جاباما
۳۶۱۱۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پولادگر، مردي از جنس ايثار

چه تكواندوي ايران در المپيك ريو طلا بگيرد و چه نگيرد، پولادگر براي ما حكم يك قهرمان را دارد، قهرماني از جنس ايثار.

رادنيوز: مراسم خاكسپاري شهيد گمنام عمليات كربلاي چهار در فدراسيون تكواندو، به همت محمدرضا پولادگر، رييس ايثارگر اين فدراسيون تبديل به يك مراسم باشكوه شد.

وقتي مردم تهران و مسوولان وزارت ورزش دوشادوش قهرمانان ورزشي پيكر شهيد گمنام و 18 ساله عمليات كربلاي چهار را به دوش كشيدند و از مسجد كربلا به فدراسيون تكواندو بردند تا پيكر اين شهيد گمنام در فدراسيون به خاك سپرده شود و فضاي تكواندو از اين كه تا به حال بوده هم روحاني تر و معنوي تر شود، محمدرضا پولادگر يادش رفت رييس فدراسيون است و خودش مثل يك بسيجي وارد قبر شد و شروع به انجام كارهاي خاكسپاري شهيد گمنام كرد.

پولادگر را هميشه همين طور ديده ايم، مردي از جنس ايثار و بسيجي وار... پولادگر مديري است كه با دستور دادن بيگانه است و خودش هميشه آستين همت را بالا مي زند. او اين بار آستين بالا زد و تمام وجودش خاكي شد تا يك گوهر گرانبها را به خاك بسپارد و جالب اينجاست كه وقتي همكاران رييس فدراسيون تكواندو مي خواستند خاك لباس او را تكان بدهند، گفت: اين خاك بركت است، تربت شهيد شفاست.

براي پولادگر آرزويي نداريم جز اين كه هر چه از خدا مي‌خواهد بگيرد.

البته مراسم امروز غير از پولادگر قهرمانان ديگري هم داشت؛ مردم منطقه قيطريه كه در مراسم تشييع و تدفين شهيد گمنام ۱۸ ساله سنگ تمام گذاشتند. آنهايي كه به اشتباه مي گويند مردم بالاي شهر معتقد نيستند و حوصله اين قبيل مراسم را ندارند، بايد بودند و مي‌ديدند مردم اين منطقه تهران هم مثل ساير هموطنان مان چه ارادتي به مقام شهدا دارند. اجر همه با سيد و سالار شهيدان.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج