جاباما
۳۴۷۱۴۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دعوت از مردم برای حضور در مراسم روز قدس

وزارت خارجه ایران در بیانیه‌ای از مردم آزاده جهان به‌ویژه ملت شریف ایران دعوت کرد در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس شرکت کنند.

خبرگزاری ایسنا: وزارت خارجه ایران در بیانیه‌ای از مردم آزاده جهان به‌ویژه ملت شریف ایران دعوت کرد در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس شرکت کنند.

در بیانیه وزارت خارجه ایران آمده است:

تجلی وحدت و اتحاد اسلامی مسلمانان در ابتکار هوشمندانه و دوراندیشانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، در راستای فراموش نکردن مساله فلسطین و مقابله با تلاش گسترده دشمنان جهان اسلام برای محو مقاومت و یا به حاشیه راندن موضوع فلسطین از مسایل اصلی منطقه و جهان اسلام، ضرورتی است که همواره مورد تأکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بوده است.

تلاش برنامه‌ریزی شده رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی کامل قدس و نابودی هویت تاریخی و تمدنی قدس شریف، شهرک‏سازی، یورش به مسجدالاقصی و هتک حرمت ساحت مقدس آن، محرومیت دسترسی فلسطینیان به اماکن مقدس و ممانعت از ورود نمازگزاران به این حرم، وضعیت ناگوار و دردناکی را ایجاد کرده است.

تداوم و توسعه شهرک‏‌سازی‌، کوچاندن اجباری ساکنان غیریهودی فلسطین به‌ویژه بیت‏‌المقدس، اقدامات تجاوزکارانه علیه مناطق مختلف فلسطین، زیر پا گذاشتن بدیهی‌ترین اصول انسانی، کشتار کودکان، زنان و مردان بی‌‏دفاع، شکنجه زندانیان بی‌گناه، تحمیل محاصره ضدانسانی طولانی مدت و بسته شدن نقاط عبور مرزی و گذرگاه‌ها، قطع ارسال مواد غذایی و دارویی، افزایش تعداد بازداشت‌شدگان و تعرض به مبارزان و ساکنان فلسطینی در این مناطق از جمله اقدامات ضدانسانی رژیم صهیونیستی است که هم‌چنان علیه مردم مظلوم فلسطین اعمال می‏‌گردد و به ویژه باریکه غزه را در آستانه یک فاجعه عظیم انسانی قرار داده است.

تحرک جهانی در اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و بسیج ظرفیت‌ها و امکانات برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی و ممانعت از فریب خوردگی برخی کشورهای اسلامی و عربی در تشویق این جنایت‌ها از طریق عادی‌سازی روابط با این رژیم، از جمله مسایل مهمی است که امت اسلامی باید عمیقاً نسبت به آن هوشیار بوده و مانع از عملی شدن ابتکارات سیاسی بی‌معنا در جهت خدمت به منافع رژیم اشغالگر قدس شوند.

حمایت از ملت فلسطین و گروه‌‏های مبارز فلسطینی در جهت همبستگی و ایستادگی یکپارچه در برابر رژیم صهیونیستی و افشای هویت و نیات نامشروع این رژیم و بهره‌برداری صهیونیست‌ها از جریانات تکفیری - تروریستی به منظور برهم زدن امنیت کشورهای اسلامی و عربی، از جمله موارد مهمی است که در روز قدس سال جاری باید مورد توجه قرار گیرد.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن بزرگداشت این روز مبارک از آحاد مردم آزاده جهان به‌ویژه ملت شریف ایران دعوت می‌کند با شرکت گسترده در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس، حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان فلسطین و قدس شریف و مبارزات مشروع و قهرمانانه علیه اشغالگران صهیونیست اعلام کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه سرکارم نرفتم بیکار بودم حتما شرکت میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج