جاباما
۳۶۰۰۶۱
۵۶ نظر
۵۰۰۱
۵۶ نظر
۵۰۰۱
پ

هاشمی:

حقوق پزشک از کارگر هم کمتر است

مشهد - نشست خبری وزیر بهداشت که در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشکده علوم پزشکی مشهد برگزار شد به ماجراهای فضای مجازی و فیش حقوقی پزشکا ن کشید.

خبرگزاری مهر: «حسن قاضی زاده هاشمی» شامگاه چهارشنبه در نشست خبری که در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشکده علوم پزشکی مشهد برگزار شد، با اشاره به شایعات و مباحثی که در خصوص اخلاق حرفه پزشکی به‌ویژه در فضای مجازی مطرح است، گفت: همه ما باید حواسمان جمع باشد که حاشیه سازی نکنیم هرچند تا حدودی این اتفاق ها می‌افتد اما در برخی موارد به دلیل بداخلاقی ها واقعیت ها به شکل نادرست نشان داده می شود که مهم است ما از مسیر اخلاق خارج نشویم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در رابطه با اینکه «نقد حقوق و درآمد پزشکان را منصفانه می‌بینید؟ » تصریح کرد: حقوق پزشکان ازحقوق یک کارگر ساده کمتر است؛ شاید جای تعجب باشد که حقوق یک متخصص جراح مغز اعصاب همراه با مزایا دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است و حقوق یک متخصص داخلی با مزایا دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است؛ اما این مسیر اول دریافت حقوق برای این متخصصان است و در دولت وقت در سال ۸۴ تصمیم گرفته شد اداره بیمارستان ها را خودگردان کنند که این امر منجر شد تا بیمارستان ها و تجهیزات به پزشکان و پرستاران واگذار شود و بخشی از درآمد پزشکان از این مسیر است.

وزیر بهداشت در ادامه سخنانش به کمبود تخت بیمارستانی در مشهد هم اشاره کرد و گفت: احداث یک هزار تخت بیمارستانی توسط استانداری خراسان رضوی در دستورکار بود و همچنین مقرر شده بود تا دولت نیز یک هزار تخت دیگر را در مشهد راه اندازی کند.

وی افزود: در همین راستا دولت نسبت به وعده احداث هزار تخت بیمارستانی در مشهد عمل می کند و در حال حاضر با نظر مساعد تولیت آستان قدس رضوی زمینه احداث ۵۴۰ تخت بیمارستانی در مشهد مهیا شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: تاکنون نیمی از این تعداد توسط استانداری خراسان رضوی تامین منابع شده و برای باقی مانده آن باید از محل فروش زمین اقدام کنند و در صورت تحقق این هزار تخت دولت نیز به وعده خود عمل خواهد کرد.

وی عنوان کرد: امیدواریم این دو هزار تخت بیمارستانی در مشهد هر چه زودتر به بهره برداری برسد که در این راستا نیاز است تا فعالیت های این حوزه با سرعت بیشتری انجام و به نتیجه مشخص برسد.

قاضی زاده هاشمی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مهم ترین چالش وزارت بهداشت در تحقق طرح تحول سلامت، مطالبات از بیمه ها است.

وی افزود: امیدواریم که مجلس به لایحه بودجه سال ۹۵ رای مثبت بدهد تا مشکل اعتبارات بیمه، مراکز درمانی خصوصی و تجهیزات پزشکی و پرسنل مراکز درمانی حل شود.

وی در ادامه تاکید کرد: تا پایان دولت مسیر تحول در نظام سلامت را با قدرت ادامه می دهیم و انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهور محترم نیز همین است.

قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: در خصوص مشکلات بیمارستان قائم مشهد پیشنهاد هایی مطرح بود که موانعی با تصمیم مقامات محلی ایجاد شد درحالی که دو بیمارستان در ازای فروش بیمارستان قائم در مشهد ساخته می شد و مشهد از این بابت زیان کرد.

وی تاکید کرد: اولویت اول در بحث درمان مشهد ساخت بیمارستان امام رضا(ع) است که امیدواریم با دریافت اعتبارات احداث و نوسازی این بیمارستان به نتیجه مطلوب برسد و به زائران خدمات مناسب ارائه دهد.

وزیر بهداشت گفت: سرانه درمان در کل کشور بویژه در استانهای توریست پذیر و شهر زائر پذیر مشهد در طول ۳۰ سال گذشته ناعادلانه بوده است و امیدواریم نمایندگان برای رفع این مشکل مجاب شوند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت درمان دانش آموزان شین آبادی؛ گفت: برای درمان بچه های شین آبادی گروهی از بهترین متخصصان در نظر گرفته شده اند و دولت آمادگی دارد این بچه ها به هر جای دنیا نیاز باشد؛ اعزام شوند.

وزیر بهداشت در ادامه در خصوص اقدامات وزارت بهداشت در زمینه توسعه و تامین بهداشت روانی در جامعه بیان کرد: متاسفانه کمبود تخت بیمارستانی در حوزه بهداشت روان بسیار حاد است و به عنوان نمونه در استان البرز تخت روانپزشکی ۴ عدد داریم با وجود یک میلیون جمعیت حاشیه نشین و امیدورایم دراستان البرز ۱۰۰ تخت تا پایان سال برسانیم.

وی گفت: برای تامین بهداشت روان جامعه وزارت بهداشت برنامه سالیانه ای در خصوص توسعه روانپزشکی و پیشگیری از بیماریها اعصاب و روان را در دستور کار داشته است.

وی ادامه داد: متاسفانه به ازای هر ۳ هزار نفر یک مراقب سلامت داریم و نکته دیگر در حوزه سلامت روانی عوامل ایجاد بیماریها نیز اهمیت دارد که بر می گردد به فعالیت کانونهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی که اگر درست عمل کنند تا بار بیماریها را کاهش خواهد یافت.

وی در پاسخ به خبرنگاری در خصوص ارزیابی فعالیت ها در حوزه طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت؛ گفت: در حوزه بهداشت در این سه سال بی سابقه کار انجام شده و بکارگیری ۲۴ میلیون مراقب سلامت و بهورز روستایی فعالیتی بی نظیر است.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت در مدارس، برای ۸ میلیون نفر دانش آموز در کشور پیشگیری از بیماریهای دهان و دندان انجام گرفته است.

وزیر بهداشت گفت: در سالهای اخیر بودجه بهداشت از ۶ درصد از مجموع بودجه سلامت به ۹ درصد افزایش داشته است که این افزایش ۵۰ درصدی نشان دهنده اهتمام این وزارت به تحول در بهداشت جامعه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وجدانن کی باور میکنه حقوق جراح مغز اعصاب دو میلیون خورده ای باشه ؟

    • بدون نام

      خوبیان جاعوضی کنیم تاصحتش مشخص بشه.چقدردروغ وتزویزبسه دیگه.من کارگرخونه ندارم.ماشین ندارم.مستاجرم چون پولی ندارم ک بخرم وحقوقی برام نمیمونه بایدبعدیه ماه یک ودویست بگیرم اماپزشک حداقل روزی یک میلیون درامدش وهمه چیزداره.بسه دروغ

    • امیرعلی

      آقای قاضی زاده، تو رو خدا تعارف نکن، میخوای لباسامون هم بدیم به پزشکان، دیوار گوتاه تر از کارگران زحمت کش نیست، صاحبان همه مشاغل تاپ درآمد خودشون رو با گارگران مقایسه میکنند بعدش هم به این نتیجه میرسند که درآمدشون از کارگران کمتره.

    • صادقی

      بیشتر مطلب فوق به طنز شباهت داره

    • جواد

      اره بنده خدا راست میگه پس اینا که تو مطب بابت یه ویزیت نهایت 5دقیقه ای دهها هزار تومن میگیرن دارن کل برداری میکنن

    • بدون نام

      اگر قبل از این دولت مدبر مردم روی زمین زایمان میکردند آن وقت حقوق دکترها هم از کارگران بیشتره !!!

    • مهدی لنگرودی

      کمتر دانستن حقوق پزشک از یک کارگر،جای مضحک است و جز جک نیست .چون اکنون پزشکان با داشتن بیش از ده سال سابقه اکثرآ تاجر گردیده و جزء سرمایه داران کشور شده اند به عبارتی درآمد سی سال یک کارگر و یا کارمند برابر با یک سال درآمد پزشک است.

    • بدون نام

      اخی بمیرم براشون.بیان از کارگران کمبودش را بگیرند.

    • بدون نام

      آقای وزیر و وزرا وقتی پزشکان آلمانی اعتراض کردند. چرا حقوق معلمان از پزشکان بیشتر است. خانم مرکل 69 ساله در جواب گفت شرم آور است که اعتراض به حقوق معلم کنیم .چونکه معلم من و شما را به این جایگاه رسانده. حالا آقای وزیر محترم بهداشت اگر میدانی پزشکان زیر فقر قرار گرفتن 20 درصد از حقوق کارگران را به پزشکان اختصاص بدهید.
      من از بیکاری و فقر به آلمان پناهنده شده ام زن و یک پسر 10 ساله در ایران مستاجر و هر ماه 350 هزار تومان اجاره خانه میدهند. آیا فرزند من نه فرزند ایران سزاوار چنین حقی است. آیا آن بچه در این مقطع سنی احتیاج به محبت پدر نیست. آیا این رسم انسانیت است.
      بنی آدم اعضای یکدیگرند
      که در آفرینش ز یک گوهرند
      تو که از محنت دیگران بی غمی
      نشاید که نامت نهند آدمی

      پاسخ ها

      • مستاجر

        آقای عزیز خونه تون کجاست که فقط 350 هزار تومن اجاره میدین خدایی ما که کمرمون شکست با این اجاره یک میلیون صد هزار تومنی ترا خدا اگه خواستین خونه رو خالی کنین بگین من برم جاتون بشینم

    • ناشناس

      اگركيارستمي ازاول بيمارستان دولتي تحت پوشش بيمه مي رفت زودترمي شناختنش رود درمانش بهترمي شد اما وقتي بيمارستان خصوصي با دكتر كرواتي كه ... كل مدرك پزشكي شون را از خارج گرفتند درصدريسك درمان بالا مي رود

    • بدون نام

      دست در دست هم دهیم
      میهن خویش را کنیم آباد
      اگر شبیه کشور آلمان به ملت حقوق دهیم فقر ریشه کن خواهد شد.
      و دیگر هیچ ایرانی ناراضی از حکومت نیست.
      مگر آلمان چی داره. اگر نفت کشورهای آسیای شرقی نباشه اروپا از گرسنگی می میرد. ولی متأسفانه عده ای برای بقاء خود ایران و ایرانی را بدنام کرده و خودشان در آرامش نیستند.

    • بدون نام

      حقوق گارگر حدود نهصد تومانه ، چطور حقوق پزشکان کمتر از کارگران میشه!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره والا

    • خراطا

      سلام آقای وزیر بهداشت.
      اینجانب جهت تعمیر دیوار و سقف منزل احتیاج به چند کارگر دارم لطفا چند پزشک ماهر به آدرس ما بفرستید.

    • سلیمی

      کاش وزیر آموزش و پرورش هم مانند وزیر بهداشت از معلمان دفاع میکرد.

    • سينا

      ما چند نفر كارگري كه پزشك باشند نياز داريم با بيمه وذو وعده غذا وحقوق سه مليوني . اقاي وزير محترم اشاره نمي كنند كه طرح خود كفايي وكارانه هيچ پزشكي اين چنين حقوقي نمي گيرد كه بعضي هم چند ده مليون درامد دارند

    • بینام

      سرتونو مثل کبک کردین زیر برف از هیچ چیزی اطلاع ندارین،!توی بیمارستان پزشک با این همه ادعاش هیچ کاری نمیکنه ! میاد پرونده بیمار رو با کپی کردن دستورات پزشک قبلی پر میکنه و کلی دستور الکی میده به پرستارا میره ،اونوقت همه ی زجرشو مشقتش پرستار بیچاره میکشه ،پولشو احترامش برا اون پزشک نالایقه !! واقعا برا جامعمون متاسفم ،.....آخه تا کجا دیگه میخواین به کسایی که لایق نیستن بها بدین!

    • حسین

      گدای که دکتر فقیر نمیشناسه

    • بدون نام

      آقای وزیر حقوق کارگر رو میدونی چقده .فکر کنم خواستید جوک بگید

    • کاربر

      اقای هاشمی وزیر بهداشت محترم در بیمارستان استان ... پزشک داریم که در بیمارستان ماهی 130 میلیون فقط حق کارانه میگیرد و خیلی از این افراد داریم و به مثال عرض کردم و پرستار حق کارانه میگیرد یک میلیون تومان ایا این عادلانه است _ ما حسود نیستیم اما این روند عادلانه نیست همه هم در منچستر انگلستان و بیرمنگام و امریکا منزل خریدند و شهر وند انجا شدند

    • باسواد

      متاسفم برای خودم ومردمم که مسوولش تو روز روشن ...... کارگر بیچاره کجا دکتر ها کجا .یا اینا مردمو هالو فرص کردن یا خدای نکرده مخشون کلا تعطیله.

    • بدون نام

      جناب وزیر، بنده هیات علمی وزرات علوم هستم. تا چند سال پیش همکاران پزشک هیات علمی ما در وزارت بهداشت بجز بندی که تحت عنوان حق مطب داشتند اختلاف دیگری در میزان دریافتی با ماها نداشتند. الان با درایت حضرتعالی (که به شخصه قابل تقدیر است)، حقوق یک ماه پزشک هیات علمی وزارت بهداشت در برخی موارد در همین بخش دولتی به اندازه حقوق 2 تا 3 سال همتایانشان در وزارت علوم شده!! انوقت می فرمایید حقوقشان از یک کارگر هم کمتر است.

    • من یک ایرانی هستم

      وزیر بهداشت استعفا استعفا استعفا

    • بدون نام

      این اقا انگار از حقوق کارگران اصلا خبر نداره که حقوق دو تومنی پزشکان رو (تازه در صورت درست بودن حرف) کمتر از کارگرا میدونه حقوق کارگرا و مشمولین قانون کار نهصد تومنه

    • علی

      43 دانشگاه پزشکی در کشور داریم و هر دانشگاه چند بیمارستان هر بیمارستان هم تعداد زیادی پرسنل حداقل پرسنل بیمارستانها که از میزان تقریبی در یافتی پزشکان خبر دارند جناب وزیر برای حضرت عالی خیلی زشت است که در روز روشن و در عصر ارتباطات و دهکده جهانی این مبالغ را اعلام میکنی

    • رحمت

      اخه کی باور میکنه حقوق کارگر از دکتر بیشتر باشه.جا داره اینجا حق مطلبو تو یه جمله ادا کنم واون اینه ........

    • علی

      همین مسخره بازی هاست که داد ملت رو درآورده آقا یک دفعه مثل همه جای دنیا دقیق بگید حقوق مکفی برای مشاغل مختلف چقدر باید باشد نه اینکه یارو میگه من غذای رو هم از خونه میارم حقوقم هم فقط همون کف حقوق تامین اجتماعی است اما یکهو به رفیقم اجازه میدم نفت رو ببره بفروشه و 2میلیار و 700 میلیون دلار که هزاران میلیارد تومن میشه را نیاره پس بده!!
      میگن قسم حضرت عباس رو قبول کنیم یا دم خروس را!!!؟

    • بدون نام

      پس اون پزشکی که توی همین سایت درموردش گفتید در ماهی 2 میلیارد تومان درآمد داره هم به اندازه یه کارگر با یه میلیون درآمد ،حقوق یکسان دارن.حتی یه مزشک عمومی درپیتی هم حداقل 20 میلیون درآمد داره .چی واسه خودت ......

    • بدون نام

      در شهر ما
      دستمزد جان کندن صبح تا غروب یک کارگر مساویست با یک ویزیت سه دقیقه ای یک دکتر
      حالا چطور حقوق یک دکتر کمتر از یک کارگر است خدا می داند

    • فرهاداحمدیان

      الهی بمیرم جیگرم کباب شد.یه صندوق صدقه ای چیزی بنام دکترها بذارید بتونیم کمکشان کنیم

    • بدون نام

      همه کسانی که به درامد پزشکا اعتراض دارند, خودشون زحمت میکشیدن پزشک میشدن و رایگان خدمت میکردن, یه نفر تا بخواد متخصص بشه باید حد اقل ودر بهترین شرایط تا ۳۶ سالگی فقط درس بخونه با توجه به اینکه عمر مفید انسان ۶۰ ساله اون بیچاره بیشتر از نصف عمرشو درس خونده, ویزیتی که بابت ده دقیقه معاینه میگیره بابت عمر ومعلوماتیه که تو سی و پنج سال درس خوندن کسب کرده نه اون ده دقیقه, ضمنا اگه شما بیشتر از پزشکا بلدین چرا میرین دکتر.

      پاسخ ها

      • حیران

        هیچکس مشکلی با در آمد پزشکا نداره مشکل خوب کار نکردن و اشتباهات و اخلاق پزشکیست که مردم رو به ستوه آورده

    • بدون نام

      پزشک جان کندنشو تو مدرسه و دانشگاه انجام داده, اگه کارگرم این کارو میکرد الان اونم پزشک بود.

      پاسخ ها

      • مینا

        کارگر بیچاره که ادعایی نداره اینا دارن خودشونو با گارگران مقایسه می کنن ولی چه مقایسه کثیفی حتی جرات گفتن حقیقت رو هم ندارن ما داریم تو همین جامعه زندگی می کنیم کدوم پزشکی رو میشناسین که زندگیش مثل یه کارگر باشه اگه حقوق شون کمتر از یه کارگره پس هزینه این همه دک و پز رو از کجا تامین می کنن

    • بدون نام

      من یه پزشک فوق تخصص میشناسم که تازه جراحی هم نمیکنه ولی ماهی حداقل 250 میلیون تومان درمیاره حالا چطور یه جراح ماهی 2 میلیون درمیاره نمیدونم!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • مینا

        جراح های ما حتی توی بیمارستان های دولتی هم بجز حقوقی که دارن حق جراحی در یافت می کنن یعنی از هر بیماری که جراحی میشه درصد پزشک جداگانه گرفته میشه در برگه ترخیصی که به بیمار میدن همیشه ریز هزینه های دریافتی داده میشه که یکی از این هزینه ها دستمزد جراح هست فکر می کنم این آقا فقط از حقوق پایه پزشکان صحبت کرده که احتمالا درست هم هست و در آمد هایی کناری رو که به فیش حقوقیشون اضافه میشه فاکتور گرفته ادرست همون کاکی که برای فیش های مدیران در این سالها بکار گرفته میشد

    • بدون نام

      همه مردم ايران لايق حقوق زياد هستن چون همه چي داريم ولي رقم هايي كه بعضي ها ميگن رويايي هست مثلا دو تا مغازه دار رو مثل هم در نظر بگيريد كه يكي درآمد خيلي بيشتري داره پزشك ها هم همينطور تعداد خيلي كمي هستن كه اينجوري پولدارن و معمولا پزشكاي قديمي هستن با در نظر گرفتن سالهاي درس خوندن و طرح و دور از خانواده بودن حقوق زيادشون منطقي

    • حسن

      .... مگه تو توی این مملکت زندگی نمیکنی ... چرا قشر زحمت کش کارگر را بدنام میکنی اگه حقوق کارگران بیشتر هست چرا تو نرفتی کارگر بشی پس بذار بچه هات کارگر بشن حقوقشم بالاتر از پزشک هست!!!

    • بدون نام

      وقتی تیتر خبر رو خوندم فکرکردم مطلبش طنزه

    • نوید

      اقای بدون نام کسی اینجا درباره درامد دکترها چیزی نگفته که شما واکنش نشون بدین .موصوع یه چیز دیگس کارگر بیچاره رو وارد بازی کتیفشون کردنه .با شعور مردم بازی کردنه.رو مخ ملت راه رفته.بی منطق حرف زدنه.

    • بدون نام

      من کارگر بیمارستانم کارانه سه ماهم شده 180دهزار تومن در صورتی که کارانه پزشکان هرماه چیزی حدود 20 تا30 میلیونه .حاضرم همین رو هم بدم پزشکها دلم سوخت واسشون چون از ما کمتر میگیرن.تورو خدا بس کنید خجالت بکشید............

    • بدون نام

      می گی حقوق دکترا کمتر از کارگراست خودت کولات رو قاضی کن بگو کدوم کارگر با مای 900تومن هرسال می ره سفر خارجی

    • مینا

      به دل نگیرید فکر کنم این آقا خواسته مزاح کنه و کمی مردم رو بخندونه
      متخصص قلبی که پدرم رو ماهانه میبرم پیشش ویزیتش برای 5 دقیقه زمانی که برای پدرم میذاره 75 هزار تومنه شکایتی ندارم برای سلامتی پدرم هر هزینه ای که باشه پرداخت می کنم و از اون دکتر محترم هم کمال تشکر رو دارم چون به کارش وارده و اخلاقشم خوبه همین که با روی باز و اخلاق خوش با مریضش برخورد می کنه برای ما کافیه ولی خدایی در آمدشون رو نمیشه با یه کارگرمقایسه کرد اگر قراره از کسی هم دفاع کنیم بیایم و طوری دفاع کنیم که توهین به شعور مخاطب نباشه

    • بدون نام

      رفتیم فوق متخصص گوارش برایکی از دوستانم
      دکتر عزیز

      روزی شیرین 10تا اندوسکپی و کولونوکپی انجام میده

      هر ازمایششم 450 و 500تومنه

      میشه حدود 5میلیون



      برا هر بیمار 45هزار پول ویزیت میگیره حدود 100نفرم بیمار ویزیت میکنه البته با اخلاق و کردار جنگ طلبانه.اینم میشه چهار ونیم میلون
      4/5میلیون و 5میلیون میشه حدود نُه میلیون در روز

      در سی روز ضرب کنی میشه 270میلیون در ماه فقط از مطب

      استحضار دارید ک از بیمارستان و هیئت علمی بودن علوم پزشکی شیرین حدود30میلیون در میارن

      این 300میلیون پولی هست ک پدر من بهد 24سال کارمندی وقتی فوت کرد دقیقا یک صدمش بهش رسید

    • بدون نام

      اقا یا خانم 13:03اون دکتری که شما میگید برا پول درس خونده نه برا خدا، خوبه که ادم عمرشو برا خدا وبندههای محتاجش خرج کنه که بتونه از این دنیا بادست پر بره وگرنه از مال دنیا یه متر زمین ویه کفن با خودت میبری شب اول قبر هم میپرسن جوانی تو در چه راهی صرف کردی چه خوبه دکتری بگه در راه خدا وکمک به بنده های خدا،در ثانی خدا به هر کی یه استعدادی داده که به وسیله اون امتحانش کنه

    • کتایون

      راست میگه بنده خدا این پزشکا همه شون "ی کارگر ساده ن"
      :')

    • بدون نام

      از سطح زندگی این دو طبقه یعنی کارگرو دکتر معلومه کی دومیلیون حقوق میگیره آقای وزیر مردم می فهمن

    • امید

      اولا کارگری که لیانسه هم باشه ۹۰۰تومان میگیره.دوما به وزیربگیدشما غصه پزشکان رانخور.اوناتومطب وکلینیکاشون جبران میکنن وبابای مردم رادرمیاورند.من خودم منشی یک پزشک عمومی هستم وخیلی چیزهارامیبینم.شایدهم دکترهای کوچه ایشان حقوقشون مانندکارگرهاست

    • بدون نام

      فقط به وزیر باید گفت برو خجالت بکش ....

    • بی نام

      سلام وجدانن ب این دروغگو باید پست وزیر بده اقای روحانی ، آدم چی بگه والله ، اقای وزیر ب مردم بی احترامی کرده بااین حرفاش خود اقای روحانی بهش نمیگه خجالت بکش ابروم بردی وزیرت کردم ب مردم دروغ بگی ، متاسفم برا بعضی ها که با مردم اینطوررفتار میکنن . اقای وزیر بااعصاب مردم بازی نکن مردم بازیچه تو نیستن خوبه رفتن ب دکتر کار روزمره مردمه خجالت بکش

    • جوانه های گندم

      بچه هافکر کنم جناب وزیر قرصای اعصاب تقلبی مصرف کردن توهم زدن حقوق دکترا رو از کارگرا کمتر می بینند.اتر دارو رفع بشه میان عذر خواهی میکنن.

    • سعید

      من یک کارگرم ، میدونم چقدر حقوق میگیرم ....چرا دروغ میگویید ...حقوق من نهایت برای ده روز زندگی معمولی کفایت میکند ... ۲۰روز باقی ماه را به سختی می‌گذرانیم و از این بی پولی افسرده شده ایم

    • چاووش چگنی

      جناب اقای دکترهاشمی اینجانب ازخدمات شایسته وبایست جنابعالی بهمراه مجموعه پرتلاش وزحمتکش وزارت مطبوع بهداشت کمال تشکروسپاس رادارم واما مسئله درخصوص حقوق یک پزشک کمترازحقوق یک کارگراست حقیقتا شوکه شدم ومتعجب ازاین ابراز گفتار شما جناب هاشمی نداشتیم قرارنبودبشعوروفهم ودرک ملت نسبت به حقوقهای نجومی که اظهرمن الشمس است توهین شود فقط یک جمله منظورشما ازحقوق یک پزشک چیست؟حقوق پایه بدون مزایا وغیره کمتراز یک کارگراست؟جناب هاشمی متاسفانه پس ازاتمام جنگ تحمیلی وبازنشسته شدن پزشکان متعهدومتخصص ومقید ومدبر بدلیل کهولت سن وبازنشستگی وغیره طبابت درایران تبدیل به تجارت پرسود برای جامعه پزشکی گردیده که درهیچکجای ناکجاآبادی دردنیا هیچ پزشکی مانندپزشکان ایران دریافتی ندارند/اینجانب فقط ازمجموع پزشکان درخوزستان ودرمیان آنان به یک پزشک متخصص اشاره میکنم که ایشان فقط ازبابت فقط ویزیت 45000تومانی هرشبانه روز از خیل بیماران رانده ودرمانده شبی سه میلیون درآمد خالص دارد بغیر از انجام تست توسط منشی مطب که سرجمع سر بفلک میزند /چگونه وچطور حقوق پزشکان از کارگران کمتر است از اینچنین اظهارات مبهم وگنگ شما دلگیر شدم چنانچه مایل بودید ازطریق همین اظهارنظر میتوانید بابنده تماس گرفته تا میزان حقوق یک پزشک متخصص را بدون زیرمیزی فقط ازطریق رومیزی مجاز ویزیت برایتان اشکارنمایم که حداقل حقوق پزشکان درایران ماهانه کمتر ازیکصدمیلیون تومان/کمتر نیست ومضافا به میلیارد هم میرسد البته نوش جانشان اگر توانستند درایندنیا ازاین ثروت بادآورده بخورند وبیاشامند والباقی را بهمراه.خود به آخرت ببرند تااستفاده/نمایند جناب هاشمی ازشما انتظارنداشتیم نداشتیم نداشتیم چیزی که آشکار است چه حاجت به انکار است استاد نداشتیم

    • علی

      نمیدونم مردم رو چی فرض کردن. چندروز پبش تو همین اخبار دیدم احمدی نژاد هم گفته جفت پسرام دارن کارگری میکنن. یعنی اینا تا این حد مارو ابله فرض کردن؟

    • محسن احمدپور

      در استان خوزستان و در شهر اهواز بعضی از پزشکان آنچنان در آمدی دارند که رفتند تو کار آپارتمان سازی در بهترین مناطق اهواز که مثلا هزینه ساخت یک آپارتمان ده واحده نود متری در آنجا چیزی حدود یک میلیارد می شود آنوقت وزیر بهداشت مملکت ما در آمد اونا را پایین تر از
      من کارگر اعلام می کند که هنوز تو نان شب بچه هام درمانده ام.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج