جاباما
۳۷۶۳۲۶
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

نزدیک شدن قایق‌های سپاه به ناوشکن آمریکایی

یک مقام وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که ۴ قایق نظامی ایران در نزدیکی تنگه هرمز با سرعت زیاد به یک ناوشکن آمریکایی نزدیک شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: یک مقام وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که ۴ قایق نظامی ایران در نزدیکی تنگه هرمز با سرعت زیاد به یک ناوشکن آمریکایی نزدیک شده‌اند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد؛ این مقام نظامی اعلام کرد که از چهار قایق ایرانی مذکور، دو قایق به کمتر از ۳۰۰ یاردی ناوشکن آمریکایی "یواس‌اس نیتز" نزدیک شده‌اند.

وی ادعا کرد که اقدام قایق‌های ایرانی غیرایمن و غیرحرفه‌ای بوده است.

این مقام نظامی همچنین اظهار کرد که‌ سرعت بالای حرکت به سوی ناوشکن آمریکایی، باعث ایجاد یک وضعیت خطرناک و آزار دهنده شده که این اقدام می‌توانست منجر به افزایش درگیری‌ها از جمله اتخاذ تدابیر دفاعی بیشتر از سوی ناوشکن آمریکایی شود.

وی افزود: ایران به فعالیت‌های نظامی آمریکا در نزدیکی مرزهای آبی خود بدبین است.

این مقام پنتاگون که نخواست نامش فاش شود اظهار کرد: ناوشکن آمریکایی برای فاصله گرفتن از قایق‌های ایرانی مجبور به تغییر مسیر شده است.

این مقام آمریکایی همچنین گفت که این اقدام در صورت وجود روابط دیپماتیک میان ایران و آمریکا، می‌توانست منجر به اعتراض دیپلماتیک واشنگتن شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه یکی نیست به اینا بگه که این سر دنیا تو خلیج فارس چیکار میکنید همیشه خودشونو محق میدونن و حتی اگه وارد خاک کشوری بشن از مقاومت مردمش تعجب میکنن‏!‏‏‏!‏ من غرب ستیز نیستم ولی آمریکا دیگه شورش رو در آورده

      پاسخ ها

      • مهدی

        آب های ازاد می دونی یعنی چی ؟

      • mohamaad

        آقا مهدی آب های آزاد درست ولی نه برای حضور ناو و ناوچه و ناو های هواپیمابر این کارشون یعنی چی ؟یعنی دخالت یعنی باعث ایجاد تنش

    • داود رضازاده از دزفول

      آبهای آزاد برای گذر کردنه، نه برای لنگر انداختن چندین ساله، آنهم در نزدیکتری مرزهای سرزمینی، حالا مثلا من بیام سر پیاده رو جفت درب منزل شما برای مدت زیادی بمونم و تازه مسلح به قویترین جنگ افزارها هم باشم اعتراض نمیکنی؟ نمیپرسی چی میخوای اینجا؟ پیاده رو هم که مشاعه و شارع عام عین آبهای آزاد ی که آقا مهدی میفرمایند.

    • اسلام

      آقایی که میگی آبهای آزاده .ما بریم اونجا از 1000کیلومتری اماده باش میشن میزنن بعد بهما میرسه آبهای آزاده؟تو ایرانی هستی؟

    • امیربوشهر

      من کشتی هواپیمابر.روازنزدیک دیدیم توبوشهره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج