جاباما
۳۴۷۰۹۹
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

فیفا ۱۷ فاتحه‌ PES را خواند

برای اولین بار در مجموعه بازی‌های فیفا، قرار است لیگ ژاپن به جدیدترین شماره‌ی این بازی اضافه شود. این خبری است که دیروز EA Sports اعلام کرد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: برای اولین بار در مجموعه بازی‌های فیفا، قرار است لیگ ژاپن به جدیدترین شماره‌ی این بازی اضافه شود. این خبری است که دیروز EA Sports اعلام کرد. این موضوع، بیش از هر چیز شکست بزرگ کونامی را در ساخت بازی نشان می‌دهد. این شرکت ژاپنی که چند وقتی است بی‌خیال ساخت بازی‌های بزرگ کنسولی شده، ظاهرا دیگر حتی به ساخت و توسعه‌ی مجموعه بازی‌های Pro Evolution Soccer علاقه‌ای هم ندارد.

فیفا 17 فاتحه‌ PES را خواند

طبق خبری که EA Sports منتشر کرده، لیگ J۱ کشور ژاپن، به همراه ۱۸ تیم در فیفا ۱۷ حضور خواهد یافت. تمام تیم‌های لیگ ژاپن، بازیکن‌ها، لوگوها و لباس‌ها به صورت کاملا واقعی در فیفا ۱۷ بازسازی خواهند شد. الکترونیک‌آرتز هم‌چنین خبر از حضور استادیوم Suita City، استادیوم خانگی تیم Gamba Osaka در فیفا ۱۷ داده است.

فیفا 17 فاتحه‌ PES را خواند

سال‌ها بود که فقط کونامی و مجموعه بازی‌های Pro Evolution Soccer به صورت انحصاری اجازه‌ی استفاده از تیم‌های ژاپنی را داشتند. به همین دلیل هم است که تیم ملی زنان ژاپن، تنها تیمی بود که در فیفا ۱۶ حضور نداشت. فیفا ۱۶ برای اولین بار، بازیکن‌ها زن را در قالب تیم‌های ملی به این مجموعه آورده بود.

تیم‌ها و بازیکن‌های J۱ League در تمام بخش‌های فیفا ۱۷ و حتی بخش Ultimate Team حضور خواهند داشت. این حرکت شرکت بازی‌سازی EA Sports، بی‌توجهی کونامی را به بازی‌های‌اش گوش‌زد می‌کند. در حالی که ژاپنی‌ها، به دلیل حضور لیگ‌های فوتبال‌شان به مجموعه بازی‌های Pro Evolution Soccer یا همان Winning Eleven علاقه‌ی زیادی نشان می‌دادند، انتظار داریم مخاطبان این بازی‌ها هم از این پس به فیفا ۱۷ کوچ کنند.

فیفا 17 فاتحه‌ PES را خواند

فیفا ۱۷ بزرگ‌ترین شماره از این مجموعه بازی‌ها خواهد بود. شرکت EA Sports این بازی را با استفاده از موتورپایه‌ی «فراست‌بایت» (Frostbite) می‌سازد و بازی قرار است حتی یک بخش داستانی و سینمایی داشته باشد.

فیفا ۱۷ قرار است در ماه سپتامبر برای کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۳، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      من اصلا نمی دونم چی گفت...چون اهل پلی استیشن و... نیستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب چیکار کنیم الان که اهلش نیستی
        واسه خودت نظر بده
        عین شما آدم زیاد تو مملکت که دارن فقط جو سازی میکننن
        تو نخون مطلبو خوشت نمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج