جاباما
۳۴۷۱۱۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

طاهری: قسم می‌خورم رضاییان دروغ می‌گوید

سرپرست پرسپولیس بار دیگر نسبت به جدایی رامین رضاییان و مهدی طارمی واکنش نشان داد.

ورزش سه: علی اکبر طاهری در پایان جلسه خود با هواداران درباره جدایی رامین رضاییان واکنش نشان داد و ضمن تقدیر از هوادارانش صحبت هایش را اینطور آغاز کرد: با تجمع مسلما اتفاق خوبی رخ نخواهد داد و حاشیه درست می شود.

وی که تلاش می کرد به هواداران این تیم امیدواری دهد گفت: ما به دنبال جذب یک مدافع در تیم شهرستانی هستیم و به زودی مقدمات این انتقال صورت خواهد گرفت و تعامل لازم صورت گرفته است.

طاهری در واکنش به این مساله که رامین رضاییان عنوان کرده او تمایل خود را برای ادامه همکاری با پرسپولیس نشان داده اما طاهری این مساله را نمی خواست و به دنبال جذب بازیکنی دیگر بوده گفت: قسم میخورم این مساله دروغ است. ما با شروع نقل و انتقالات اقدامات لازم را انجام دادیم و اینکه او گفته ما او را نمی خواستیم و من از او خوشم نمی آمده دروغ است. پیگیری های لازم را در این باهر انجام خواهیم داد و تا آخر این ماجرا را دنبال خواهیم کرد.

سرپرست پرسپولیس در پایان وعده هایش گفت: قطعا امسال تیم خوبی را در اختیار خواهیم داشت و یک مهاجم نیز به تیم اضافه خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      ادمی که دروغ نگه قسم نمیخوره, بازیکن را رونق در بود کردین تا شداین الان هم فکرمیکنه منتشومیکشین, وهمینطورطارمی راکه شخصی مثل هدایتی بخوادپول زیادبده .دیدین اخرش میشه این, اما کروش رحمتی ادا دراورد ازتیم ملی انداخت بیرون دیدین فرق کروش وبرانکو را.

    • بدون نام

      ما هواداران تیم پرسپولیس از تیم ملی حمایت نمیکنم چون فدراسیون وسازمان لیگ وکیروش بخاطراختلاف با وزارت ورزش به پرسپولیس ظلم کردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج