۳۶۰۹۶۳
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

بهترین راه علاج مسئله حجاب

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بنده معتقدم هرکسی که رعایت حجاب را نمی‌کند، الزاما ضد انقلاب نیست، چه بسا توجه ندارد و چه بسا عنادی با نظام و انقلاب ندارد و برایش این مسئله جا نیفتاده و بنابراین در این مسئله باید ظریف عمل کرد.

خبرگزاری تسنیم: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بنده معتقدم هرکسی که رعایت حجاب را نمی‌کند، الزاما ضد انقلاب نیست، چه بسا توجه ندارد و چه بسا عنادی با نظام و انقلاب ندارد و برایش این مسئله جا نیفتاده و بنابراین در این مسئله باید ظریف عمل کرد.

سید احمد خاتمی با اشاره به موضوع حجاب بانوان که متاسفانه در برخی از شهرهای کشور مورد کم‌توجهی قرار گرفته است، اظهار داشت: در این شکی نیست که بی‌حجابی و بدحجابی مصداق هجمه به ارزشهای اسلامی و انقلابی است.

وی افزود: سخن این است که در رابطه با این آسیب چگونه باید برخورد داشت، ما معتقدیم این کار فرهنگی هم به عهده‌ حوزه‌های علمیه، نهادهای فرهنگی به ویژه صداوسیمای جمهوری اسلام ایران بوده و هم کار اجرایی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقصودم از کار اجرایی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است که حدود ۳۱۲ ماده دارد، گفت: این مصوبه برای ۲۵ نهاد تکلیف تعیین کرده، بهترین مصوبه اجرایی در این رابطه همین مصوبه است و البته باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر را که مصوبه مجلس است، تقویت کرد و تلاشها در پی اصلاح باشد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه باید روشنگری‌های لازم را انجام داد، ابراز کرد: در عین حال آن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بهترین راه علاج مسئله است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فضیلت

      ما با تمام وجود با بی حجابی مبارزه میکنیم..ای بی حجاب بترس از خشم خدا چون بی حجابان اقوام شیطانند..کشور ما کشور اسلام و قران است و زنان ما باید از اسلام الگو برداری کنند..

    • بدون نام

      هر ضد انقلاب یه خصوصیات خاصی داره
      اما نمیشه بگیم هرکی اون خصوصیاتو داره ضد انقلابه
      باید اینو درک کنیم هرفیل چهارپا داره اما هرچهارپا فیل نیست

    • بسیجی

      اوضاع اقتصادی وبخصوص بیکاری را حل کنید تا جوونها صاحب زندگی وسرشون بکار خودشون گرم باشه و خسته از سرکار به کانون خانواده پناه واز از علافی وخیابانگردی و چشم چرانی وداغ کردن بازار تن نمایی زنان دست بکشند وزنان ودختران نیز برای به خانه بخت رفتن مجبور به عرضه تن وجلب نظر جنس مخالف برنیامده ومشغول خانه داری وبچه داری وهمسرداری شوند وخیابانها را محلی برای عرضه جذابیتهایشان برای سروسامان گرفتن نکنند

    • بدون نام

      باید در مورد کسانی که حجاب را رعایت نمی کنند روسری را با چسب به سرشان چسباند. ما شهید داده ایم که زنها نتوانند هر طور دلشان میخواهد لباس بپوشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج