۳۶۰۹۴۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

انبار دارو و تجهیزات پزشکی در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق گسترده در یک انبار نگهداری از دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق گسترده در یک انبار نگهداری از دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد.

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت ۱۶ دقیقه بامداد امروز جمعه یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان اداری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به همراه نردبام هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان توحید، نرسیده به میدان توحید اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه اظهارکرد:‌ پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل، مشاهده شد که حریق در یک ساختمان اداری سه طبقه رخ داده که در پشت بام آن نیز انباری به مساحت حدود ۲۴۰ متر مربع ساخته شده بود و آتش‌ از طبقه سوم آغاز شده و به انبار نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این ساختمان کاربری اداری داشته اما در طبقات فوقانی آن محلی برای انبار کردن لوازم و تجهیزات پزشکی، لوازم شیمیایی و دارو ایجاد شده بود، گفت:‌شعله‌های آتش از طبقه سوم به طبقه چهارم سرایت کرده و تمام آن را در بر گرفته بود و در حال سرایت به اماکن و ساختمان‌های اطراف بود که عوامل آتش‌نشانی بلافاصله از دو جهت وارد عمل شده و موفق به مهار آتش‌شدند.

ملکی ادامه داد: مدتی بعد عوامل آتش‌نشانی موفق به اطفای کامل حریق شدند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است، گفت:‌ خوشبختانه این حادثه خسارات جانی نداشت اما خسارت مالی ناشی از آن بسیار بالا بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران عوامل آتش نشانی پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۲:۳۶ بامداد به عملیات خود خاتمه دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالله

      برادران زحمتکش اطللعات چرا ریشه این اتش سوزی هاراردیابی نمی کنندمی توان باورکرداینقدراتش سوزی اتفاقی باشدوعمدی درکارنباشد

    • بی نام

      این آتش سوزیا خیلی مشکوکه فکر کنم یه خبرایی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج