۳۶۱۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

اردوغان به سرنوشت صدام دچار می شود؟

یک رسانه روسی با ارائه تحلیلی از اقدامات و چرخش های سیاسی اردوغان و آنچه اکنون در منطقه خاورمیانه به واسطه جاه طلبی های او پدید آمده این سوال را مطرح کرده است که آیا او به سرنوشت صدام حسین دچار خواهد شد؟

خبرآنلاین: یک رسانه روسی با ارائه تحلیلی از اقدامات و چرخش های سیاسی اردوغان و آنچه اکنون در منطقه خاورمیانه به واسطه جاه طلبی های او پدید آمده این سوال را مطرح کرده است که آیا او به سرنوشت صدام حسین دچار خواهد شد؟

الکسی موخین کارشناس و رئیس مرکز اطلاعات سیاسی در وب سایت هفته‌نامه آرگومنتی‌ نوشت: رئیس‌جمهور ترکیه با درخواست کمک از اسلامیست‌های رادیکال برای دفاع از حکومت خود، در واقع در مورد مدل آینده حکومت ترکیه تصمیم گرفت.

از قرار او تصمیم گرفته از عضویت در اتحادیه اروپا منصرف شده و حکومت شخصی خود را در حد امکان تمدید و تقویت کند. ترکیه می‌تواند به کشور تحت حکومت استبدادی تبدیل شود.

این نویسنده با اشاره به کودتای نافرجام علیه اردوغان و خشمناک شدن او از آمریکا و متهم کردن همپیمان دیرین خود به دست داشتن احتمالی در آن نوشت: مقاصد اردوغان در بخش داخلی و روابط بغرنج با همسایگان و مسئله کردها می‌تواند باعث شود او در نهایت سرنوشت صدام حسین را تکرار کند که خودش هم ابتدا به افتخار مشکوک اتحاد با آمریکا نایل شده بود اما در نهایت به دشمن آشتی ناپذیر آن تبدیل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کوروش٢٢٣

      مرگ بر اردوغان قاتل.

    • بدون نام

      صددرصدخودکرده راتدبیر نیست 1ص1ص

    • علی

      خودم کردم که لعنت بر خودم باد ،بله، این نتیجه خونهای نابحق ریختی کودکان بی گناه ،و دستهای پلید به خون مردم ستم دیده خاورمیانه است کشورهایی که تا دیروز در نشستهای بین المللی خمار بودند حالا با نسل کشی میخواهند قدرت نداشتشان را نشان دهند مانند صعودی، چون هرجا که امریکا پا بگذارد بعدازمدتی جای پا خود را خراب می کند این قبیل کشورها احمق هستند که نمی فهمند از کجا میخورند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج