۳۵۶۵۴۷
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

زنانِ زندگیِ دونالد ترامپ

دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا شده است. میلیاردر مناقشه‌برانگیزی که می‌خواهد رئيس جمهور شود زندگی عشقی پرفراز و نشیبی داشته است.

برترین ها: دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا شده است. میلیاردر مناقشه‌برانگیزی که می‌خواهد رئيس جمهور شود زندگی عشقی پرفراز و نشیبی داشته است. در ادامه گزارش تصویری از آقای کاندیدا، زنان زندگی و خانواده‌اش آورده شده.

دونالد ترامپ پس از شکست‌دادن رقبا، حالا رسما کاندیدای حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری می‌شود. میلیاردر مناقشه‌برانگیزی که می‌خواهد رئيس جمهور شود زندگی عشقی پرفراز و نشیبی داشته است. کمتر کاندیدای ریاست جمهوری در آمریکا در میان اعضای حزب خود، در جامعه و حتی خارج از این کشور اینگونه مناقشه برانگیر و جنجالی بوده است. (عکس: یکی از نمایندگان ایالت ویسکانسن در کنگره حزب جمهوری‌خواه در کلیولند، مخالفت خود را با دونالد ترامپ، کاندیدای حزب به نمایش می‌گذارد.)

زنانِ زندگیِ دونالد ترامپ


دونالد ترامپ در ۱۴ ژوئن سال ۱۹۴۶ به عنوان چهارمین فرزند از پنج فرزند فردریک ترامپ و مری آن مک لئود در نیویورک متولد شد. میلیون‌ها دلار ثروت خانواده ترامپ از کار معامله مسکن بدست آمده بود و او نیز جا پای پدر گذاشت و حتی دوران دانشجویی با پول پدرش به خرید و فروش مسکن می‌پرداخت. پس از پایان تحصیلات در سال ۱۹۷۴ شرکت پدر را برعهده گرفت.

زنانِ زندگیِ دونالد ترامپ

ایوانا مری زلنیچکوا، مانکن اهل چک اولین همسر دونالد ترامپ بود. این دو در سال ۱۹۷۷ ازدواج کردند و حاصل این ازدواج دو فرزند پسر و یک دختر است.

زنانِ زندگیِ دونالد ترامپ


پسر بزرگ او دونالد ترامپ یونیور، ۳۸ سال دارد و معاون تجاری شرکت دونالد ترامپ است. ایوانکا ترامپ، دختر ۳۴ ساله دونالد ترامپ علاوه بر معاونت تجاری در شرکت پدرش در عرصه فروش کفش نیز فعال است. ایوانکا ترامپ با جارد کوشنر ۳۵ ساله ازدواج کرده است. او نه تنها در عرصه تجارت مسکن فعالیت دارد، بلکه صاحب امتیاز روزنامه نیز هست.

زنانِ زندگیِ دونالد ترامپ
ایوانکا ترامپ و همسرش


اریک ترامپ ۳۲ ساله آخرین فرزند او از ازدواج با ایوانا مری زلنیچکوا است. او نه تنها معاون تجاری در شرکت پدرش است، بلکه مسئولیت مدیریت هتل‌های ترامپ را نیز برعهده دارد.

زنانِ زندگیِ دونالد ترامپ


ترامپ پس از جدایی از همسر اول‌اش با مارلا ماپلس (از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۹ ) خواننده‌ای که ۱۷ سال از خودش جوان‌تر بود ازدواج کرد.

زنانِ زندگیِ دونالد ترامپ


حاصل ازدواج ترامپ با مارلا ماپلس، دختری به نام تیفانی است. تیفانی در عرصه مدلینگ و خوانندگی فعال است و در سال جاری فارغ التحصیل می‌شود. او در سیستم تجاری پدر جایی ندارد و تا قبل از کاندید شدن پدر، نزد مادرش در کالیفرنیا زندگی می‌کرده است. پس از جدایی از مارلا ماپلس دونالد ترامپ مدت کوتاهی با کارلا برونی دوست بود. برونی پس از جدایی با نیکلا سارکوزی که رئیس جمهور فرانسه شد، ازدواج کرد. دونالد ترامپ پس از جدایی از همسر دوم از سال ۲۰۰۵ با ملانیا کناوس مدل اهل اسلوانی ازدواج کرد.

زنانِ زندگیِ دونالد ترامپ
ملانیا کناوس


حالا نوه دونالد ترامپ با "بارون ویلیام" پسر کوچک ‌او تقریبا هم سن و سال است. این پسر حاصل ازدواج او با ملانیا است که در نیویورک به مدرسه می‌رود. دونالد ترامپ دارای ۸ نوه است.

زنانِ زندگیِ دونالد ترامپ


ترامپ در کنار شرکت مسکن، هتل، قمارخانه، مالکیت مسابقه ملکه زیبایی دوشیزه جهان را هم مشترکا با شبکه رسانه‌ای "ان بی سی یونیورسال" تا سال ۲۰۱۵ در اختیار داشت.

زنانِ زندگیِ دونالد ترامپ


علیرغم همه زنان زیبایی که دونالد ترامپ را در سال‌های گذشته همراهی کردند، او حالا در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک مشکل بزرگ دارد: زنان. در همه نظر سنجی‌ها درصد زیادی از زنان "از ترامپ خوششان نمی‌آید". زنان اکثریت رای‌دهندگان آمریکا را تشکیل می‌دهند و این بخش بزرگ رای‌دهندگان نظر مثبتی به هیلاری کلینتون، رقیب ترامپ دارد.

زنانِ زندگیِ دونالد ترامپ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر خوش اشتها تشريف دارن!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن ها به خاطر پول جاضرن با مرد 50سال بزرگتر از خودشونم ازدواج کنند،خودِ اون مرد براشون ارزشی نداره ،پوله که مهمه

    • مصطفی

      اون وقت این میخواد صبح به صبح برای دنیا وراجی کنه....احمق هوسران،تو برو قمارتو بازی کن

    • بدون نام

      ترامپ جز همون طبقه پولدار یک درصدی امریکا(افراد فوق ثروتمند) امریکاست و زنها هم له خاطر پول و ثروتش دنبالشن
      متاسفانه زنها به شدت پول پرستن (اکثرا نه همشوت)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه همه

    • بدون نام

      هنوز سر ه حرفم هستم،
      ششماه پیش پیشبینی کردم که ترامپ بالا میاد ولی دست آخر طوری زمین میخوره که . . .

    • ناشناس

      این ها همشون سر و ته یک کرباسن!!! هیلاری/ ترامپ/اوباما/ بوش و ...

    • بدون نام

      حال به هم زنه.این می خواد با این هوسرانیاش رئیس جمهورم بشه؟؟؟؟؟؟

    • reza

      خدا کنه هیلاری کلینتون رئیس جمهور بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج