جاباما
۳۶۱۱۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حاج صفی ۴۸ساعت تا امضای قرارداد

بزرگترین چهره روزهای آخر نقل و انتقالات طی دو سه روز آینده تیم جدید خود را انتخاب می کند، تیمی که از بین یکی دو گزینه داخل کشور.

وبسایت نود: احسان حاج صفی تصمیم نهایی خود را برای بازی در ایران گرفته و طی ۴۸ ساعت آینده با یکی از دو باشگاه استقلال و سپاهان به توافق می رسد.

مدافع چپ تیم ملی طی روزهای اخیر بیشتر صحبت هایش را با باشگاه سابق خود انجام داده و سپاهانی ها خیلی به حضور او در تیمشان امیدوارند.

حاج صفی که با عبدالله ویسی برای حضور در این تیم صحبت کرده حتی چند روز در تمرینات سپاهان هم حاضر شده و خبر رسیده محرم نویدکیا هم از سوی سپاهانی ها برای راضی کردن حاج صفی به حضور در اصفهان وارد گود شده است.

از طرفی استقلالی ها تلاش می کنند این بازیکن را از حضور در سپاهان منصرف کنند و با توجه به مشکلات سمت چپ این تیم و موانعی که برای جدایی میلاد زکی پور از طرف نفت تهران ایجاد شده تنها گزینه باقی مانده آنها در سمت چپ امید نورافکن است.

محمودرضا فاضلی مدیربرنامه های حاج صفی در گفتگو با سایت برنامه نود درباره سرنوشت این بازیکن ملی پوش در فصل جاری گفت: احسان هنوز از باشگاه های خارجی پیشنهاد دارد و امکان این که لژیونر بماند منتفی نیست اما خود این بازیکن تصمیم گرفته امسال در فوتبال ایران به کار خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: مذاکراتی از طرف دو باشگاه لیگ برتری استقلال و سپاهان با این بازیکن انجام گرفته و طی دو تا سه روز آینده تکلیف برای پیوستن به یکی از این دو تیم مشخص خواهد شد و قراردادش را امضا خواهد کرد.

سپاهانی ها با حضور فعال ویسی و نویدکیا مذاکرات خوبی با حاج صفی داشته اند و شجاع خلیل زاده هم تلاش زیادی می کند هم تیمی سابقش را راضی به حضور در جمع زردپوشان کند.

تنها مشکل سپاهان برای جذب حاج صفی توافق مالی است و این بازیکن هنوز با پیشنهاد مالی سپاهان موافقت نکرده است.

استقلالی ها هم بیکار ننشسته اند و گذشته از صحبت های منصوریان با او و تشویق به حضور در استقلال در سال مسابقات مقدماتی جام جهانی، امید ابراهیمی هم از رفاقت خود با حاج صفی استفاده کرده تا حاج صفی از خیر پیشنهاد سپاهان بگذرد و راهی پایتخت شود. مانع بزرگ استقلالی ها انتشار هزینه قراردادهای فصل جدید این تیم است که اضافه شدن یک قرارداد سنگین دیگر می تواند کار را برایشان سخت تر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج