب جرائم دیگر تبدیل کرده‌ بودند.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری ۳۴ زن و مرد در پارتی شبانه خبر داد و گفت: دو برادر با سوء استفاده از ثروت و امول خود، منزل بزرگ و مجللشان در قلب شهر را به مکان برپایی فسق و فجور و سرو مشروبات الکلی و ارتکاب جرائم دیگر تبدیل کرده‌ بودند.

"دادخدا سالاری" با اعلام این خبر اظهار کرد: اطلاعاتی از سوی مامورین انتظامی استان کرمان مبنی بر اینکه دو برادر با سوء استفاده از ثروت و امول خود منزل بزرگ و مجللشان را در قلب شهر به مکان برپایی فسق و فجور و سرو مشروبات الکلی و ارتکاب جرائم دیگر تبدیل کردند، دریافت شد.

وی افزود: پس از بررسی و ارزیابی خبر و صحت آن مامورین نیروی انتظامی با حکم صادره از سوی معاونت دادسرا با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل مذکور شده و ۳۴ زن و مرد را در حالت سرو مشروبات الکلی و رقص و پایکوبی و اعمال خلاف شرع و قانون دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به پلیس منتقل کردند.

دادستان کرمان همچنین گفت: ابراز رضایت همسایگان و اهالی محل از تعطیلی این مرکز به لحاظ ایجاد مزاحمت‌های مکرر برای مردم از طریق پارتی‌های شبانه در این منزل قابل توجه بود.

سالاری اضافه کرد: در این رابطه یک باب منزل و ۱۲ دستگاه انواع خودرو بعضا لوکس و گران قیمت و مشروبات الکلی خارجی از متهمین کشف و توقیف و مکان برپایی افعال مجرمانه پلمب شد، همچنین متهمین به اتهامات شرب خمر، ایجاد مزاحمت برای اهالی محل، ارتکاب فعل حرام منجر به جریحه دار شدن عفت عمومی و اتهامات دیگر با قرار قانونی در بازداشت بسر می‌برند.

دادستان مرکز استان کرمان ضمن هشدار به مروجین فرهنگ دین ستیز غرب بیان کرد: مردم دین محور و شهید پرور استان کرمان که با تقدیم هزاران شهید و سرداران شهید سرافراز و مدافعین حرمش همواره مدافع حریم دین و دیانت در تمامی مکان‌ها و زمان‌ها بوده‌اند، اجازه عرض اندام و گسترش فرهنگ منحط غربی را به معدود منحرفین نخواهد داد.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان کرمان با حساسیت انقلابی، اقتدار و صلابت دینی، فرصت جولان را از هنجار شکنان اندک و قلیل سلب خواهد کرد و اجازه نخواهد داد مرفهین بی درد با تکیه بر ثروت‌های نامشروع و باد آورده بر چهره دینی و انقلابی این استان خدشه‌ای وارد سازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زیر پوست شهر چه خبر است...

    • jaber

      کجا بوده چرا مارو دعوت نکردن. نامردا.

    • بدون نام

      کارشون عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج