۳۷۸۳۲۴
۹۱ نظر
۵۰۰۷
۹۱ نظر
۵۰۰۷
پ

جزییات ضرب و شتم یک خبرنگار در مجلس

نادر قاضی‌پور رروزنامه شرق درباره حاشیه ضرب و شتم یک خبرنگار در مجلس نوشت: نادر قاضی‌پور روز گذشته در راهروی مجلس، خبرنگار روزنامه ایران را مورد ضرب‌وشتم قرار داد.وز گذشته در راهروی مجلس، خبرنگار روزنامه ایران را مورد ضرب‌وشتم قرار داد.

روزنامه شرق درباره حاشیه ضرب و شتم یک خبرنگار در مجلس نوشت: نادر قاضی‌پور روز گذشته در راهروی مجلس، خبرنگار روزنامه ایران را مورد ضرب‌وشتم قرار داد.

ماجرا از این قرار بود که در پایان جلسه علنی دیروز و درحالی‌که خبرنگاران در راهروی مجلس مشغول گفت‌وگو با نمایندگان بودند، خبرنگار روزنامه ایران از قاضی‌پور سؤالی درباره علت تلاش برای تأسیس فراکسیون ترک‌زبانان پرسید.

قاضی‌پور در میان این گفت‌وگو از خبرنگار درباره اینکه در سال‌های ٩٢ و ٩٤ به چه کسانی رأی داده سؤال کرد و بعد از پاسخ خبرنگار با بیان مطالبی همچون «شما اصلاح‌طلب‌ها ضداسلام و ضدولایت فقیه هستید» با مشت به صورت خبرنگار کوبید. او در ادامه هم ضمن ادامه مشت‌زدن به خبرنگار، دستگاه ضبط صداي او را گرفت و بعد از گرفتن دست خبرنگار، او را به اداره حراست مجلس برد؛ اما ماجرا به همین‌جا ختم نشد و آن‌گونه که احسان بداغی، خبرنگار روزنامه ایران می‌گوید، در اتاق حراست مجلس نیز، مأموران با پاک‌کردن فایل‌های موجود در ریکوردر (دستگاه ضبط صدا)، از او تعهدی مبنی ‌بر تکرارنكردن درگیری در راهروی مجلس گرفته‌‌اند و از احتمال ممنوع‌الورودشدن او به مجلس سخن گفته‌اند. این در حالی است که تعدادی از خبرنگاران و حتی برخی از نمایندگان در لحظه درگیری شاهد نحوه برخورد قاضی‌پور با این خبرنگار بوده‌اند.

پس از این ماجرا، محمدمهدی برومندی، از اعضای هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، در گفت‌وگو با «وقت ایران» ضمن ابراز بی‌اطلاعی از درگیری پیش‌آمده اعلام کرد حق همه افراد برای شکایت به این هیأت محفوظ است و اگر شکایتی در‌این‌باره به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برسد، هیأت نظارت به موضوع ورود و آن را بررسی خواهد کرد».

قاضی‌پور که در رفتارهای اهانت‌آمیز سوابقی همچون فایل تصویری ایام انتخابات را در پرونده دارد و همواره با بیان مطالب قومیتی به طرح مسائل مختلف در صحن مجلس و در رسانه‌ها می‌پردازد، این‌بار هم پس از ضرب‌وشتم خبرنگار روزنامه ایران، در گفت‌وگو با سایت خبری «میلت» درباره علت ضرب‌وشتم خبرنگار گفته: «این آقا که قصد داشت ما را از ايران جدا کند گفت چرا فراكسيون مناطق ترك‌نشين را تشكيل مي‌دهي؟ چرا ترك‌ها را مطرح مي‌كنید؟ ترک‌ها نیازی به مطرح‌کردن ندارند. ترك‌ها اصلا زمان صفويه شيعه نبودند! اصلا این کار علیه‌ اسلام است؛ و هزاران حرف بيخود عليه ترك‌ها، تبریزی‌ها و آذربایجانی‌ها زد و من نتوانستم این توهین‌ها را تحمل کنم».

این در حالی است که سایت خبری انتخاب، بعدازظهر روز گذشته فایل صوتی لحظه درگیری قاضی‌پور را منتشر کرد که «شرق» برای قضاوت مخاطبان بین اتفاقی که افتاده و روایتی که قاضی‌پور از ماجرا بیان کرده، متن کامل این فایل را در ادامه منتشر می‌کند:

قاضی‌پور: حق ما را شما خوردید.

خبرنگار: ما خوردیم؟ یعنی کی؟

قاضی‌پور: شماها و اصلاحات.

خبرنگار: یعنی فارس‌ها حق شما را خوردند یا اصلاح‌طلبان؟

قاضی‌پور: برو این را به آنهایی که شما را می‌فرستند تا این سؤالات را بپرسید بگو.

خبرنگار: کسی من را نفرستاده که این را از شما بپرسم.

قاضی‌پور: شماها نمی‌توانید از ناموستان دفاع کنید. ما از ناموستان دفاع کردیم.

خبرنگار: شما از ناموس ما دفاع کردید؟

قاضی‌پور: در جنگ‌ها ببین. ببین ما در هشت سال دفاع مقدس چه کارها که نکردیم. زنان ما طلاهایشان را فروختند.

خبرنگار: مگر فقط در آذربایجان این کارها شده؟ مگر در کرمان و شیراز و شهرهای دیگر کسی این کارها را نکرده؟

قاضی‌پور: نه. شما نکردید.

خبرنگار: از کجا من را می‌شناسید که این‌طور راحت می‌گویید شما نکردی؟

قاضی‌پور: شما دنبال اصلاحات و دنبال آزادی بودید. شما ضداسلام هستید. ضدولایت فقیه هستید. چون مرکز اسلام آذربایجان است. مرکز شیعه آذربایجان است.

خبرنگار: بر چه اساسی این را می‌گویید؟ یعنی جای دیگری در ایران شیعه نیست؟

قاضی‌پور: بنیان‌گذار شیعه در ایران صفویه و آذری‌ها هستند. بفرمایید آقاجان.

چند صدای مبهم

خبرنگار: شما چرا مشت می‌زنید؟

چند صدای مبهم

چند نفر از حاضران: ولش کن حاج‌آقا.

قاضی‌پور: زنگ بزنید حراست.

یکی از حاضران: این چرا مشت می‌زنه؟

خبرنگار خواهان پيگيري رئیس مجلس

بعدازظهر روز گذشته و در واکنش به این اتفاق، نامه‌ای با امضای بیش از ٢١٥ خبرنگار خطاب به علی لاریجانی، رئیس مجلس منتشر شد که در آن آمده است: «جناب آقای علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی؛ سلام همان‌گونه که استحضار دارید، روز یکشنبه ٧/٦/٩٥ رویداد تلخ و زشتی در راهروهای مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد که خبرنگاران، اصحاب رسانه و هر دیده‌ای را دردمند و آشفته کرد. نادر قاضی‌پور، نماینده مجلس از حوزه انتخابیه ارومیه، در میانه یک گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی روزنامه «ایران» زمانی که با پرسش ساده خبرنگار درباره «تأثیر شکل‌گیری فراکسیون آذری‌زبان‌ها بر تقویت شکاف‌های قومیتی» روبه‌رو می‌شود، عصبانی شده و صورت او را زیر مشت‌های چپ و راست می‌گیرد؛ دستش را می‌پیچاند و دستگاه ضبط صوتش را گرفته و کشان‌کشان به سوی حراست مجلس می‌برد.

حراست مجلس هم در اقدامی ناباورانه، از وی تعهد می‌گیرد تا دیگر درگیری ایجاد نکند و تمام فایل‌های ضبط‌شده در دستگاه ضبط صوت را پاک می‌کند. فایلی که گواهی می‌داد خبرنگار تنها سؤال کرده است و آقای قاضی‌پور به‌جای جواب، با اتهام‌زنی با عناوینی چون «ضدانقلاب» و «ضداسلام»، مشت‌های پیاپی حواله صورت او کرده است. دردمندانه‌ترین بخش ماجرا، بی‌دفاعی خبرنگاری بوده است که در گیرودار کتک‌خوردن از نماینده مجلس، برای اینکه مشکلی برای رسانه متبوعش پیش نیاید، هیچ دفاعی از خود نمی‌کند و تنها می‌پرسد: «آقای قاضی‌پور چرا مرا می‌زنی؟» خبرنگاران، گروهی از نمایندگان و دوربین‌های مستقر در راهروهای پارلمان، شاهد این ماجرا بوده و گواه این ماجرا هستند. البته امیدواریم سرنوشت فیلم این اتفاق سیاه، به سرنوشت فایل صوتی مصاحبه دچار نشود.

در شرایطی که خوش‌بینانه منتظر بودیم نماینده یادشده از اقدام شنیع خود نادم شده و حداقل عذرخواهی کند، وی فرار به جلو کرده و در گفت‌وگوهایی، کوشید کتک‌کاری‌اش را برخاسته از عِرق قومی القا کرده و با تحریک احساسات قومی، برای خود پشتیبان بتراشد. رئیس محترم مجلس شورای اسلامی؛ مشت به صورت احسان بداغی، خبرنگار پارلمانی روزنامه ایران، تنها مشت به دهان ارگان رسمی دولت نبود؛ مشت به صورت همه خبرنگارانی بود که جز پرسش، خطای دیگری ندارند. بی‌گمان سال‌هاست دوره شعبان‌بی‌مخ‌ها در خیابان گذشته است و چه تلخ است اگر مجلس شورای اسلامی - که نهاد قانون‌گذاری است و کاری جز پاسداشت قانون ندارد- از خیابان‌ها عقب بماند.

جناب آقای لاریجانی بی‌گمان اهانت و برخورد فیزیکی از سوی هر سیاست‌مدار و مسئولی، از هر گرایش سیاسی، در مواجهه با هر خبرنگاری، از هر روزنامه و رسانه‌ای محکوم است و ما امضاکنندگان این نامه ضمن محکومیت شدید این اتفاق، از جنابعالی می‌خواهیم با رسیدگی دقیق و سریع این بی‌احترامی عظیم به ساحت خبرنگاری در «خانه ملت» را پیگیری نمایید تا هم کسی که مشت به صورت خبرنگار کوبیده و هم کسی که او را با امحای مدارک و تهدید خبرنگار یاری کرده، به مجازات برسند که اگر این‌گونه نشود، بیم آن می‌رود نماینده‌ای که دیروز گفت «مجلس جای کره‌الاغ و زن نیست» و امروز به صورت خبرنگار مشت می‌زند، فردا در صحن علنی مجلس چاقوکشی کند».

توضیح روزنامه ایران درباره درگیری دیروز در مجلس

روزنامه ایران: پرسش خبرنگار روزنامه ایران از نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در پایان جلسه علنی روز گذشته مجلس با سوء برداشت و عکس‌العمل غیرمتعارف نماینده مذکور مواجه شد.

بررسی اهداف و برنامه‌های تشکیل فراکسیون آذری زبان‌ها در مجلس و زمینه‌های فعالیت آن، پرسش خبرنگار روزنامه ایران از نادر قاضی‌پور بود. قاضی‌پور ظاهراً این پرسش را اعتراض به تشکیل این فراکسیون تلقی کرد و در رفتاری معترضانه علاوه بر ناسزاگویی، اقدام به برخورد فیزیکی با خبرنگار روزنامه ایران کرد.

روزنامه ایران به منظور پیشگیری از سوءاستفاده احتمالی از این رویداد و منحرف کردن آن به مسائل دیگر از واکنش رسانه‌ای شتاب زده نسبت به رفتار نماینده مذکور خودداری کرده اما به منظور صیانت از امنیت حرفه ای روزنامه نگاران در حین انجام وظیفه حق خود را برای پیگیری موضوع از طریق مجاری حقوقی محفوظ می دارد.

در عین حال بیش از ۲۰۰ روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای در نامه‌ای از علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به رفتار غیرمتعارف نماینده ارومیه با خبرنگار پارلمانی روزنامه ایران شدند. در بخشی از این نامه آمده است: «بی‌گمان اهانت و برخورد فیزیکی از سوی هر سیاستمدار و مسئولی، از هر گرایش سیاسی، در مواجهه با هر خبرنگاری، از هر روزنامه و رسانه‌ای محکوم است و ما امضاکنندگان این نامه ضمن محکومیت شدید این اتفاق، از جنابعالی می‌خواهیم با رسیدگی دقیق و سریع، این بی‌احترامی عظیم به ساحت خبرنگاری در «خانه ملت» را پیگیری نمایید.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند

      هر دم از این باغ بری می رسد .....

      پاسخ ها

      • شهروند دیگر

        تقصیر خود خبرنگار است یا هر سوالی را نباید بپرسد یابا محافظ به مجلس فعلی بیاید!

    • بدون نام

      این آدم لیاقت اصلن بنیهایت بیادب وبیفرهنگ است که متاسفانه نمایندگان مجلس مقصران اصلی درمورد تاییداعتبارنامه ایشان هستند که باید جوابگو باشد وباید ایشان رابعلت نداشتن وعدم کفایت سیاسی ووجاهت نمایندگی از مجلس اخراج کنند درغیرایتصورت مجلس .. حرمت واحترام خود نماینگان ومنختبین ازبین خواهد رفت در یک کلام جای ایشان مجلس نیست ومنالاه توفیق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کجا می دونید بقیه اشون هم همینطوری نیستند؟ یه سری بی فرهنگ که یه دفعه به قدرت رسیدند

    • علیرضا

      این آقا کلا .... اون از صحبت های انتخاباتی ایشان این هم از کتک کاری خبرنگاران ایشان کلا با مردم مشکل دارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شایدمشکل روانی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      .. تاسف بر اینکه ابروی ترکها را برده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر قرار باشه هر کی که کاری کرد برای نژادش تاسف خورد فکر نمی کنم آبرویی برای غیر ترکها باقی مونده باشه!

    • shima

      خودش میگه که قبل از اینکه نماینده بشه چوپانی می کرد عجیبه اینارو چه جوری راه میدن به مجلس بلد نیست حرف هم بزنه حالا میاد کتک کاری هم میکنه واقعا که(برترینها نظرات رو سانسور نکن همینجوری که هست تایید کن.ممنون)

      پاسخ ها

      • محمد

        اولاحضرت محمد هم چوپان بود وسایر پیامبران وضمنا فکر می کنی سایر نماینده ها قبلا چکاره بودند این مرد است می دانی

      • مريم

        آقا محمد مردونگي به كتك كاري نيست به مردم داريه

    • بدون نام

      ای نماینده .........

    • علی

      آبرو هر چی ترک هست بردی

    • بدون نام

      عجب نماینده با فهم و شعور و کمالاتی...واقعا جای تاسف داره که شخصی با این خلقیات و افکار قرون وسطایی نماینده مجلس باشه.بعد ما انتظار تصویب قوانین در خور ملت رو داشته باشیم...تازه چرا کسی با ایشون برخورد نمی کنه...

      پاسخ ها

      • غ-ب

        من جای مردم ارومیه بودم از مجلس میخواستم زود توبیخش کنن و باید به جامعه خبر نگاران جواب پس بده

    • بدون نام

      درود برخبرنگارایران

    • mahsa

      .............. همه می دونن آقای قاضی فقط برخی مسائل و اختلافات قومیتی در ارومیه و آذربایجان غربی رای آورده و نماینده واقعی مردم فهیم ارومیه نیست

    • بدون نام

      طرف کلا مشکل دارد
      در مورد زنان اظهار نظر کرد
      الان هم کتک کاری میکند
      چطور نماینده شده خدا می داند؟

    • ناشناس

      وافعا جای تاسف داره.این به اصطلاح اقا با افتخار ازجنایت جنگی که کرده حرف میزنه خیلی راحت با ادبیات زشت به زنان توهین میکنه و تنها ....چراوقتی اون فیلم منتشر شد همچین ادمی و به مجلس راه دادن؟کسی که خیلی راحت به تمام فارسها و توهین و فحاشی میکنه و ادبیاتش کوچه بازاریه جاش تومجلسه؟ امثال قاضی پور متاسفانه زیادن.توهرپست و مقامی یا دارن بیت المال چپاول میکنن یا دارن رفتارهای زشت نشون میدن ازخودشون.واقعا به حال مملکت و مجلسی که قانون گذارش نادر قاضی پور و امثال ایشونه باید تاسف خورد

    • بدون نام

      این بنده خدا تقصیری نداره. مقصر مردمی هستند که چشم بسته به کسی رای میدن که آبروی اون شهر و مردم را ضایع کنه. من به عنوان یک آذری واقعا شرمسارم. این آقا نه تنها بایستی از مجلس اخراج شه که اجازه هیچگونه فعالیت سیاسی نباید داشته باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه در ایران صلاحیت و کاردانی و شایسته سالاری وجود ندارد فقط و فقط یک دسته سهمیه ای که هیچ نمی دانند بجز آنکه هر چه من میگم درسته ولا غیر نه منطق ونه هیچ تفرقه هم بیافریند یا هرچه کند مسئله نیست مسئله اساسی آن است که خودی باشی دیگر هیچ

    • رضا رزمنده

      واقعا چه ادامهای ... تو مجلس تشریف دارند وای از این سناتور عصبی .حیف شهدا ک رفتند ...

    • سجاد

      آقای قاضی پور فردی انقلابی است دارن تحریفش میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انقلابی نه بهتره بگی سهمیه ای و خودی

      • مريم

        شما 1 نگاه به لايك هات بكنه و ديگه ادامه نده

      • بدون نام

        این میتونه شوخی هفته باشه، چیو تحریف کنند؟ انگار یه قهرمان ملی باشه. اصلا چه ارزشی دارن که کسی بخواد تحریفشون هم بکنه ؟ اونی رو تحریف می کنن که داره یه کار درست می کنه.

    • علی رضا

      فقط میتوانم بگویم : متاسفم
      همین!

    • بدون نام

      آقای قاضی پور غیر از تفرقه اندازی هیچ کار دیگری را در مجلس انجام نمی دهد سواد مجلس را هم ندارد

    • اسي

      هركي به اين راي داده بايد پشيمون ل=باشه از فرستادن هنچين موجودي تو مجلس

    • بدون نام

      اقای خبرنگار حتما چیزی گفتن والا به خبر نگار چه ربطی دارد که ترکها چکار میکنن زنده باد قاضی پور

    • بدون نام

      واقعا متاسفم ......... درجریان اون توهینش به زنان وصحبتش درمورد کشتن اسرای عراقی هم هیچ ایرادی بهش نمیگیره اون وقت مینو خالقی رو به دلایل واهی(بالاخره معلوم نشد واقعا دلیلشون چی بود برای همین میگم دلیل واهی)بعد از انتخابات رد میکنه ورای مردم روباطل میکنه.

    • مسعود

      قاضی زاده همان نفوذی است که دانسته یا ندانسته میخواهد آتش پان ترکیسم را روشن کند

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف است

    • رضاپ

      اگه برا مسایلی که قبلا قاضی پور بوجود آوررده بود قاطعانه جلوش موضع میگرفتن الان اینجور کارها رو به هیچ وجه انجام نمیداد

    • جوان بدبخت بیکار

      خدایا بما کمی اگاهی بده ** زیرا اگاهی و علم از تعصب و از هر چیزی بهتر است** چند وقت پیش گرجستان بودم و هزاران حسرت چطور انها به این سطح اگاهی و فرهنگ رسیده اند** نه ماشین پلیس بود**نه تو هر خیابان 10 تا بیمارستان نه تو هر خیابان 10 تا داروخانه*** نه تو هر خیابان 10 تا دست انداز ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

    • غلامرضا

      من از همه فارس زبانان ایران بابت حرفهای بی اساس قاضی پور معذرت می خواهم از همه بختیاری های غیرت مند که جانانه از ناموس شان در جنگ تحمیلی دفاع کردند مشکل مملکت وجود آدمهای مثل قاضی پور هست که راحت به مردم توهین میکنند

    • ستاره

      چه جوری به همچین ادمی رای دادن اخه

    • بدون نام

      خبرنگار مزبور شیطنت کرد ، جواب اول (فارسها یا اصلاحات)

    • بدون نام

      چرا میخند؟

    • مسعود

      اول از اینکه واقعا ممنون که چنین اخباری رو منتشر میکنید.
      دوم اینکه نمایندگان مجلس محترم، اگر به مشت زنی باشه که من به شما اطمینان میدم مشت ما ملت خیلی خیلی سنگین تر از شماست. پس ملت به خاطر مشت اندازی و حرکات رزمیتون به شما رای ندادن. رای دادن تا با منطق و دانش و تجربتون بتونید گره ای از کار این ملت مظلوم باز کنید. اون خبرنگار هم یکی از همین ملت هست. پدر من 8 سال در توپخانه ارتش تو دفاع مقدس به مملکتش خدمت کرد الان هم راننده همین ملت تو یکی از آژانس های تهران هست، هیچ طلب و ادعایی هم از کسی نداره، هیچ پست و مقام و سمتی هم از کسی درخواست نکرده، اهل تهران هست، به همه اقوام احترام میزاره و تو همه مشکلات از راه قانون وارد میشه و از هیچ امتیازی استفاده نکرده. خیلی ها مثل پدر من تو این مملکت هستن جناب نماینده مجلس.

    • بدون نام

      واقعا متاسفم

    • وطن

      برای مردم آذربایجان متاسفم که چطور همچنین شخصی را بعنوان نماینده به مجلس فرستادن که آبرو و حیثیت آذربایجان و ترک زبانان را بریزه.با توجه به اینکه سابقه این بی نزاکتی ها را هم توی پرونده داشته؟؟؟ ...

    • بدون نام

      وظیفه نماینده مجلس شرکت در مجلس و قانونگذاری هست
      نماینده ای که کارش آینه و قانون عادی رو رعایت نکنه وای بر ما

    • بدون نام

      نماینده مجلس کجایی دقیقا کجایی؟

    • سیناااا

      از رئیس فدراسیون بوکس تقاضا دارم واسه المپیک 2020توکیو از آقای نماینده استفاده کنه.

    • بدون نام

      من بعد از ديدن همچين رفتاريهايي از يك نماينده به يه چيز فكر ميكنم!

      اونم مردمي كه اين شخص نمايندشونه
      مردم اون منطقه رو همينجور مي بينم كه نماينده شون به اين شكله
      اين يه واقعيته توهين نيست
      مردم اروميه بوسيله نماينده شون!!! تو ذهن من حك شدن

    • بدون نام

      اگه این گزارش صحت داشته باشد,تمام کارهاوحرفهای اقای قاضی زاده بجزحرفهایی که درمورداصلاح طلبازده اشتباه بوده ومحکوم است.

    • بدون نام

      از اسم ترک و اذری استفاده میکنه تا رای بیاره و بعد ابروی ترکها رو میبره و تفرقه میندازه!! یادش رفته اسم کشور چیه؟!

    • مجتبی کمان دار

      اینجا مجلس است یا میدان بوکس

    • علی

      قاضی پور نماینده شجاع نترس وسالم صادق است وهمه تلاش دا رند تاایشان راخراب کنند.بعضی ازاین خبرنگارهاسوالات تحریک امیز می پرسند وباعث ایجاد اختلاف می شوندکه .باید ادب شونداما نه بامشت.ترک،فارس کرد کیلک،بلوچ وغیره نداریم همه مایک ملت واحد هستیم به نام کشوربزرگ ایران.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایرانی هستیم ولی ترک هم هستیم فراموش نشه

      • غ-ب

        ببین بحث رو نگرفتی مشکل جواب ندادن به خبرنگار هست این که جواب قانع کننده نداره و با مشت میکوبه به طرف هر نماینده ای هم بود باید توبیخ میشد باید باشگاه خبرنگاران از ایشون شکایت کنن .

    • محمدا

      نماینده ای که ظریف پاسخ جواب ندارد و مشت حواله میکند بعد از مردم چه انتظاری هست در برابر این هم مشکلات به هم نپرند اقا صحنه مجلس با رینگ بوگس اشتباه گرفت اقایان به جای اینکه به فکر ملت باشند فقط به فکر خود وحزب هستن

    • بدون نام

      خبرنگار تحریکش کرده؟؟!!!!!
      جالبه ........

    • بدون نام

      متاسفانه در ایران صلاحیت و کاردانی و شایسته سالاری وجود ندارد فقط و فقط یک دسته سهمیه ای که هیچ نمی دانند بجز آنکه هر چه من میگم درسته ولا غیر. نه منطق ونه هیچ. تفرقه هم بیافریند یا هرچه کند مسئله نیست. مسئله اساسی آن است که خودی باشی دیگر هیچ. اگر خودی باشی هر چه خواهی بگوی و هر کار خواستی بکن طوری نیست

    • بدون نام

      تویی که با رفتار یک نماینده در مورد یک منطقه قضاوت میکنی ببین تو دیگه کی هستی مهم نیست که تو در مورد مردم آذربایجان چه فکری میکنی شما فارسها هم جای خودتون نمیشینید سرتون درد نمیکنه بیخودی دستمال میبندین بشین سر جات و حرفای بیخودی نزن و شعله های تفرقه رو شعله ور تر نکن چون این خواسته دشمن هست آخه یکی نیس به این خبرنگاره بگه مشکل تو با ایجاد این فراکسیون چیه بابا برو دردهای دیگر مملکت رو از همون نماینده های مثلا فارست پیگیری کن

    • بدون نام

      خبرنگار معصوم یا فرشته نیست دارند مظلوم نمایی میکنند به ترکها توهین کرده حقش بوده کتک بخوره

    • بدون نام

      اصلا باهاش مصاحبه نکنن

    • محسن

      مجلس ما را باش قلدر وبی ادب که بود تازه سابقه داره هم هست این عتیقه ها تا حلا کجا بودند همه چی دست بهم داد تا مملکتی ارام مجلسی دور از دشمنی ونمایندگانی البته شهرستانی اهانت به دیگر شهرها نمیکنم زیرا همه از یک دیاریم وایرانی روی حرفم امثال اقای قاضی پور است از جان خبرنگار ایران چه میخواستی گل بود به سبزه نیست اراسته شد

    • بدون نام

      خبرنگاران فارس با آذزبایجان مشکل دارند
      باید فزاکسیون نمایندگان ترک ایجاد شود
      یک سوم مردم تزک هستند
      سانسور نکنید

    • بدون نام

      طبق قانون تفرقه افکنی وقومیت گرایی جرم بزرگ وعملی ضد امنیت ملی بود وبا این نماینده باید برخورد شدید صورت گیرد

    • بدون نام

      به نظر من زبان یا خاک مهم نیست،مهم این است که منتظر مولایمان حضرت مهدی (عج )باشیم؛فارس یاترک،غرب یالر و...

    • بدون نام

      بهش یه پیرمرد بازنشسته میخوره.اصلا بهش نمیاد نماینده باشه

    • حسن آقا

      این دیگه شورشو درآورده کسی هم نیست بهش چیزی بگه آبروی هرچی غیور مرد آذری را برده

    • بدون نام

      نماینده .. ..............پوپولیست..بی تمدن ..............واقعا جای تاسف داره..ببخشید تند نوشتم ..ولی ایشون دیگه شورش دراورده..

    • عاقل

      عده زیادی از خبرنگارها در امور جنگ روانی واردند و قصد تخریب دارند. بهترین راه برای عدم اشاعه این عملکرد خبرنگاران همین برخورد قاطع هست. یه طرفه به قاضی نریم

    • بدون نام

      درودبرقاضی زاده که به هیچکس باج نمیده.

    • بدون نام

      شما گفتید و من باور کردم..

    • بدون نام

      احسنت آقای قاضی پور جانانه از ترک زبانان دفاع میکنی

    • بدون نام

      این فرد هتاک و بی ادب چون به برخی نهادهای امنیتی وصل است هیچ برخوردی با او صورت نمیگیرد

    • بدون نام

      فایل صوتی زو شنیدم. خیلی خیلی متاسفم. خودخواه

    • بدون نام

      بی ادب خودتی.

    • ناشناس

      فکر میکنم نظری که با نام علی ثبت شده ، نظر خود قاضی پور است ، نوع نوشتار دقیقا لحن همین آدم ! است.

    • ایرانی

      سلام.متاسفانه نسبت دادن دفاع به یک قوم باعث تفرقه می شود ترک ها از اقوام شریف ایران هستند اما در جنگ تحمیلی همه ی مردم ایران در کنار هم از نامسشون دفاع کردند فارس ‌و ترک،عرب،لر،کرد،بلوچ و همه..و دلیل اقتدار ما اتحاد ما بوده و هست.ایران یعنی همه ی اقوام ایرانی ولاغیر

    • بدون نام

      برترین ها نمیتونم به نظرات منفی و مثبت بدم.لطفا درستش کنید

    • اشراقی گلپایگانی

      قاضی پور فکرمیکنه فقط خودش به جبهه رفته. پس یعنی این همه جوان که به جبهه رفتند واز اب وخاک وناموس این کشور دفاع کردند الکی بوده چون فقط ایشان از ناموس دفاع کرده ضمن انکه انسانهایی که به جبهه رفتند وبه خاطر عشق به وطن ودفاع ازناموسشان بوده انقدر منم منم نمیکنند پس نتیجه میگیریم ایشان که چه درنطقهایش وچه در دعوایش ازرفتن به جبهه دم میزند به خاطر خدا وعشق به وطن نبوده است

    • بدون نام

      نماینده ای که انتخاب میشه میاد در خانه ملت دیگه نماینده ملت ایرانه،نه آذریها ونه هیچ قومیت دیگری نباید راضی بشوند یک نفر نماینده مجلس ایران اینگونه آدم بی جنبه ای طاقت شنیدن یک سوال رانداشته واز عهده جواب مناسب بر بیاید، اینگونه نمایندگان جز آبروریزی و بی اعتبارکردن مجلس و مساله درست کردن برای مملکت چه گلی به سر این ملت میتوانند بزنند؟ بابا قاضی پور ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان ،مواجب چند میلیونی و امتیازات گوناگونتو بگیر و برو ...!

    • بدون نام

      اینکه رو اعصاب خودش مسلط نیست چجوری میخواد حق مردم یک شهر رو بگیره ..

    • محمد

      سلام خبرنگار چیزی گفته که اینطور برخورد شده وگرنه آقای قاضی پور آدم خوش خلق است و کاری .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        .خیلی خیلی معلومه آقای خوش اخلاقیانه

    • حمیدرضا

      مگه قحط الرجاله امثال این بی شخصیت که حتی خودترک زبانان عزیز ازش تبری میجویند رومطرح میکنید...خب فراکسیون که یه نفره تشکیل نمیشه بایه عضو دیگه اش مصاحبه کنبد........الکی هرچندوقت یه بار اسمش رومیارین........

    • حسین

      اینجور افراد باید از مجلس بروند بیرون.ابروی مجلس روهم بردند

    • گودرزی

      اصلا شیعه وسنی نداریم همه از هر دین ومسلکی از هر قوم ونژادی از وطن دفاع کردند ترک و لر وکرد و بلوچ وفارس... غیره نداریم همه ایرانی هستیم وطن مال همه است.وسلام نامه تمام.

    • علی

      اقای قاضی پور فردی لایق وپرکارمجلس وازمدافعان قشرایثارگرورزمندگان است حبرنگارشعورنحوه پرسش نداشته.

    • ebrahim

      اول که عنوان کردید : حراست مجلس تمام فایل‌های ضبط‌شده در دستگاه ضبط صوت را پاک می‌کند

      در ادامه نوشتید : سایت خبری انتخاب، بعدازظهر روز گذشته فایل صوتی لحظه درگیری قاضی‌پور را منتشر کرد

      فایل پاک شده چطوری پخش شد ؟ قضاوت با خودتان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم فایلی که مربوط به اون خبرنگار کتک خورده بوده پاک شده ولی اون اطراف خبر نگار زیاد و بوده و همه برای ضبط خبر اومده بودن و شاهد و ضابط ماجرا بودن اول یه خورده فکر کن تا همچین نظری ندی

    • بدون نام

      وای بر ما با همچین نماینده هایی

    • علیرضا99

      ....
      تحت هر شرایطی و در هر زمان و مکان و موقعیتی برخورد فیزیکی از طرف شخصی که قانونگذار است نبایست صورت بگیرد مگر اینکه ایشان به این درجه از جانبازی رسیده باشد که اختیارش در چنین شرایطی دست خودش نباشد و در این صورت شایسته چنین جایگاهی نیست.
      مردم شریف ارومیه چرا بایست یکنفر بعنوان نماینده و شاخص از طرف کل مردم اینچنین با ابروی انها بازی کند؟لطفا چشم و گوش خود را باز کنید و از تعصب بیجا که انسان را به فلاکت میرساند دست بردارید و طی یک طومار خواهان برکناری چنین شخص بی ادبی بشویدکه اگر ادامه یابد خدا داند که طی سالهای اینده چه اتفاقات دیگری خواهد افتاد؟!!!!!
      اگر متن سخنرانی دفاعیه ایشان را در مجلس بعد این اتفاق ببینید و بشنوید خواهید فهمید
      مملکت گل و بلبل خواهد شد که قانونگذارش بخواهد با کتک کاری حق خود را بگیرد و حرفش را به کرسی بنشاند.!!!!

    • بدون نام

      نمیدونم چرا یاد دنال ترامپ افتادم ایا ایشون نسبیتی با تزامپ داره

    • ناشناس

      ازریهاکه قبولش ندارند من فکرکنم ایشان ایرانی هم نباشد واقعامتاسفم

    • محمد

      بخشدار نمیدونم کجا رو بخاطر دعوا با جوون ۱۷ ۱۸ ساله برکنار کردن کردن حالا اینم برکنار کنین ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج