۳۶۱۱۴۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

جزئیات پیشنهاد لالیگایی حقیقی

علاوه بر پیشنهاد جدیدی که از لالیگای اسپانیا به دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان رسیده، یک تیم اسپانیایی دیگر هم برای سومین سال پیاپی خواهان به خدمت گرفتن او شده است.

خبرگزاری تسنیم: دو پیشنهاد از لالیگای اسپانیا برای علیرضا حقیقی که اخیراً موضوع آن رسانه‌ای شده، راه جدیدی مقابل پای این بازیکن قرار داده و این بازیکن برای اینکه بتواند راهی فوتبال اسپانیا شود باید از چالش جدیدی عبور کند.

پیشنهاد اسپانیایی‌ها برای جذب دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان که اخیراً به او و البته باشگاه پرتغالی‌اش رسیده، جزئیاتی در پی دارد. یک تیم از لالیگای اسپانیا پس از عملکرد خوب حقیقی در جام جهانی 2014 برزیل و حضور این دروازه‌بان در رتبه سیزدهم بهترین دروازه‌بان‌های جام برای جذب او اقدام کرد. اقدام اسپانیایی‌ها برای جذب دروازه‌بان تیم ملی ایران با بن‌بستی به نام باشگاه روبین‌کازان روسیه مواجه شد که برای جدایی حقیقی سنگ‌اندازی کرده و اجازه ندادند این دروازه‌بان از تیم‌شان جدا شود. روبین‌کازانی‌ها برای جدایی حقیقی دو راه پیش‌روی این بازیکن قرار دادند که یکی حضور قرضی در تیم‌های مختلف بود و دیگری پرداخت مبلغی نجومی برای رضایت‌نامه که هیچکدام از این راه‌ها باب میل تیم خواهان این دروازه‌بان ایرانی نبود.

حقیقی پس از به بن‌بست رسیدن مذاکرات باشگاه اسپانیایی با روبین‌کازان، یک سال به صورت قرضی به پنافیل پرتغال رفت تا بلکه شرایطش برای جدایی از لیگ برتر روسیه و حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی فراهم شود. دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان فصل گذشته بار دیگر با پیشنهاد این تیم اسپانیایی مواجه شد و البته پیشنهاد جدی دیگری هم از یک تیم انگلیسی در میان بود. کازانی‌ها ابتدا برای جدایی قطعی حقیقی چراغ سبز نشان دادند، اما پس از نهایی شدن مذاکرات این دروازه‌بان با پیشنهادهایی که داشت مسئولان این باشگاه روسیه‌ای بار دیگر مبلغی نجومی را برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن اعلام کردند تا هم اسپانیایی‌ها و هم انگلیسی‌ها در این خصوص عقب‌نشینی کنند.

حقیقی فصل گذشته را با روبین‌کازان آغاز کرد و در نهایت باتوجه به اینکه شش ماه از قراردادش باقی مانده بود و می‌توانست در پایان فصل بدون پرداخت مبلغی از این تیم روسیه‌ای جدا شود، مسئولان روبین‌کازان دست به کار شده و با جدایی قطعی او از تیم‌شان و حضور در ماریتیمو موافقت کردند. حقیقی اواسط فصل گذشته با قراردادی 3.5 ساله به تیم ماریتیمو پیوست تا بار دیگر در لیگ برتر پرتغال به فوتبالش ادامه دهد و برای فصل جدید دروازه‌بان اصلی این تیم خواهد بود. حالا در آستانه شروع فصل جدید علاوه بر باشگاه اسپانیایی قبلی که از دو سال پیش به دنبال جذب حقیقی است، یک باشگاه دیگر از لالیگا به این دروازه‌بان ایرانی پیشنهاد داده تا در صورت توافق او را به خدمت بگیرد. با این حال شانس باشگاهی که برای سومین سال پیاپی برای جذب حقیقی پیشنهاد داده بیشتر است که قرار شده پس از حضور این بازیکن در اسپانیا همراه با تیم ماریتیمو، مذاکرات رو در رو صورت بگیرد.

اگر باشگاه ماریتیمو با جدایی حقیقی و پیوستن این بازیکن به تیم‌های اسپانیایی موافقت کند، باید منتظر حضور دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در لالیگای اسپانیا باشیم، اما در غیر این صورت این دروازه‌بان در لیگ برتر پرتغال کار خود را دنبال خواهد کرد و باید از دروازه ماریتیمو محافظت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضاف

      حقیقی... مال این حرفا نیست اسپانیا برود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بوي موفقيت بايد به مشامت برسه ! تو ديگه كي هستي؟!! خخخخخخخخ

      • بدون نام

        سانسور چي دمت گرم. چه دست فرموني داري تو نابغه!!!!!! جوري نظرم رو تغيير دادي كه خودمم نفهميدم چيزي كه چاپ شده فيكه
        چاپ كه نميشه حداقل حرفمو زده باشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج