جاباما
۳۴۷۰۴۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زندگی جلال آل احمد رمان شد

رمان «خانه پدری» درباره زندگی جلال آل احمد به قلم شهریار زمانی منتشر شد. دفتر نشر فرهنگ اسلامی در معرفی این کتاب نوشته است: «خانه پدری» عنوان رمانی است درباره زندگی جلال آل احمد که تلاش می‌کند چهره ‌جدیدی از این نویسنده صاحب‌نام معاصر به نسل جوان معرفی کند

خبرگزاری ایسنا: رمان «خانه پدری» درباره زندگی جلال آل احمد به قلم شهریار زمانی منتشر شد. دفتر نشر فرهنگ اسلامی در معرفی این کتاب نوشته است: «خانه پدری» عنوان رمانی است درباره زندگی جلال آل احمد که تلاش می‌کند چهره ‌جدیدی از این نویسنده صاحب‌نام معاصر به نسل جوان معرفی کند.

این کتاب را می‌توان به جرات نخستین رمانی دانست که درباره این نویسنده برجسته به زبان فارسی به رشته تحریر درآمده، اثری که نویسنده‌اش «شهریار زمانی» است.نویسنده یک مامور دولتی را به عنوان راوی داستانش انتخاب کرده است.ناشر در معرفی جلال آل احمد و نویسنده رمان او نیز عنوان کرده است: «جلال آل احمد» نویسنده شاخص نقش موثری در پیشبرد ادبیات معاصر ایفا کرد و با ایجاد تشکل‌های ادبی و صنفی، از جمله کانون نویسندگان ایران و تالیف و ترجمه آثار ارزنده متعددی توانست جهش بی‌سابقه‌ای در نثر فارسی ایجاد کند.

بر همین اساس آشنایی مخاطبان به‌ویژه نسل جوان با زیر و بم زندگی آل احمد و نیز نشان دادن چهره تازه‌ای از او، از امتیازات این کتاب است که جای خالی آن در بازار نشر به چشم می‌خورد.نویسنده این کتاب، شهریار زمانی نویسندگی را از دفتر نشر فرهنگ اسلامی با انتشار کتاب «ماجرای معنویت در دوران جدید» در حوزه غرب‌شناسی آغاز کرد.

سپس با توجه به اهمیت داستان در عصر کنونی، رو به نگارش رمان آورد و با توجه به تجربه حضور در جبهه، رمان‌های «زنی بدون کیف دستی» و «هیرو» را در حوزه دفاع مقدس نگاشت. «هیرو» کتاب برگزیده پنجمین جشنواره قلم ارتش شد.زمانی در ادامه با توجه به علاقه‌ای که به مضمون انقلاب اسلامی داشت در این حوزه هم کتاب‌های «ناهید» و «نشان لبخند» را نوشت که دومی در جایزه‌ قلم زرین سال ۹۴ رتبه تمجیدی را کسب کرد.رمان «شیر علم» نیز از دیگر نوشته‌های این نویسنده، به‌تازگی از سوی نشر کوله‌پشتی منتشر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج