جاباما
۳۴۷۱۱۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حریق گسترده انبار نفتی در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده یک انبار مواد نفتی در جنوب تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده یک انبار مواد نفتی در جنوب تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: دقایقی قبل وقوع حادثه حریق در یک انبار مواد نفتی به آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که به دنبال آن پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی، کف و تانکر آب به محل حادثه واقع در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران - قم نرسیده به واوان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک انبار نگهداری از مواد نفتی است که داخل آن بشکه‌های تینر نگهداری می‌شود اظهار کرد: یک سوله نیز در مجاورت این انبار قرار گرفته که به گفته آتش نشانان حاضر احتمال سرایت حریق به آن وجود دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به حضور آتش نشانان در محل گفت: در حال حاضر عملیات اطفاء حریق آغاز شده و آتش نشانان از چند جهت مشغول اطفاء حریق هستند؛ اما با توجه به جنس مواد موجود در این انبار اطفاء حریق با سختی‌هایی روبروست.

ملکی با بیان اینکه شدت حریق به حدی است که شعله‌های آتش و دود برخاسته از آن تا شعاع چند کیلومتری قابل مشاهده است گفت: عملیات آتش نشانان همچنان ادامه دارد و تا کنون گزارشی درباره خسارات جانی و مالی ناشی از آن به دست ما نرسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      روبروی نمایندگیه ماست.بد جوری سوخت.حداقل سی تا ماشین اتشنشانی اومدن بازم نتونستن خاموش کنن ولی خیلی جلوی پیشرویشو گرفتن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج