۳۷۸۴۴۳
۳ نظر
۵۰۴۲
۳ نظر
۵۰۴۲
پ

تنها آرزوی پیرمرد ۱۴۵ ساله مرگ است

بر اساس مدارک موجود در سازمان ثبت احوال کشور اندونزی، Mbah Gotho در سال ۱۸۷۰ میلادی متولد شده و در حال حاضر ۱۴۵ سال سن دارد.

وبسایت روزیاتو - فروغ بیداری: بر اساس مدارک موجود در سازمان ثبت احوال کشور اندونزی، Mbah Gotho در سال ۱۸۷۰ میلادی متولد شده و در حال حاضر ۱۴۵ سال سن دارد.

او ۱۰ خواهر و برادر و ۴ همسر خود را از دست داده. آخرین همسر این پیرمرد، در سال ۱۹۸۸ میلادی درگذشته و همه فرزندانش نیز فوت کرده اند. از آن زمان تاکنون وی به همراه نوه ها، نتیجه ها و نبیره های خود زندگی می کند.
تنها آرزوی پیرمرد ۱۴۵ ساله مرگ است

این مرد که در حال حاضر کهن سال ترین انسان روی کره زمین محسوب می شود، در رابطه با طول عمر خود بیان داشته که از این زندگی خسته است و دوست دارد که بمیرد.

پیش از وی لقب پیرترین انسان به یک زن فرانسوی به نام Jeanne Calment تعلق داشت که ۱۲۲ سال عمر نموده بود.

این شهروند بسیار قدیمی Sragen در Central Java در جدیدترین مصاحبه خود با Liputan ۶ گفته که تنها چیزی که می خواهم این است که بمیرم.

یکی از نوه های این پیرمرد نیز بیان داشته که پدربزرگش از زمانی که ۱۲۲ ساله بوده خود را برای مرگ آماده نموده، اما گویا این آرزوی او قرار نیست هرگز محقق گردد. او همچنین گفته که آنها در سال ۱۹۹۲ میلادی، یعنی ۲۴ سال پیش به خواسته خود پیرمرد برایش قبر نیز خریداری نموده اند.

تنها آرزوی پیرمرد ۱۴۵ ساله مرگ است

بد نیست اشاره کنیم که سازمان ثبت احوال اندونزی نیز تاریخ تولد Mbah Gotho که ۳۱ دسامبر سال ۱۸۷۰ میلادی است را تائید نموده. با این تفاسیر، او پیرترین فردی در دنیا محسوب می گردد که شناسنامه و تاریخ تولد وی توسط مقامات رسمی تایید گشته.

شاید شنیده باشید که قبلا لقب پیرترین انسان به James Olofintuyi با ۱۷۱ سال سن از نیجریه و Dhaqabo Ebba با ۱۶۳ سال سن از اتیوپی تعلق داشته که تاریخ تولد آنها هرگز مورد تایید دولت و مقامات رسمی قرار نگرفت.

نوه های این پیرمرد در مورد شیوه زندگی وی می گویند که به دلیل کم سو شدن چشمانش، او این روزها فقط به رادیو گوش می کند. در سه ماه اخیر نیز ضعیف تر از همیشه شده و خودش توان غذا خوردن یا حمام رفتن را ندارد.

وقتی از Mbah Gotho در مورد راز طول عمرش سوال شد، وی در پاسخ گفت: «تنها دستورالعمل این امر صبوری است».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرد

      این 150 سالشه ارزو مرگ داره*** ما ایرانی ها به 28برسیم دیگه زندگیمون زیادیه*** فقر** بیکاری* استرس* گرانی** تضاد تبقاتی*اختلاص*بیکاری* و بخور بخور اون بالاها همه جوان ها را نا امید کرده و این بین ارگان هایی مثل بانکها ارزوی جوانان را هر روز نابود تر میکنند

    • بدون نام

      پس اینکه میگن زندگی صد سال اولش سخته دروغه محضه.

    • بدون نام

      ما الان ارزومونو تو 40 سالگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج